Перегляд за Автор "Ryabev, Anton"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз сучасного стану та перспективи розвитку кемпінгів у Харківському регіоні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Рябєв, А. А.; Баландіна, І. С.; Ryabev, Anton; Balandina, IrynaВ статті розглядаються проблем розвитку кемпінгів у Харківському регіоні. Основною проблемою, що стримує розвиток кемпінгів є відсутність необхідної інфраструктури, що зможе забезпечити їх заповнення. При цьому необхідно відмітити, що у 2012 році кемпінги набули популярність у зв’язку з проведенням чемпіонату Європи з футболу. Однак, попит на кемпінги виявився тимчасовим, що негативно відбилось на прибутковості не лише самих кемпінгів, але й на прибутковості міста та області. У силу специфіки своєї природи кемпінги мають не тільки прямий економічний вплив на розвиток країни та регіонів, але й істотний вплив на розвиток взаємопов'язаних галузей: транспорт і зв'язок, будівництво, тощо. І ось тут стає важливим питання створення відповідної інфраструктури та використання великого туристського потенціалу Харківщини, який при правильному використанні може забезпечити поштовх до швидкого розвитку кемпінгів не лише Харківської області, але й в Україні взагалі. З тієї точки зору отримають поштовх зелений та сільській туризм, будуть запитані історичні, культурні, природні та інші об’єкти, що зазвичай викликають інтерес у туристів. Також слід ураховувати необхідність просування всієї туристської дестінації, в якої вони знаходяться, що дозволить створити умови для подальшого формування туристського кластеру навколо кемпінгу та існуючих поряд з ним туристських ресурсів. Таким чином можливо зазначити, що створення кемпінгів у поєднані з туристськими ресурсами може здійснити позитивний вплив на розвиток туризму як в окремо взятому місті Харківської області, так і в усієї області з включенням в цей процес самого міста.Документ Готельні та хостельні мережі: дослідження задоволення споживчого попиту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Рябєв, А. А.; Ryabev, AntonРозглядаються проблеми формування споживчих ринків України, забезпечення туристів недорогими послугами розміщення. Мета роботи – виявлення основних методів створення готельних мереж, їх вплив на споживчий попит та вироблення рекомендації щодо формування моделі споживчого попиту бюджетних послуг розміщення за рахунок створення хостельних мереж. Досліджено умови створення готельних мереж, особливості їх існування та діяльність на українському готельному ринку. Відзначено переваги діяльності готельних мереж перед незалежними готелями. Виявлено недостатність уваги, яку готельні мережі придають задоволенню споживчого попиту масової категорії туристів-споживачів бюджетних послуг розміщення в закладах типу хостелів. Це пояснюється тим, що існуючі на національному ринку готельні мережі переважно надають послуги розміщення розраховані на прибуток середнього та бізнес класу. Зазначено необхідність задоволення споживчого попиту в секторі бюджетного розміщення за рахунок створення хостельних мереж. У якості рішення проблеми щодо задоволення бюджетного розміщення запропоновано створення хостельних мереж. Передбачаться створення подібних мереж під управлінням знову створеними державними або муніципальними комунальними підприємствами та окремим оператором; вже існуючими національними готельними мережами; міжнародними хостельними асоціаціями. Інвестиції в створення хостельних мереж дозволять створити збалансований готельний ринок України за рахунок створення нової моделі споживчого попиту, де всі категорії споживчого попиту будуть задоволені. Окрім цього буде зроблено поштовх до подальшого розвитку туристської інфраструктури, буде продовжено подальша інтеграція готельного ринку зі світовим. Також буде отримано фінансовий прибуток з боку всіх учасників створення та діяльності хостельних мереж.Документ Дослідження ринку споживчого попиту на прикладі готельних послуг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Рябєв, А. А.; Ryabev, AntonРозглядаються проблеми формування споживчих ринків України, забезпечення населення доброякісними споживчими товарами та послугами, поліпшення структури і динаміки споживання на прикладі готельного господарства. Мета роботи – розробка рекомендації щодо формування національної моделі культури споживання та формування на її основі споживчого попиту на готельні послуги. Досліджено поведінку споживчого ринку, який визначається наявністю обмеженості матеріальних ресурсів у більшості населення, що призводить до зменшення витрати на послуги культури, відпочинку та ін. Подібні витрати становлять мінімальний рівень у загальному обсязі споживчих витрат. Дана проблема відбивається і в сфері споживання готельних послуг, де готельні послуги запитані обмеженим числом споживачів, що пов’язано з відсутністю пропозиції диференційованих послуг за ціною, кількістю, якістю. Необхідно формувати новий ринок споживчого попиту на готельні послуги. Модель культури споживання повинна бути побудована не за аналогією західної моделі «суспільства споживачів», а бути орієнтована на її розвиток з урахуванням національних особливостей, на примиренні матеріального з духовним і природним у людському побуті. Доцільне урахувати досвід формування ринку споживчого попиту традиційними японськими готелями – рьокан. В Україні аналогом рьокан могли би виступити хостели, що здатні забезпечити різноманітні комфортні умови. та створити відповідну нову модель культури споживання. Подібні інновації утворять нові робочі місця; підсилять конкуренцію; повернутися до традиційної культури України, впровадити її в готельне господарство та сформувати нову модель культури споживання готельних послуг; створити умови розміщення в готельних підприємствах з урахуванням споживчого попиту на різноманітні послуги за якістю, кількістю і ціною.