Перегляд за Автор "Ivanov, Yevhen"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Розробка рекомендацій щодо оптимізації геометрії баштових кранів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Іванов, Євген Мартинович; Іваненко, Олег Іванович; Щербак, Олег Віталійович; Любимов, Юрій Юрійович; Ivanov, Yevhen; Ivanenko, Oleh; Shcherbak, Oleh; Liubymov, YuriiУ статі запропонована методика визначення стійкості моделі баштового крана в процесі виконання робіт за допомогою моніторингу опорних реакцій у режимі реального часу. Розроблена комп’ютерна модель баштового крана, за допомогою якої було проведено моделювання щодо визначення опорних реакцій. Проведені дослідження довели ефективність методу інтерактивного графічного моделювання тривимірних моделей металевих конструкцій із застосуванням примусової варіації їхніх габаритів у середовищі автоматизованого проєктування – пакеті Autodesk Inventor.Документ Структура варіативного аналізу доцільності організації пріоритетного руху міського пасажирського транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Вдовиченко, Володимир Олексійович; Іванов, Ігор Євгенович; Підлубний, Сергій Юрійович; Іванов, Євген Ігорович; Vdovychenko, Volodymyr; Ivanov, Igor; Pidlubnyi, Serhii; Ivanov, YevhenУ статті запропоновано здійснити аналіз доцільності організації спеціальних смуг пріоритетного руху міського пасажирського транспорту на основі визначеного структурного контуру. Такий зв'язок відтворює вплив параметрів організації спеціальних смуг міського пасажирського транспорту на рівень ризику ускладнення руху транспортного потоку та експлуатаційні показники роботи рухомого складу на маршрутах мережі. Метою роботи є аналіз структури визначення раціонального варіанта організації пріоритетного руху міського пасажирського транспорту щодо можливості підвищення ефективності роботи маршруту та причин виникнення критичних ризиків функціонування елементів вулично-дорожньої мережі. Методичним джерелом оцінювання доцільності виділення спеціальних смуг міського пасажирського транспорту є запропонована нечітка продукційна модель. Вона структурно-логічно взаємодіє та демонструє вплив характеристичних умов реалізації операцій на визначення загального результату у вигляді ризиків ускладнення умов дорожнього руху та покращенням показників транспортного процесу.