Перегляд за Автор "Shcherbakov, Alexander"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Cучаcні інтерактивні методи навчання в галузі алгоритмізації та тестування програмного забезпечення як концепція підвищення ефективності навчального процесу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Скорін, Ю. І.; Щербаков, О. В.; Skorin, Yuri; Shcherbakov, AlexanderВизначено, що впровадження концепції сучасної вищої школи вимагає глибокого аналізу підго-товки кадрів усіх сфер вищої освіти, що сприяє створенню нових підходів в організації навчаль-ного процесу в закладах вищої освіти з використанням сучасних методів навчання, зокрема активних й інтерактивних методів, які нині набувають провідного значення. На основі здійс-неного аналізу спеціальної літератури та узагальнення практичного досвіду підготовки фахівців у ЗВО були розглянуті декілька активних методів навчання, орієнтованих на активну участь саме студента в саморозвитку з огляду на його особистості. Зазначено, що організація інтера-ктивного навчання передбачає вирішення творчих завдань і проблем, моделювання життєвих ситуацій тощо. Під час аналізу доведено, що використання активних та інтерактивних мето-дів навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців сприяє як активізації пізнавальної діяль-ності студентів, так і якісному засвоєнню навчального матеріалу та навичок командної робо-ти, досягненню рівня високої професійної компетентності.Документ Підвищення якості навчального пpоцесу шляхом pозpоблення і тестування пpогpамного забезпечення інфоpмаційно-виміpювальної системи на базі віpтуальних комп’ютеpних тpенажеpів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Скоpін, Юpій Іванович; Щеpбаков, Олександp Всеволодович; Ушакова, Іpина Олексіївна; Skorin, Yuriy; Shcherbakov, Alexander; Ushakova, IrynaЗапропонована стаття підсумовує результати проведеного авторами дослідження щодо пошуку шляхів удосконалення навчального процесу із застосуванням новітніх розробок у галузі програмного забезпечення. Доцільною формою підвищення ефективності професійного навчання визначено впровадження імітаційних віртуальних тренажерів, побудованих на базі віртуальних вимірювальних приладів, і віртуалізації вимірювальних процесів. Аналіз та оцінювання переваг і недоліків традиційних методів і засобів вимірювання довели перспективність віртуалізації. За результатами досліджень розроблено пропозиції щодо побудови віртуальних комп’ютерних тренажерів на основі віртуальних вимірювальних приладів. Такий підхід не тільки забезпечить високу якість навчання, унаочнивши його, а й уможливить створення нових віртуальних комп’ютерних систем дистанційної освіти як необхідної форми набуття знань у сучасному світі.