Перегляд за Автор "Kruglov, Vitaliy"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання ключових показників ефективності (KPI) в управлінні мотивацією персоналу на підприємствах сфери торгівлі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Круглов, В. В.; Чепенко, М. А.; Kruglov, Vitaliy; Chepenko, MargarytaРеалізація завдань, що постають перед сучасним підприємством, в першу чергу вимагає відповідних втілень персоналом, який не лише має професійну здатність до виконання власних функцій, а, насамперед, бажання та зацікавленість. Традиційні управлінські рішення не завжди є актуальними в реаліях сьогодення. Одним із сучасних методів управління мотивацією на підприємстві є система мотивації на основі ключових показників ефективності. Метою статті є: визначення основних напрямів формування механізмів мотивації персоналу на торговельному підприємстві на основі KPI. Доцільним є наближення цілей працівника до основних цілей підприємства шляхом задоволення потреб персоналу, створення необхідних факторів внутрішнього середовища, які дають позитивний ефект та очікувані результати. Головне завдання, яке постає перед теоретиками та практиками, є пошук методів, що дозволяють підприємствам досягати поставлених цілей, використовуючи нове розуміння мотиваційних підходів. Одним з таких підходів є застосування ключових показників ефективності – КРІ. Система КРІ має конкретне закріплення за працівником чи групою, показники ефективності пов’язані зі стратегічними цілями, мають високий відсоток досяжності, фокусування на високопріоритетних цілях, показники сприяють мотивації персоналу. Використовуючи ключові показники ефективності, підприємства сфери торгівлі матимуть змогу більш виважено вибудовувати стратегію, визначитися з найбільш суттєвими факторами, які впливають на ефективність діяльності підприємства, порівнювати результати праці персоналу та їх оцінки. Це дозволить значно досконаліше підійти до системи мотивації та стимулювання персоналу торговельних підприємств.Документ Конкурентні стратегії торговельного підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Круглов, В. В.; Коваленко, O. C.; Kruglov, Vitaliy; Kovalenko, OlenaСуб'єкти господарської діяльності знаходяться під впливом значних змін, створених дією ринкових сил. Споживачі все більш вимогливіше ставляться до продукції, що реалізується, конкуренція у відповідних товарних категоріях зростає, боротьба підприємств за споживача продукує нові підходи та інструменти. Особливо гостро конкуренція виявляє себе серед підприємств сфери торгівлі, де сконцентрована велика кількість одноманітних пропозицій продукції, а споживач знаходиться в ситуації вибору між практично рівнозначними рішеннями у придбанні необхідних речей. Метою даної статті є: аналіз основних конкурентних стратегій торговельного підприємства. Підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств досягається за рахунок відповідних правил, дій, заходів, прийомів, що використовують в стратегічному управлінні суб'єкта господарської діяльності. В процесі вироблення певних управлінських дій, підприємство вирішує питання, які направлені на досягнення конкурентних переваг та зміцнення свого положення у відповідній ринковій ніші. Така проблематика вимагає побудови правильної, дієвої стратегії. З аналізу понять "конкуренція", "стратегія" можна зробити висновок, що конкурентна стратегія є способами дій, які визначаються в довгостроковому плануванні шляхом позиціонуванні на ринку, змінами під впливом дій зовнішнього середовища, застосуванні методів і видів конкуренції та управління зазначеними діями підприємства, що дає можливість досягти поставлених цілей. В процесі застосування різних конкурентних стратегій торговельне підприємство в залежності від ринкової ситуації має можливості звужувати чи розширювати частку ринку; вирішувати питання сегментування ринку; знижувати витрати; динамічно реагувати на ринкові зміни; фокусування на вузькому сегменті; впровадження новацій та ін.