Перегляд за Автор "Kholodov, Anton"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Наукові основи створення гібридних приводів для підвищення енергоефективності будівельно-дорожніх машин(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Хмара, Леонід Андрійович; Холодов, Антон Павлович; Khmara, Leonid; Kholodov, AntonДосліджено можливості вдосконалення будівельно-дорожніх машин і проаналізовано публікації з метою розроблення теорії енергоефективної конструкції машин із використанням гібридних приводів робочих органів та рушіїв. Надано порівняльні таблиці розподілу та витрат енергії різних машин у процесі їх експлуатації. Для підвищення паливної, екологічної ефективності та надійності машин запропоновано класифікацію способів підвищення ефективності будівельно-дорожніх машин з урахуванням наявних та перспективних методів.Документ Розрахування ефективності системи охолодження валів верхньої підтримки із застосуванням методу скінчених елементів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Федоряченко, Сергій Олександрович; Зіборов, Кирило Альбертович; Джур, Роман Вікторович; Холодов, Антон Павлович; Fedoriachenko, Serhii; Ziborov, Kyrylo; Dzhur, Roman; Kholodov, AntonУ статті запропоновано методику розв’язання задачі із знаходження температурного режиму роботи валів верхньої підтримки піч-решітки за допомогою методу скінчених елементів. Так, використовуючи експериментально отримані значення витрати охолоджувального повітря в системі охолодження валів, розглянуто можливість використання модуля State Thermal ПЗ Ansys для багатоітераційного дослідження розподілу температури та визначення діапазонів теплового розширення. Запропонований метод дозволяє визначити ефективність роботи системи охолодження в широкому діапазоні змін параметрів витрати повітря та відповідність встановлених теплових зазорів підшипникових вузлів технічно необхідним.Документ Щодо обґрунтування робочих характеристик та конструктивних параметрів підшипникових вузлів валів верхньої підтримки печі офлюсування окатишів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Зіборов, Кирило Альбертович; Федоряченко, Сергій Олександрович; Чеботарьов, Сергій Валентинович; Холодов Антон Павлович, Антон Павлович; Ziborov, Kyrylo; Fedoriachenko, Serhii; Chebotarov, Serhii; Kholodov, AntonУ статті наведено результати дослідження умов роботи валів верхньої підтримки печі металургійного виробництва. Методом скінченних елементів розраховано тепловий режим роботи деталі та визначено абсолютні значення теплового розширення за умови примусового охолодження. Для визначення режимів охолодження проводились експериментальні випробування системи охолодження. За результатами опрацювання температурних режимів роботи наголошено на достатності теплових зазорів у ідшипникових вузлах і режимах роботи підшипників кочення. З метою обґрунтування робочих характеристик підшипникових вузлів проведено дослідження ефективності системи змащування та консистентної змазки.