Перегляд за Автор "Shevchenko, Inna"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Research on the influence of design characteristics on the performance of large class city buses(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Shevchenko, Inna; Dmytriiev, Illia; Dmytriieva, Oksana; Шевченко, Інна Юріївна; Дмитрієв, Ілля Андрійович; Дмитрієва, Оксана ІллівнаProblem. The relevance of the problem under consideration is due, firstly, to the traditionally highest share of road transport in the structure of passenger transportation, and, secondly, the predominance (more than 75 %) of transportation by large class city buses in the structure of road passenger transportation. Under such conditions, improving the performance of large class city buses is of particular relevance. Goal. The goal of the article is to study the influence of design characteristics on the performance of large class city buses. Methodology. The research on the influence of design characteristics on the performance of city buses employs the following methods: the method of analysis and synthesis, systems approach, the observation method, comparative analysis, factor analysis, simulation modeling, and the experimental method. Results. The results of the conducted analysis have allowed the authors to develop and test a methodology for assessing the effect of carrying capacity on the performance of large-class city buses; to develop and test a methodology for assessing the impact of speed characteristics on the performance of large-class city buses; to conduct a factor analysis of the influence of design characteristics on the performance of large-class city buses. Originality. The research has made it possible to get an insight of the influence of design characteristics (in particular, carrying capacity and speed) on the performance of large class city buses. Practical value. The results obtained can be recommended to enterprises engaged in passenger urban transportation for determining the carrying capacity of buses, which is the major characteristic set when designing a new model of a city bus.Документ Risk modeling in working out the plan of developing the road transport cargo enterprise(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Shevchenko, Inna; Dmytriiev, Illia; Dmytriieva, Oksana; Шевченко, Інна Юріївна; Дмитрієв, Ілля Андрійович; Дмитрієва, Оксана ІллівнаProblem. In recent years, there has been a rather stable trend of reorientation of the freight transportation market in Ukraine from the predominant use of rail transport to customers preferring road transport for moving goods. Relying on the indicated trend and the prospect of its preservation in view of the indisputable manoeuvre advantages of road transport in the conditions of martial law, the study of the problematic issues of the development of road transport cargo enterprises, among which the risk modeling of their operational activities occupies a prominent place, becomes relevant. Goal. The purpose of the scientific work is to study the methodological and applied aspects of risk modeling when working out a plan for developing a cargo enterprise of road transport. Methodology. The method of analysis and synthesis, system approach, observation method, comparative analysis, factor analysis method, simulation modeling method, and experimental method were used in the work to study the methodological and applied aspects of risk modeling when elaborating a plan for developing a road transport cargo enterprise. Results. The risk model presented in the study makes it possible to identify the optimal level of risk when elaborating a plan for development of a road transport cargo enterprise based on variants of the key indicator of the volume of cargo transportation (including financial indicators). Originality. In the process of modeling in one cycle, you can get up to 24 different options for the values of the optimal level of risk for the implementation of the plan for development of the road transport cargo enterprise, taking into account the differentiation of the parameters of the risk model, in particular, six options for the distance of cargo transportation and four classes of cargo. Practical value. The proposed methodical approach to risk modeling when working out a plan for developing a road transport cargo enterprise takes into account the probable change in demand for freight transportation, which gives the enterprise the opportunity to quickly respond to changes in market conditions and successfully plan activities in conditions of incomplete certainty, lack of information and the presence of risk.