Перегляд за Автор "Liubyi, Yevhen"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методика оцінки часу, необхідного для забезпечення рівномірного руху пачки автомобілів на координованій ділянці міської магістралі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Горбачов, Петро Федорович; Любий, Євген Володимирович; Horbachov, Peter; Liubyi, YevhenВ роботі проаналізовано основні методи формування планів координації на ділянках міської вулично-дорожньої мережі. Характерною особливістю проаналізованих методів формування планів координації є відсутність уваги їх розробників до питання та проблематики рівномірності руху пачки зеленої хвилі по координованим фрагментам міської вулично-дорожньої мережі. Проведено формалізацію процесу взаємодії пачки зеленої хвилі та додаткових автомобілів, які з’являються з другорядних напрямків і накопичуються перед стоп-лінією чергового перехрестя координованої ділянки міської вулично-дорожньої мережі. З використанням загальновідомих формул кінематики прямолінійного рівноприскореного руху точки розроблені аналітичні моделі, які надають можливість оцінювати мінімальний час випередження початку дозвільного сигналу світлофору через розрахункову швидкість руху та середнє прискорення одного додаткового автомобіля при старті від стоп-лінії перехрестя з урахуванням його динамічного габариту.Документ Імітаційне моделювання руху транспортних засобів під час виїзду з прилеглих територій на магістральні вулиці(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Любий, Євген Володимирович; Капінус, Сергій Васильович; Бєлецька, Ольга Михайлівна; Liubyi, Yevhen; Kapinus, Serhii; Bieletska, OlhaУ статті наведено методику формування імітаційної моделі руху транспортних засобів під час виїзду з прилеглих територій до магістральних вулиць із використанням програмного комплексу PTV VISSIM. Побудована імітаційна модель застосовується для оцінювання величини затримок транспортних засобів у процесі виїзду з прилеглих територій до магістральних вулиць, а також для розроблення та оцінювання заходів з удосконалення організації дорожнього руху на обраних для дослідження об’єктах. Порівняно результати імітаційного моделювання та натурних спостережень за рухом транспортних засобів під час виїзду з прилеглих територій. Запропоновано заходи з удосконалення організації дорожнього руху на виїзді з прилеглої території до магістральної вулиці та оцінено ефективність дорожнього руху.