Перегляд за Автор "Kvasha, V."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ГНУЧКІ СТЕРЖНЕВІ І КЛЕЄСТЕРЖНЕВІ АНКЕРИ ПРИ РОЗШИРЕННІ Й ПІДСИЛЕННІ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ МОСТІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Панченко, О. В.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Панченко, О. В.; Кваша, В. Г.; Салийчук, Л. В.; Panchenko, O.; Kvasha, V.; Salyichuk, L.Розглянуто конструкції гнучких стержневих і клеєстержневих анкерів, а також наведено приклади їх практичного застосування при розширенні й підсиленні балкових прольотних будов залізобетонних мостів.Документ Несуча здатнiсть залiзобетонних балок складеного перерiзу прольотних будов мостiв, розширених накладною плитою(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Стечишин, С. М.; Кваша, В. Г.; Стечишин, С. М.; Кваша, В. Г.; Stechyshyn, S.; Kvasha, V.У статті подані методика та результати експериментального визначення несучої здатності нормальних і похилих поперечних перерізів окремих натурних мостових балок за ТП вип. 56, об’єднаних для спільної роботи з накладною плитою двох типів: збірно-монолітною і збірною. Встановлено, що після включення в спільну роботу з наявною балкою залізобетонної ребристої накладної плити несуча здатність нормальних і похилих поперечних перерізів збільшується в 1,55–1,65 раза, що є достатнім для забезпечення вантажопідйомності розширених накладною плитою прольотних будов мостів.Документ Обвалення розширеного збiрно-монолiтною накладною плитою прольоту моста пiсля 30 рокiв експлуатацiї(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Стечишин, С. М.; Кваша, В. Г.; Салийчук, Л. В.; Стечишин, С. М.; Kvasha, V.; Saliychuk, L.; Stechyshyn, S.Описане конструктивне рішення реконструкції залізобетонного балкового моста, побудованого в 60-х роках минулого сторліття за схемою 3×22,2 м, з розширенням прольотної будови з габариту Г-7+2×0,75 м до габариту Г-10+2×1,5 м збірно-монолітною ребристою накладною плитою з консольними звисами, що виступають. Сформульовані причини аварії моста як результат збігу несприятливих факторів: неліквідовані дефекти накладної плити і мостового полотна, помилка проектантів, порушення правил експлуатації моста.Документ РОЗШИРЕННЯ І ПІДСИЛЕННЯ БЕЗДІАФРАГМОВИХ ПРОЛЬОТНИХ БУДОВ ЗІ ЗБІРНИХ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ БАЛОК З БАГАТОРЯДКОВОЮ АРМАТУРОЮ ЗА ТП ВИП. 56Д(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Рачкевич, В. С.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Тузяк, А. А.; Рачкевыч, В. С.; Салийчук, Л. В.; Rachkevych, V.; Kvasha, V.; Salyichuk, L.; Tuzyak, A.Описано конструктивні рішення, технічний стан і конструктивно-технологічні рішення реконструкції мостів із залізобетонними бездіафрагмовими прольотними будовами та результати їх випробувань до та після реконструкції.