Перегляд за Автор "Makarychev, O."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА МІНІМАЛЬНИХ ТА МАКСИМАЛЬНИХ ВИТРАТ ЧАСУ ПАСАЖИРІВ НА ЗУПИНЦІ МІСЬКОГО МАРШРУТУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Россолов, О. В.; Любий, Є. В.; Чижик, В. М.; Горбачев, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Россолов, А. В.; Любый, Е. В.; Чижик, В. М.; Gorbachov, P.; Makarychev, O.; Rossolov, O.; Liubyy, E.; Chyzhyk, V.Наведено постановку задачі визначення середнього часу очікування пасажирів транспортних засобів на міських зупинках та результати аналітичного моделювання цієї величини при невідомому пасажирам розкладі руху та двох варіантах організації роботи рухомого складу на маршруті.Документ ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗАТРИМКИ ВИЇЗДУ АВТОБУСА ІЗ ЗУПИННОГО ПУНКТУ В ПОТІК АВТОМОБІЛІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Горбачов, П. Ф.; Макаричев, О. В.; Пронін, С. В.; Колій, О. С.; Горбачев, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Пронин, С. В.; Колий, А. С.; Gorbachov, P.; Makarychev, O.; Pronin, S.; Koliy, O.Формалізовано та теоретично обґрунтовано методику розрахунку часу затримки виїзду автобуса із зупинного пункту після закінчення посадки пасажирів та закриття дверей, з урахуванням інтенсивності транспортного потоку та характеристик автобуса.Документ ОБҐРУНТУВАННЯ ПОКАЗНИКОВОГО ЗАКОНУ РОЗПОДІЛУ ДОВЖИН ПЕРЕГОНІВ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Свічинський, С. В.; Горбачев, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Свичинский, С. В.; Gorbachov, P.; Makarychev, O.; Svichynskyi, S.Приведено результати дослідження зв’язку між довжинами перегонів та розташуванням зупинних пунктів на шляху прямування між об’єктами транспортного тяжіння. Дано теоретичне обґрунтування придатності показникового розподілу з параметром зсуву для опису довжин перегонів.Документ ОЦЕНКА ВРЕМЕНИ ОЖИДАНИЯ ПРИ РАЗЛИЧНЫХ СПОСОБАХ ОРГАНИЗАЦИИ ДВИЖЕНИЯ ТРАНСПОРТНЫХ СРЕДСТВ НА МАРШРУТЕ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Горбачев, П. Ф.; Макаричев, О. В.; Чижик, В. М.; Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Чижик, В. М.; Gorbachov, P.; Makarychev, O.; Chyzhyk, V.Приведены результаты аналитического моделирования времени ожидания пассажиров на остановочном пункте для возможных вариантов организации работы транспортных средств на городских маршрутах при интервальном способе обслуживания пассажиров.Документ ОЦІНКА СЕРЕДНЬОГО ЧАСУ ОЧІКУВАННЯ ПАСАЖИРІВ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ МАРШРУТНОЇ МЕРЕЖІ МІСТА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Чижик, В. М.; Горбачев, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Чижик, В. М.; Gorbachov, P.; Makarychev, O.; Chyzhyk, V.Наведено результати аналітичного моделювання середнього часу очікування пасажирами громадського транспорту для маршрутної мережі міста за умови невідомого розкладу руху транспортних засобів на маршруті.Документ РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ДЛИН ПЕРЕГОНОВ ГОРОДСКОГО ТРАНСПОРТА КАК ЭЛЕМЕНТОВ ПУТИ СЛЕДОВАНИЯ ПАССАЖИРОВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Горбачев, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Свичинский, С. В.; Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Свічинський, С. В.; Gorbachov, P.; Makarychev, O.; Svichynskyi, S.Приведено теоретическое обоснование частоты появления перегонов разной длины в пути следования пассажиров при поездках на городском пассажирском транспорте. Теоретически доказано и на эмпирическом материале подтверждено изменение характеристик исходного распределения длин перегонов при формировании маршрута поездок пассажиров.