Перегляд за Автор "Nokhrina, Larysa"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження поведінки споживачів в умовах кризи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Писаревський, І. М.; Нохріна, Л. А.; Краснокутська, Ю. В.; Pysarevskyi, Illia; Nokhrina, Larysa; Krasnokutska, IuliiaВ умовах економічної кризи маркетингова діяльність підприємств є потужним інструментом не тільки виживання, але й зростання. Актуальність на разі підкреслюють евентуальні зміщення акцентів поведінки споживачів, а отже, моніторинг поведінки споживачів визначає прийняття своєчасних й оптимальних управлінських рішень щодо цільових маркетингових комплексів. Тому переоцінка компанією ринкового попиту й споживчих переваг сприяє збереженню стійкого ринкового положення, в тому числі й за рахунок залучення нових клієнтів, які раніше обслуговувалися конкурентами. Адекватна оцінка купівельної спроможності кінцевих споживачів також дозволяє коригувати застосування маркетингового інструментарію підприємства. Метою даної статті є дослідження поведінки споживачів в умовах економічної кризи щодо придбання товарів та послуг. В статті надано результати дослідження поведінки споживачів Харківського регіону щодо придбання продовольчих, непродовольчих товарів та послуг в умовах кризи. Основні задачі дослідження: виявлення пріоритетних способів заощадження; ідентифікація загальних закономірностей споживчої поведінки, оцінка впливу кризи на поведінку споживачів. Проведене дослідження дозволило виявити, що загальна соціально-економічна ситуація трансформує усталені кшталти життєдіяльності, змінюючи поведінку споживачів. На разі зворотною реакцією на негативні впливи є скорочення витрат за всіма категоріями. Сьогодні переважна більшість домогосподарств, опановуючи різні способи ощадливого споживання, скорочують вартість, інтенсивність, діапазон придбання товарів та послуг повсякденного вжитку, змінюють магазини тощо. За певним виключенням, зазначені способи ощадного споживання притаманні практично всьому спектру товарів, що пояснюється питомою вагою цієї статті в пересічному бюджеті.Документ Дослідження поведінки споживачів на ринку туристських послуг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Нохріна, Л. А.; Андренко, І. Б.; Краснокутська, Ю. В.; Nokhrina, Larysa; Andrenro, Irina; Krasnokutska, IuliiaВ статті викладено результати дослідження особливостей поведінки споживачів на регіональному ринку туристських послуг за наявної соціально-економічної ситуації. Для цього було проведено опитування представників економічно активного населення міста Харків та Харківської області, результати якого було оброблено в програмі Statistica 7.0. В результаті було виявлено причини скорочення частоти та тривалості подорожей та напрямки скорочення витрат на подорожування. Також було проаналізовано специфічні особливості ринку туристських послуг. Зроблено висновок щодо обізнаності та зацікавленості споживачів про організацію туристських подорожей, а також злободенних питань, пов’язаних зі здійсненням подорожувань. Розглянуто пріоритетні для подорожування країни, а також привабливі для подорожування країни для потенційних споживачів туристських послуг. Виявлено особливості туристських послуг та попиту на подорожі. Розглянуто зміни в поведінці споживачів на ринку туристських послуг з огляду наявної соціально-економічної ситуації. Було зроблено висновок щодо тенденцій розвитку ринку та перспектив розвитку внутрішнього туризму. Наявна соціально-економічна ситуація зумовлює негативні тенденції. Частина споживачів суттєво заощаджує на подорожах, інші – взагалі скорочують інтенсивність та частоту поїздок або повністю відмовляються від подорожей. Крім того, зростають страхи щодо ймовірностей виникнення форсмажорних обставин під час подорожі. Ці фактори сприяють розвитку внутрішнього туризму завдяки його відносній економічності, низьким ризикам та можливості подорожування на нетривалий термін. При цьому у пересічного споживача немає чіткого уявлення про туристський продукт та його реалізаторів, що ілюструє низький рівень поінформованості та обізнаності споживачів.