Документ Особливості оцінювання якості обслуговування на підприємствах торгівлі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Круглов, В. В.; Федоріва, А. В.; Kruglov, Vitaliy; Fedoriva, AlinaКонкурентна боротьба у торговельній сфері вимагає пошуку методів і підходів до оцінювання якості обслуговування та отримання інформації щодо вподобань і запитів потенційних покупців, процесів удосконалення якості обслуговування споживачів товарів. Метою статті є: визначення ос- 33 новних підходів до розуміння поняття якості обслуговування та методи його визначення на торговельному підприємстві. Проаналізовано визначення поняття "якість" з точки зору різних аспектів, в тому числі – як економічна категорія. Показано, що якість характеризується як багатогранне поняття, що поєднує в собі різні характеристики, які направлені на задоволення встановлених або передбачуваних потреб фізичного та суб’єктивного характеру відповідно до ступеню виконання вимог. Обслуговування визначається як процес, що реалізується використанням елементів товарних, трудових та матеріальнотехнічних ресурсів підприємства та виконанням функцій, які пов’язані з задоволенням чиїх-небудь запитів та потреб. В якості критеріїв, за допомогою яких споживачі оцінюють обслуговування, виступають: надійність, чуйність, безпека, взаєморозуміння з покупцем, очевидність. Вимірний підхід до оцінювання якості торговельного обслуговування розглядає показники стану роздрібної торговельної мережі. Виявлено, що якість обслуговування в торговельному підприємстві має суб’єктивний характер, високий ступінь невизначеності та визначає задоволення існуючих і потенційних потреб, запитів та очікувань споживачів запропонованого (отриманого) обслуговування, підпадає під відповідні критерії вимірювання та методи визначення ступеню досягнення кінцевого результату. На підприємствах торгівлі необхідно враховувати різні параметри, які дадуть змогу визначити якість запропонованого обслуговування в межах передбачених характеристик, проаналізувати отримані результати та покращити систему обслуговування.Документ Становлення та розвиток соціального партнерства в підприємницькій діяльності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Круглов, В. В.; Раєнко, А. В.; Kruglov, Vitaliy; Rayenko, AlinaНа сучасному етапі становлення ринкових відносин значної уваги набуває розвиток соціальних взаємозв’язків та соціального партнерства, зокрема у сфері праці. У статті досліджено сутність поняття соціального партнерства, проаналізовано критерії вітчизняних та іноземних науковців щодо трактування категорії «соціальне партнерство». Виявлено, що відносини соціального партнерства є однією з найважливіших частин діяльності будь-якого підприємства, адже від нього залежить не тільки репутація організації, а й підвищення капіталу за рахунок ефективного співробітництва та підвищення продуктивності праці підприємства. Соціально-партнерські зв’язки становлять той механізм розвитку управління, що базується на суспільній взаємодії громадян і держави та їх участі в соціальних процесах. Сама суть поняття являється активною співпрацею підприємств, фірм, громадян і держави з відповідними організаціями соціальної допомоги. Реалізація та розвиток партнерських відносин сприяє не тільки розширенню підприємницької діяльності та вдосконаленню державного управління, а й ефективному виконанню їх завдань та становленню соціальної держави в цілому. Відмічено, що значення соціального партнерства підвищується. Його ідеї набули широкого використання як на підприємствах, так в політиці. Вони сприяють рішенню суспільно-дипломатичних проблем, узгодження інтересів різних верств населення в рамках взаємних дій суспільства і соціальних груп у державі на принципах соціального діалогу. За рахунок реалізації партнерства зростає громадська стабільність держави, спостерігається прогрес в її розвитку. Встановлено, що одним з головних факторів виникнення соціального партнерства став науковотехнічний прогрес, в результаті якого значно підвищилися вимоги до якості роботи персоналу, виникла потреба в гуманізації взаємовідносин між найманими працівниками і роботодавцями, зросла участь працюючих в управлінні виробництвом та у розподілі виробленого продукту. Розглянуто вплив соціального партнерства на розвиток підприємницької діяльності та суспільства в цілому, запропоновано рекомендації щодо удосконалення партнерських зв’язків.