Перегляд за Автор "Mykhalevych, M."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження робочого процесу вмикання передачі в електромеханічному механізмі керування коробкою передач(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Михалевич, М. Г.; Сильченко, М. М.; Ярита, О. О.; Усков, О. І.; Mykhalevych, M.; Silchenko, M.; Yaryta, A.; Uskov, O.; Михалевич, Н. Г.; Сильченко, Н. Н.; Ярита, А. А.; Усков, О. І.Проаналізовано динамічні процеси, що відбуваються в автоматизованому механізмі перемикання передач автотранспортного засобу, досліджено мотор-редуктор, визначені параметри, які впливають на робочий процес вмикання передачі, розглянуті питання раціонального керування виконавчим електродвигуном під час вмикання передачі в механічній коробці передач.Документ Обґрунтування перспективного напряму розроблення пристроїв керування тиском у шинах вантажних автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Михалевич, М. Г.; Просяк, О. Л.; Mykhalevych, M.; Prosyak, A.Проблема. Аналіз теорії автомобіля та його основних елементів дає можливість констатувати виняткове значення пневматичної шини, яка забезпечує рух під час його роботи. Найважливішим параметром, що визначає стан пневматичної шини, є тиск, який може коливатися під час руху та є контрольованим параметром через можливість надування шини з використанням спеціальних пристроїв під час руху. Методологія. Метою статті є обґрунтована перспектива створення нових моделей регулювання тиску в ши-нах вантажних автомобілів. Для досягнення мети використовувались методи гіпотези, математичне моделювання для її підтвердження, а також методи аналізу й узагальнен-ня. Результати. Стаття доводить, що під впливом навантаження на колесо темпера-тура повітря в шинах буде різною, отже, будуть спостерігатися відмінності в параметрах тиску в пневматичних шинах вантажних автомобілів. У зв'язку з цим вирішення питання керування тиском у шинах вантажних автомобілів необхідно розглядати з пози-цій диференційованого регулювання тиску з огляду на різницю в параметрах тиску, що дозволяє прокачувати кожну окрему шину без примусової зупинки. Оригінальність. Наукова новизна статті полягає в тому, що вона обґрунтовує перспективний напрям розро-блення пристроїв контролю тиску в вантажних шинах на підставі аналізу теоретичної моделі нагрівання пневматичних шин. Практичне значення. Практичне значення дослідження полягає в тому, що в статті визначено необхідність зміни підходів до управління тиском на підставі переходу від централізованих насосних систем до насосних, що засновані на диференційованому підході до окремих систем регулювання тиску повітря в шинах вантажних автомобілів.Документ Оптимізація керуючих впливів на електропневматичний клапан виконавчого пристрою керування зчепленням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Михалевич, М. Г.; Mykhalevych, M.Під час зміни умов роботи електропневматичного клапана змінюються його вихідні параметри. Метою роботи є формування залежностей, що визначають параметри керуючого сигналу для системи керування зчепленням транспортних засобів категорій M3 та N3 в умовах зміни напруги живлення, перепаду тиску на клапані та температури навколишнього середовища. Шляхом моделювання роботи електропневматичного клапана було побудовано поверхні відгуку щодо величини керуючого імпульсу залежно від таких параметрів, як напруга живлення бортової мережі транспортного засобу, температура на-вколишнього середовища та перепад тиску на електропневматичному клапані.