Перегляд за Автор "Khaiminova, Iuliia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Administrative port fee as means of local authorities interest in the development of the port infrastructure(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Kotlubai, Viacheslav; Redina, Yevgeniya; Khaiminova, Iuliia; Котлубай, В. О.; Редіна, Є. В.; Хаймінова, Ю. В.В роботі визначається вплив у фінансовій заінтересованості за рахунок частини коштів, що отримуються морськими портами від портових зборів міської влади у розширенні та оновленні портової інфраструктури. Метою статті є визначення основних напрямків у фінансовій зацікавленості, за рахунок коштів від портових зборів, міської влади у розвитку інфраструктури морських портів. Розглядається декілька варіантів передачі частини коштів, що отримуються портами від портових зборів та навантажувально-розвантажувальних робіт до місцевих бюджетів. Визначено, що найбільш доцільним варіантом є повернення до розподілу адміністративного портового збору на 10 % та 90 % з передачею останньої частини місцевим бюджетам. Закордонна практика показує, що міська влада може слугувати досить великим помічником у пошуку можливих інвесторів, наданні земельних ділянок, вирішенні питань щодо під’їзних шляхів тощо. Тому необхідно запровадження такого фінансового механізму, який би стимулював міську владу надавати максимальну допомогу у розвитку портової інфраструктури. Одним за таких механізмів може слугувати зарахування до місцевого бюджету частини від адміністративного портового збору.Документ Тоннажний податок як інструмент стимулювання розвитку національного судноплавства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Хаймінова, Ю. В.; Khaiminova, IuliiaВ роботі досліджено моделі податкового стимулювання судноплавного бізнесу в світі. З одного боку, країни, які розглядають судноплавство важливим для розвитку національної економіки, активно застосовують податкові інструменти стимулювання. Одним з дієвих інструментів вважається запровадження режиму тоннажного податку. З іншого, криза на ринку морських перевезень мотивує судноплавні компанії переглядати свої бізнес-процеси з метою збереження конкурентоспроможності. На даний час виокремлюють дві моделі тоннажних податкових режимів – голландську та грецьку, які відрізняються одна від одної методом розрахунку, вимогами до прапору судна та діяльності, строком дії пільгового режиму оподаткування. Метою тоннажного податкового режиму є створення переваг для судноплавних компаній, діяльність яких підпадає під дію режиму. Впровадження тоннажного податкового режиму позитивно вплине на галузі, пов’язані з судноплавством, проявиться в зростанні податкових надходжень, збільшенні тоннажу під національним прапором, створенні можливостей для працевлаштування місцевих кадетів і моряків. Метою статті є обґрунтування доцільності застосування моделі тоннажного податку як інструменту стимулювання розвитку національного судноплавства в Україні. Предметом статті є моделі тоннажного податку, їх класифікація та характеристика. Основними методами дослідження є структурний метод і метод порівняльного аналізу, методи системного підходу та експертних оцінок. Існуюча система оподаткування судноплавних компаній потребує удосконалення. В Україні необхідно запровадити тоннажний податковий режим для суб’єктів торговельного мореплавства. Слід визначити види діяльності, які підпадають під тоннажний податок, строк дії тоннажного податку, кваліфікаційні вимоги до суден та судновласників, узгодити можливість оподаткування управлінської діяльності. Прийняття моделі тоннажного податкового режиму потребує узгодження з Податковим кодексом України, вирішення питання адміністрування податку. Нова система оподаткування судновласників та операторів суден створить Україні додаткові переваги для судновласників, сприятиме розвитку морських перевезень, експорту транспортних послуг, соціально-економічному розвитку приморських регіонів.