Перегляд за Автор "Sakhno, V."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ВИКОРИСТАННЯ ГІБРИДНОЇ СИЛОВОЇ УСТАНОВКИ ПОСЛІДОВНОГО ТИПУ НА МІСЬКИХ АВТОБУСАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сахно, В. П.; Тімков, О. М.; Луцик, А. П.; Сахно, В. П.; Тимков, О. Н.; Луцик, А. П.; Sakhno, V.; Timkov, O.; Lutsyk, A.Впровадження гібридної силової установки у міський транспорт може значно зменшити проблеми, викликані в міських районах, завдяки використанню інноваційних технологій і технологій транспортних засобів. Розроблення математичних моделей для проектування автомобілів з гібридними силовими установками приводить до скорочення часу та зменшення витрат.Документ До багатофакторної моделі порівняння експлуатаційних показників автопоїздів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Сахно, В. П.; Сакно, О. П.; Лисий, О. В.; Клименко, В. В.; Лысый, А. В.; Sakhno, V.; Sakno, O.; Lysyi, O.; Klimenko, VЗапропоновано універсальну модель техніко-економічного порівняння різних марок автопоїздів на основі визначення їх інтегрального експлуатаційного показника за сукупністю шістнадцяти основних експлуатаційних показників. Багатофакторна модель порівняння експлуатаційних показників автопоїздів враховує результати оцінки основних показників, що враховуються в процесі експлуатації.Документ ДО ВИЗНАЧЕННЯ МОМЕНТУ ОПОРУ ПОВОРОТУ ЗАДНЬОЇ ОСІ НАПІВПРИЧЕПА ГІБРИДНОГО АВТОПОЇЗДА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Тімков, О. М.; Босенко, В. М.; Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Тимков, О. Н.; Босенко, В. Н.; Sakhno, V.; Poliakov, V.; Timkov, O.; Bosenko, V.Визначено кути нахилу осі шворня керованих коліс задньої осі напівпричепа, за яких як ваговий стабілізуючий момент, так і момент бічних реакцій досягають свого максимального значення. Ці моменти необхідно враховувати при визначенні потужності електродвигуна, який використовують для повороту керованих коліс напівпричепа гібридного автопоїзда.Документ ДО ПИТАННЯ ПРО АПРОКСИМАЦІЮ ЗАЛЕЖНОСТІ БІЧНОГО ВІДВЕДЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2011) Сахно, В. П.; Макаров, В. А.; Костенко, А. В.; Вербицький, В. Г.; Вербицкий, В. Г.; Sakhno, V.; Makarov, V.; Kostenko, A.; Verbitsky, V.Запропоновано підхід до визначення «чутливості» апроксимації залежності сил бічного відведення на прикладі «магічної» формули та її поліномного наближення на основі побудови біфуркаційної діаграми.Документ ДО ПОПЕРЕДНЬОГО ОЦІНЮВАННЯ СТІЙКОСТІ РУХУ ГІБРИДНОГО АВТОБУСА ОСОБЛИВО ВЕЛИКОГО КЛАСУ З АКТИВНИМ ПРИЧЕПОМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Мурований, І. С.; Селезньов, В. Е.; Мурованый, И. С.; Селезнёв, В. Э.; Sakhno, V.; Poliakov, V.; Murovani, I.; Seleznyov, V.Встановлено залежність складової бічного прискорення від бази шарнірно-з’єднаного автобуса, яка може слугувати одним з основних критеріїв стійкості автопоїзда.Документ ПРОДУКТИВНОСТЬ И ЭКОНОМИЧНОСТЬ ДВУХ- И ТРЁХЗВЕННЫХ АВТОПОЕЗДОВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2011) Сахно, В. П.; Жаров, К. С.; Sakhno, V.; Jarov, K.Приведены результаты расчетных исследований влияния конструктивных параметров на производительность и экономичность двух- и трехзвенных седельных автопоездов.Документ РЕЗУЛЬТАТЫ ИССЛЕДОВАНИЯ УСТОЙЧИВОСТИ АВТОПОЕЗДОВ РАЗНЫХ КОМПОНОВОЧНЫХ СХЕМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Sakhno, V.; Poliakov, V.Установлено, что при анализе устойчивости движения автопоезда наиболее информативным является коэффициент усиления бокового ускорения. Сопоставление значений коэффициента усиления ускорения последнего звена автопоезда, при отсутствии крена кузова и с его учетом при скорости 15 м/с, указывает на его значительное увеличение от 12,9 % для автопоезда типа «B-Double» до 25,4 % – для автопоезда с двумя прицепами.