Перегляд за Автор "Kislov, A."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив технології виготовлення монолітної плити на фізико-механічні характеристики покриття(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Більченко, А. В.; Кіслов, О. Г.; Bilchenko, A.; Kislov, A.У процесі експлуатації мостові споруди, що експлуатуються у відкритому атмосферному середовищі, піддаються дії екстремальних природно-кліматичних умов, хімічних продуктів та тимчасових і динамічних навантажень, що постійно змінюються. Мостові споруди, що побудовані в 60–80 роки минулого століття, знаходяться в критичній ситуації і вимагають капітального ремонту. Під час прогнозування довговічності мостових споруд необхідно враховувати вплив температурно-вологісних кліматичних факторів та із силових впливів, оскільки в споруді використовуються конструктивні елементи різної довговічності, які необхідно замінити після виходу їх з ладу, але основні її частини необхідно обов’язково посилювати. Найбільш вразливими елементами мостової споруди є верхня частина бетону пролітних будов (плита) і гідроізоляція, тому актуальним на сьогодні є питання посилення плит і заміна гідроізоляції. З цією метою вздовж накладної монолітної плити встановлюють нову гідроізоляцію. Метою цієї роботи є вивчення питання технології облаштування цієї плити й аналіз необхідних матеріалів і технологій під час встановлення гідроізоляційного захисту.Документ МОДЕЛИРОВАНИЕ ПРОЦЕССА ЭКСПЛУАТАЦИИ МОСТОВЫХ СООРУЖЕНИЙ НА УРОВНЕ СЛОЖИВШИХСЯ СОБЫТИЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Бильченко, А. В.; Кислов, А. Г.; Більченко, А. В.; Кіслов, О. Г.; Bilchenko, A.; Kislov, A.Рассматриваются вопросы моделирования процессов эксплуатации мостовых сооружений на основе системной схемы процессов. Центральным аспектом в данной ситуации является достаточная степень детализации, на основе которой выполняется анализ ситуации «как есть» как базовой для создания модели «как должно быть» с рассмотрением вариантов их оптимизации.Документ ОСНОВНЫЕ ТРЕБОВАНИЯ К НЕКОТОРЫМ ПОЗИЦИЯМ КОНЦЕПЦИИ УЛУЧШЕНИЯ СОСТОЯНИЯ МОСТОВЫХ СООРУЖЕНИЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Бильченко, А. В.; Кислов, А. Г.; Танцур, Д. А.; Більченко, А. В.; Кіслов, О. Г.; Танцур, Д. О.; Bilchenko, А.; Kislov, A.; Tantsur, D.Проведенные исследования показали, что в условиях ограниченных ресурсов на эксплуатацию мостовых сооружений необходимо менять структуру их содержания и финансовую политику ремонта.Документ ПРО МОЖЛИВИЙ СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ НАДІЙНОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДІАФРАГМОВИХ ПРОЛЬОТНИХ БУДОВ МОСТІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Більченко, А. В.; Краснов, С. М.; Кіслов, О. Г.; Бильченко, А. В.; Краснов, С. Н.; Кислов, А. Г.; Bilchenko, A.; Krasnov, S.; Kislov, A.Розглянуто спосіб ремонту діафрагмових прольотних будов, який спрямований на збільшення функції надійності при виході з ладу об’єднання по плиті проїзної частини над діафрагмами та по нижній частині діафрагм.Документ Проблеми водовiдведення пiд час експлуатацiї та ремонту мостових споруд(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Більченко, А. В.; Кіслов, О. Г.; Бильченко, А. В.; Кислов, А. Г.; Bilchenko, A.; Kislov, A.Надійна експлуатація всієї мостової споруди можлива тільки за умов спільної роботи дорожнього одягу і несучих конструкцій, у цьому випадку максимальний вплив на роботу дорожнього одягу має гідроізоляція та водовідведення з неї. За конструктивним рішенням в дорожньому одязі гідроізоляція тільки відгороджує воду від залізобетонних конструкцій, але її необхідно видалити. Для цього застосовують дренажну систему, тому пошуки технічних рішень і технології введення дренажної системи в умовах заморо-жування та відтаювання вимагають подальшого їх відпрацювання.Документ Проблеми системи управлiння мостовими спорудами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Більченко, А. В.; Кіслов, О. Г.; Бильченко, А. В.; Кислов, А. Г.; Bilchenko, A.; Kislov, A.Проведено стислий аналіз наявних систем управління мостовими спорудами. Показано, що система управління та експлуатації мостових споруд, що впроваджена в Україні, має недоліки, одним із яких є недоопрацьоване питання організації процесу управління із пріо-ритетом поточного ремонту, який дозволяє вчасно фіксувати небезпечний розвиток пошкоджень і не допустити подальшого погіршення експлуатаційного стану. Пропонуєть-ся вдосконалення системи управління мостовими спорудами на основі подовження бездефектної експлуатації та збереження конструктивних рішень споруди. У процесі ремонту мостових споруд передбачається технічний або науковий супровід для забезпечення якості робіт.Документ Проблемы научно-технического сопровождения капитального ремонта мостовых сооружений(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Кожушко, В. П.; Бильченко, А. В.; Кислов, А. Г.; Лозицкий, А. С.; Синьковская, Е. В.; Кожушко, В. П.; Більченко, А. В.; Кіслов, О. Г.; Лозицький, А. С.; Синьковська, О. В.; Kozhushko, V.; Bilchenko, A.; Kislov, A.; Lozytskyi, A.; Sinkovskyi, E.Рассмотрен вопрос научно-технического сопровождения капитального ремонта железобетонного мостового сооружения, с целью обеспечения надежности сооружения и предотвращения отказов в процессе долговременной эксплуатации.Документ ПРОПУСКНАЯ СПОСОБНОСТЬ АВТОМОБИЛЬНЫХ ДОРОГ РЕГИОНАЛЬНОГО УРОВНЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Бильченко, А. В.; Кислов, А. Г.; Більченко, А. В.; Кіслов, О. Г.; Bilchenko, A.; Kislov, A.Рассмотрен вопрос определения пропускной возможности автомобильных дорог регионального уровня. Показано, что наиболее узким местом дорожного комплекса являются мостовые сооружения.Документ СОДЕРЖАНИЕ И СТРУКТУРА МОДЕЛИРОВАНИЯ ПРОЦЕССА ЭКСПЛУАТАЦИИ МОСТОВЫХ СООРУЖЕНИЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Бильченко, А. В.; Кислов, А. Г.; Більченко, А. В.; Кіслов, О. Г.; Bilchenko, A.; Kislov, A.При анализе фактической ситуации, возникающей при эксплуатации мостовых сооружений, ситуация «как есть» является исходной моделью для моделирования состояния «как должно быть». В соответствии с выбранными целями определяется приемлемая степень детализации для всех мероприятий и операций по продлению срока службы мостового сооружения. Структура моделирования процессов дает возможность в рамках интеграции отдельных моделей создать единую модель для нормальной эксплуатации мостовых сооруженийДокумент СПОСІБ РЕМОНТУ ТЕМПЕРАТУРНО-НЕРОЗРІЗНИХ ПРОЛЬОТНИХ БУДОВ МОСТОВИХ СПОРУД(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Більченко, А. В.; Кіслов, О. Г.; Бильченко, А. В.; Кислов, А. Г.; Bilchenko, A.; Kislov, A.Розглянуто питання відновлення працездатності валкових опорних частин температурно-нерозрізних прольотних будов мостових споруд.