Перегляд за Автор "Kurilova, Natalya"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Oбґрунтування методики формування стратегії управління змінами на підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Курилова, Н. М.; Kurilova, NatalyaДана стаття присвячена вивченню питань, які стосуються підходів algorithm of strategy of changes формування та реалізації стратегії управління змінами на підприємстві. Предметом дослідження виступають теоретичні та методичні аспекти формування, вибору та реалізації стратегії управління змінами на підприємстві. Метою даної статті є обґрунтування методичного підходу щодо формування стратегії управління змінами на підприємстві. Проведене дослідження теоретичних аспектів формування стратегії змін на підприємстві показало, що мало уваги приділяється саме систематизованому процесу управління змінами. Більше акцентуються питання, які розкривають підходи щодо управління стратегічними змінами. При цьому існує велика різниця між стратегічними змінами, і стратегією управління змінами. Перші торкаються підходів по вирішенню глобальних проблем, з якими стикнулося підприємство, і обмежуються загальними підходами по усуненню даних проблем. Поняття стратегії управління змінами носить більш методичний характер, і акцентується на розробці методичних підходів або процесів по вирішенню проблеми, що виникла, з наданням конкретних поетапних варіантів або шляхів виходу зі складної ситуації. Тому в статті запропоновано методичний підхід формування та реалізації стратегії управління змінами. Даний підхід представлено у вигляді алгоритму і розбито на етапи. Ще один момент на який варто звернути увагу, це те, що алгоритм формування стратегії змін побудовано з урахуванням позиції трьох типів змін – незапланованих, запланованих і сценарних. Незаплановані змінами - непередбачувані дії, в більшій мірі ініційовані з боку зовнішнього середовища. Заплановані зміни - певні перетворення, що відбуваються здебільшого всередині підприємства. Сценарні зміни - ретельно спланований сценарій поведінки підприємства на перспективу. В якості етапів формування стратегії змін виділено етап діагностики та підготовки до проведення змін, етап планування стратегії змін, етап реалізації та етап оцінки ефективності змін.Документ Визначення основних елементів процесу управління змінами на підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Курилова, Н. М.; Kurilova, NatalyaОсновні моменти даної статті присвячені розгляду питання стосовно формування процесу управління змінами та, відповідно, виділенню елементів, з які повинні входити до його складу. Предметом дослідження виступають основні теоретичні підходи щодо визначення елементів процесу управління змінами та постановки бачення використання системного підходу до процесу управління змінами на підприємстві. Метою даної статті є виділення основних елементів процесу управлінн змінами на підприємстві та встановлення між ними взаємозв’язків. Проведене дослідження теоретичних аспектів формування процесу управління змінами в вітчизняній і зарубіжній науковій літературі показало, що основна увага приділяється саме процесу управління змінами. Тому в даній статті було розглянуто узагальнену модель процесу змін, яку представяють трьома взаємозв’язаними блоками: поточний стан організації; перехідна стадія; майбутній стан. Окремо було встановлено взаємозв’язок між процесами управління змінами і стратегічного управління. В результаті виявлено, що зміни впливають на стратегію підприємства, примушуючи керівництво до трансформації бізнесу. Цього і потрібен процес управління, в даному випадку саме змінами. В якості елементів в статті виділено наступні: «Трьохмірна карта» змін, «Законодавча база» змін, «Документальна база» змін, програма змін, алгоритм процесу змін. Окремо до кожного елементу процесу змін надано його характеристику. Для забезпечення ефективного процесу управління змінами, підприємствам, в даній статі, запропоновано використовувати системний підхід до процесу управління змінами. Даний підхід враховує дію зовнішніх і внутрішніх факторів, які здійснюють вплив на процес управління змвінами. Як результат, на виході системи, отримують зміну або трансформацію об’єкта.Документ Характеристика елементів процесу управління змінами на підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Курилова, Н. М.; Kurilova, NatalyaОсновні моменти даної статті присвячені розгляду питань, які стосуються проблем формування і виділення елементів процесу управління змінами, та надання даним елементам характеристики. Предметом дослідження виступають теоретичні аспекти стосовно визначення елементів процесу управління змінами з точки зору впливу зовнішнього і внутрішнього середовища на підприємство. Метою даної статті є є дослідження основних елементів процесу управління змінами на підприємстві та їх характеристика. Проведене дослідження теоретичних аспектів визначення елементів процесу управління змінами в вітчизняній і зарубіжній науковій літературі показало, що при формуванні процесу управління змінами і вибору елементів даного процесу, більше уваги приділяється змінам, сформованим факторами внутрішнього середовища, на відміну від підходів щодо управління змінами, сформованими факторами зовнішнього середовища, яким приділяється досить мало уваги. Для ефективного проведення змін на підприємстві необхідно поєднувати управління змінами, що виникають всередині підприємства з управлінням змінами в зовнішньому середовищі. Тому в статті було виділено два елемента зовнішнього середовища – галузь і ринок, до яких приналежне певне підприємство, і два елементи внутрішнього середовища – люди і організація. Виходячи з цього було запропоновано виділити наступні елементи процесу управління змінами – трьохмірну карту змін, законодавчу базу змін, документальну базу змін та алгоритм процесу управління змінами. Трьохмірна карта змін показана у вигляді трикутника. Перший кут трикутника – це ринок (галузь), другий – організація і третій – людина.. Наступний елемент процесу управління змінами - «Законодавча» база виступає як законодавча основа проведення змін на підприємстві. Третій елемент процесу управління змінами – «Документальна» база покликана відображати основні моменти і напрямки проведення змін на підприємстві. Останній елемент - алгоритму процесу управління змінами, виступає в якості детально розробленого, поетапного плану втілення процесу управління змін в реалізацію.