Документ Автомобілебудування як провідна підгалузь машинобудування в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Шевченко, І. Ю.; Shevchenko, InnaПредметом статті є прикладні аспекти функціонування підприємств вітчизняного автомобілебудування; метою дослідження виявлення основних тенденцій розвитку автомобілебудування як провідної підгалузі машинобудування в Україні. Методологію написання статті склали загальнонаукові та спеціальні методи, а саме: метод аналізу та синтезу, системний підхід і традиційні прийоми економічного аналізу. У ході дослідження було проведено ретроспективний аналіз зміни обсягів виробництва легкових, вантажних автомобілів і автобусів в Україні; виявлено динаміку зміни обсягів експорту та імпорту автомобілів в період 2004-2014 рр. та основні країни-імпортери і країни-експортери автомобілебудівної продукції; ідентифіковано основних вітчизняних автовиробників і охарактеризовано їх асортименту політику; оцінено зміни конкурентних позицій вітчизняних автомобілебудівників на національному ринку продажу автомобілів в останнє п’ятиріччя. Зроблено висновок про необхідність впровадження активних протекційних заходів з боку держави щодо забезпечення стабілізації розвитку підприємств автомобілебудування в Україні та посилення конкурентних позицій вітчизняних автовиробників на національному і міжнародному ринку продажу автомобілів. Результати дослідження мають цінність як зведена статистична інформація для зарубіжних і вітчизняних учених, аналітиків ринку продажу автомобілів, працівників органів державної влади.Документ Алгоритм гармонізації елементів моделі формування державної стратегії розвитку автомобілебудування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Шевченко, Інна Юріївна; Шевченко, Инна Юрьевна; Shevchenko, InnaМета: розроблення алгоритму гармонізації елементів моделі формування державної стратегії розвитку автомобілебудування. Методика дослідження: метод аналізу та синтезу, системний підхід, порівняльний аналіз, експертні та статистичні методи, авторська модель формування державної стратегії розвитку автомобілебудування на засадах гармонізаційного підходу. Результати: розроблено алгоритм гармонізації елементів моделі формування державної стратегії розвитку автомобілебудування, який складається з чотирьох етапів: 1) ідентифікація наявності бінарних протиріч між елементами моделі (через побудову діагностичних карток); 2) коригування складу елементів моделі для запобігання протиріччям; 3) оцінка рівня гармонізації між елементами моделі; 4) розробка повної або скороченої програми гармонізації моделі. Побудовано діагностичні картки наявності бінарних протиріч у гармонізаційній моделі формування державної стратегії розвитку автомобілебудування. Оцінено рівень гармонізації між елементами моделі формування державної стратегії розвитку автомобілебудування. Наукова новизна: розроблений алгоритм складає методичне підґрунтя практичної реалізації гармонізаційної моделі формування державної стратегії розвитку автомобілебудування, якою, на відміну від наявних у науковій літературі моделей державного протекціонізму автомобілебудування, передбачено гармонізацію уніфікованої моделі державного регулювання розвитку автомобільної промисловості та стратегічних наборів підприємств автомобілебудування. Практична значущість: розроблений алгоритм гармонізації елементів моделі формування державної стратегії розвитку автомобілебудування рекомендується до застосування органами державної влади, до відання яких належить управління розвитком автомобільної промисловості.Документ Кластерно-картографічний аналіз ринку освітніх послуг ЗВО України за критерієм інтернаціоналізації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Шевченко, Інна Юріївна; Цема, Валерія Євгеніївна; Shevchenko, Inna; Tsema, ValeriiaМета: здійснення кластерно-картографічного аналізу ринку освітніх послуг закладів вищої освіти України за критерієм інтернаціоналізації. Методика дослідження: метод аналізу та синтезу, системний підхід, метод узагальнення, метод порівняння, кластерний аналіз, картографічний метод, графічний метод. Результати: запропоновано й апробовано (на прикладі України) методичний інструментарій кластерно-картографічного аналізу ринку освітніх послуг закладів вищої освіти за критерієм інтернаціоналізації. Виявлено, що наразі єдиною галуззю знань з представлених на ринку освітніх послуг закладів вищої освіти України, для якої характерний середній рівень інтернаціоналізації (кластер 3), є галузь знань 21 «Ветеринарна медицина». Помірний рівень інтернаціоналізації (кластер 2) ринку освітніх послуг закладів вищої освіти України спостерігається в таких галузях знань як 13 «Механічна інженерія», 14 «Електрична інженерія», 16 «Хімічна та біоінженерія», 22 «Охорона здоров’я», 12 «Інформаційні технології», 17 Електроніка та телекомунікації», 03 «Гуманітарні науки», 06 «Журналістика», 11 «Математика та статистика», 19 «Архітектура та будівництво», 08 «Право», 27 «Транспорт». Низький рівень інтернаціоналізації (кластер 1) ринку освітніх послуг закладів вищої освіти України має місце в наступних галузях знань: 01 «Освіта/Педагогіка», 07 «Управління та адміністрування», 10 «Природничі науки», 20 «Аграрні науки та продовольство», 02 «Культура і мистецтво», 05 «Соціальні та поведінкові науки», 15 «Автоматизація та приладобудування», 18 «Виробництво та технології», 04 «Богослов’я», 09 «Біологія», 23 «Соціальна робота», 24 «Сфера обслуговування». Наукова новизна: запропоновано оцінювати рівень інтернаціоналізації ринку освітніх послуг закладів вищої освіти як співвідношення (у відсотковому виразі) кількості закладів вищої освіти, які пропонують англомовні освітні програми, до загальної кількості закладів вищої освіти, які пропонують освітні програми (за галузями знань). Приймаючи за еталон ситуацію, коли всі освітні програми в галузі знань можуть пропонуватися закладами вищої освіти до вивчення англійською мовою, запропоновано рівномірне інтервальне розподілення за кластерами рівнів інтернаціоналізації ринку освітніх послуг закладів вищої освіти від 0% до 100% наступним чином: 0–24,99% – низький рівень інтернаціоналізації ринку освітніх послуг закладів вищої освіти (кластер 1); 25–49,99% – помірний рівень інтернаціоналізації ринку освітніх послуг закладів вищої освіти (кластер 2); 50–74,99% – середній рівень інтернаціоналізації ринку освітніх послуг закладів вищої освіти (кластер 3); 75–100% – високий рівень інтернаціоналізації ринку освітніх послуг закладів вищої освіти (кластер 4). Практична значущість: результати здійсненого кластерно-картографічного аналізу ринку освітніх послуг закладів вищої освіти України дозволяють ідентифікувати «вузькі місця» в національній системі вищої освіти в контексті забезпечення активізації інтернаціоналізаційних процесів.