Перегляд за Автор "Mohyla, I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ВПЛИВ НАПОВНЕННЯ САЛОНУ АВТОБУСА ПАСАЖИРАМИ НА ДОВЖИНУ ГАЛЬМІВНОГО ШЛЯХУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Могила, І. А.; Цір, Р. М.; Могила, И. А.; Цир, Р. Н.; Mohyla, I.; Tsir, R.Проведено дослідження гальмівного шляху з різними ступенями заповнення автобуса в типових для міста умовах експлуатації з використанням сучасного обладнання. Встановлено, що збільшення ступеня заповнення автобуса та початкової швидкості впливає на усталене сповільнення під час гальмування та довжину гальмівного шляху. Результати дослідження можуть бути корисними під час проведення експертиз ДТП.Документ РОЗРАХУНОК ІМОВІРНОСТІ ВИБОРУ АЛЬТЕРНАТИВИ ПЕРЕСУВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИНОМІАЛЬНОЇ ЛОГІСТИЧНОЇ МОДЕЛІ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Білоус, А. Б.; Могила, І. А.; Огородник, С. А.; Билоус, А. Б.; Могила, И. А.; Bilous, A.; Mohyla, I.; Ohorodnyk, S.Проаналізовано крок визначення альтернатив пересування чотирикрокової моделі для визначення попиту на міські пересування. Сформовано функції корисності та відкалібровано у середовищі TransCAD їх коефіцієнти. Наведено залежності для розрахунку імовірності вибору альтернативи пересування та подано числовий приклад розрахунку.