Перегляд за Автор "Sanjay, Kumar Bahl"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Financial analysis of pre and post - merger of HDFC bank with CBOP(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Sanjay, Kumar Bahl; Anjali, Sharma; Ramandeep, GautamДокумент Financial analysis of pre and post - merger of HDFC Bank with CBoP(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Sanjay, Kumar Bahl; Ramandeep, Гаутам; Санджай, Кумар Бал; Рамандип, ГаутамIn today’s competitive world Mergers and Acquisition is one of the important corporate level strategies. There are various reasons like creating synergy, achieve economies of scale, expand operations and cut costs etc. due to which the entities adopt this strategy. The purpose of our research paper is to go behind the scene highlighting those forces which are playing active role in the mergers and acquisition of Centurion Bank of Punjab and Housing Development Finance Corporation Bank in year 2008. This paper discusses two time slots, one pre and second post-merger period. In these time slots five years before and after merger has been studied by doing financial analysis of the two banks on the basis of following Ratios like, debt equity ratio, financial coverage ratio, net profit margin ratio, return on net worth ratio, credit to deposit ratio etc. The data pre and post-merger was collected and its impact on financial position of HDFC Bank was studied by applying Time Dummy model through SPSS software to test the statistical significance which helps to know that Merger had a positive effect on financial health of the Bank. The results found suggest that the bank has gained efficiency and is able to pass benefits to all stakeholders in the society. Thus it can be said that the banks benefitted from this venture.Документ Green marketing in India: perspectives and obstacles to development(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Sanjay, Kumar Bahl; Sarbjit, KaurДокумент Opportunities and challenges of Green Marketing in India(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Sarbjit, Kaur; Sanjay, Kumar BahlДокумент Recent developments in indian higher education(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Sanjay, Kumar Bahl; Ramandeep, GautamДокумент Relationship between Occupational Stress and Organizational Effectiveness(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Sanjay, Kumar Bahl; Sandeep, RandhawaДокумент Roadmap of a Sunshine Sector: the Indian Retail(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Sanjay, Kumar Bahl; Shamily, JaggiДокумент Життєздатність підприємства: поняття й специфічні риси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Федотова, І. В.; Санджай, Кумар Бал; Fedotova, I.; Sanjay, Kumar Bahl; Федотова, И. В.; Санджай, Кумар БалУправління життєздатністю підприємства неможливе без чіткого розуміння змісту поняття «життєздатність підприємства», що актуалізує питання систематизації та узагальнення наявних наукових підходів, визначення змісту та умов використання цієї категорії. Здійснено теоретичні дослідження визначень цього поняття, що демонструє наявність порівняно невеликої кількості робіт, в яких проаналізовано підходи й аналіз змісту й визначення змістовних характеристик поняття «життєздатність підприємства». Під час вирішення зазначеної проблеми використаний інструментарій категоріально-системної методології і теорії динамічних інформаційних систем. У статті пропонується новий підхід до дослідження змістових аспектів життєздатності підприємства та конструювання понятійного простору, що використовують для аналізу цього феномена. Для отримання системи категорій, що забезпечують повний і несуперечливий аналіз об’єкта дослідження застосовують категоріальний метод дворівневого тріадичного дешифрування базового поняття. Виділено такі базові характеристики терміна «життєздатність підприємства», як здатність, взаємодія, результат. Розглянуто функціональні особливості запропонованих характеристик, які розкривають ці напрями для оптимального використання можливостей щодо забезпечення життєздатності підприємства. Проведено дешифрування трьох базових характеристик, кожна з яких визначена трьома поняттями: функціонування, адаптація, розвиток, час, внутрішнє та зовнішнє середовище, ефективність, результативність, конкуренто¬спроможність. Здійснено дворівневе тріадичне дешифрування поняття життєздатності підприємства та отримано його визначення, що дозволяє більш змістовно визначити природу цього феномена. Результати дослідження сприяють формуванню системного уявлення про життєздатність підприємства в межах розроблення наукової концепції життєздатності підприємства.