Документ Підвищення ефективності об'єднаних територіальних громад за рахунок їх спеціалізації в сфері туризму та готельного господарства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Рябєв, Антон Анатолійович; Поколодна, Марія Миколаївна; Абрамов, В. В.; Рябев, Антон Анатольевич; Поколодная, Мария Николаевна; Ryabev, Anton; Pokolodna, Mariia; Abramov, V. V.Мета. Визначити конкретні шляхи розвитку тих видів діяльності, які здатні забезпечити створення такої туристської інфраструктури, що буде здатна забезпечити прибутковість об’єднаних територіальних громад з урахуванням орієнтації на сільський та екологічний туризм. Результати дослідження. Автори здійснили аналіз тенденції подальшого розвитку туризму, а саме: підвищення соціальної відповідності щодо порушення екологічної рівноваги; скорочення часу та підвищення частоти відпочинку; можливість мандрувати з домашніми тваринами; прагнення уникнути перевантажених туристських напрямів; можливість гнучкого планування відпочинку за рахунок інформаційного забезпечення. Здійснено наголос на необхідності розвитку екологічного та сільського туризму. З метою розвитку екологічного та сільського туризму автори пропонують створити екологічні стежки цілорічного функціонування, що дозволять займатись різноманітними видами рекреаційних занять. Також автори пропонують створити мережі сімейних готелів, хостелів, пансіонатів, які дозволять задовольнити попит на послуги розміщення. Відповідно до цих послуг можливо буде сформувати інфраструктуру агросадиб. Практична значущість. Буде створено туристські кластери, кожен з яких може отримати спеціалізацію відповідно певному виду туризму (зелений, екологічний, сільський тощо), певному виду засобів розміщення (сімейні готелі, хостели, пансіонати і т.д.) та/або відповідно їх сполученню. В межах об’єднаних територіальних громад можливо буде сформувати відповідні туристські напрями цілорічного функціонування на основі створення умов для проживання та харчування в готельних закладах. Реалізація цієї стратегії розвитку об’єднаних територіальних громад дозволить отримати наступні позитивні результати: буде оновлено матеріально-технічну базу та здійснено розвиток загальної інфраструктури об’єднаних територіальних громад; буде створено нові робочі місця для мешканців об’єднаної територіальної громади та залучено вже готових фахівців до сфери функціонування туризму. Все це приведе до підвищення прибутковості та фінансової стійкості об’єднаних територіальних громад.Документ Стратегії росту готельного бізнесу. Теорія та практична реалізація на державному рівні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Рябєв, А. А.; Ryabev, AntonРозглядаються проблема розвитку сфери туризму в Україні за рахунок забезпечення розвитку ринку готельного господарства. У якості однієї з основних проблем відмічаються необхідність підвищення державної активності в цієї сфері не лише за рахунок законодавчої та виконавчої діяльності. Також піднімається питання необхідності насичення готельного ринку бюджетними засобами розміщення, оскільки розвиток ринку готельного господарства України відбувається з деяким перекосом у бік його насичення готельними підприємствами середньої та вищої цінової категорії. Забезпеченість же бюджетними засобами розміщення залишається по за увагою інвесторів не зважаючи на те, що подібні засоби розміщення здатні стимулювати розвиток туризму за рахунок забезпечення попиту з боку молоді, яка бажає мандрувати, але не має для цього значних фінансових запасів. Також в статі приділяється увага необхідності забезпечення з боку держави гарантованого рівня якості послуг, що можуть надавати бюджетні засоби розміщення. Для вирішення виділених проблем розглянуто стратегії росту бізнесу та наведено приклад їх практичної реалізації готельними підприємствами. Окремо приділено увагу державної діяльності на ринку надання готельних послуг та оцінено їх вплив (на прикладі Республіки Іспанія). На основі аналізу було доведено, що активізація діяльності держави на готельному ринку можлива за рахунок створення мережі бюджетних засобів розміщення у вигляді муніципального житлово-комунального підприємства „Хостел”. Також наведено обґрунтування того, що діяльність подібної мережі засобів розміщення здатна гарантувати надання якісних послуг, підвисити конкуренцію на готельному ринку у бік його покращення. Автор статті відзначає, що створення муніципального житлово-комунального підприємства „Хостел” здатне посилити всю туристську інфраструктур шляхом залучення до цього відповідних навчальних закладів з підготовки фахівців з готельної справи з послідовним працевлаштуванням, збільшаться податкові відрахування, збільшиться та ін.