Документ Методичні аспекти формування виробничих об’єднань підприємств міжміського пасажирського автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Дмитрієв, І. А.; Шевченко, І. Ю.; Dmytriiev, Ilya; Shevchenko, InnaПредметом статті є методичні аспекти формування виробничих об’єднань підприємств міжміського пасажирського автомобільного транспорту; метою дослідження - виявлення основних умов, за яких формування виробничого об’єднання підприємств міжміського пасажирського автомобільного транспорту є економічно доцільним. Методологію написання статті склали загальнонаукові та спеціальні методи, а саме: метод аналізу та синтезу, системний підхід, статистичні методи (зокрема, кореляційно-регресійний аналіз). Основні результати наукового дослідження полягають у наступному: 1) виявлено, що формування виробничого об’єднання підприємств міжміського пасажирського автомобільного транспорту є економічно доцільним лише при наявності річної потреби у перевезеннях у розмірі, більшому за 3,3 млн. пасажирів; 2) сформовано методичний підхід до вибору способу формування виробничого об’єднання підприємств міжміського пасажирського автомобільного транспорту та, на основі його апробації, ідентифіковано, що організація такого об’єднання на основі технічного переоснащення виробничо-технічної бази діючих підприємств є економічно доцільною при річній потребі населення в міжміських пасажирських перевезеннях у обсязі, більшому за 3,3 млн. пасажирів; на основі реконструкції виробничо-технічної бази діючих підприємств - при обсязі перевезень, більшому за 3,8 млн. пасажирів; на основі розширення виробничо-технічної бази діючих підприємств - при обсязі перевезень, більшому за 4,5 млн. пасажирів; на основі нового будівництва - при обсязі перевезень, більшому за 5,2 млн. пасажирів; 3) надано методичні рекомендації щодо визначення оптимальних розмірів (за критерієм наявності рухомого складу) підприємств виробничого об’єднання міжміського пасажирського автомобільного транспорту на базі оптимізації собівартості перевезень і забезпечення ефективності системи управління підприємствами та, на основі їх практичного застосування, зроблено висновок про економічну доцільність формування подібного об’єднання з підприємств, розміри парку рухомого складу яких не перевищують 400 автобусів.Документ Тенденції та закономірності дорожньо-транспортних пригод в україні як соціально-економічного деструктора(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Шевченко, Інна Юріївна; Васильченко, Михайло Сергійович; Shevchenko, Inna; Vasylchenko, MykhailoМета: виявлення тенденцій і закономірностей дорожньо-транспортних пригод в Україні як соціально-економічного деструктора. Методика дослідження: метод аналізу та синтезу, системний підхід, метод узагальнення, метод порівняння, критичний аналіз, традиційні прийоми економічного аналізу. Результати: виявлено тенденції та закономірності дорожньо-транспортних пригод в Україні як соціально-економічного деструктора в період 2020-2022 рр. у контексті реалізації Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року та Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року. Виявлено позитивну тенденцію зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, кількості загиблих і травмованих внаслідок дорожньо-транспортних пригод в Україні у 2021-2022 рр. порівняно з базовим 2020 р. Виявлено негативну тенденцію зростання фатальності та травматичності дорожньо-транспортних пригод в Україні у 2022 р. порівняно з 2020-2021 рр. Виявлено закономірність спричинення дорожньо-транспортних пригод в Україні головним чином такими порушеннями ПДР як «перевищення безпечної швидкості» та «порушення правил маневрування». Виявлено закономірність прояву дорожньотранспортних пригод в Україні головним чином у вигляді «зіткнення» та «наїзду на пішохода». Наукова новизна: запропоновано розрахунок коефіцієнтів фатальності (відношення кількості загиблих внаслідок дорожньотранспортних пригод до кількості дорожньо-транспортних пригод із загиблими та/або травмованими) та травматичності (відношення кількості травмованих внаслідок дорожньо-транспортних пригод до кількості дорожньо-транспортних пригод із загиблими та/або травмованими) дорожньо-транспортних пригод у якості невід’ємного елементу аналізу тенденцій і закономірностей дорожньотранспортних пригод. Практична значущість: розуміння тенденцій і закономірностей дорожньо-транспортних пригод в Україні дозволить розробити рекомендації щодо вдосконалення державної стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху, що сприятиме нівелюванню деструктивного впливу дорожньо-транспортних пригод на національну соціально-економічну систему.Документ Теоретично-методичні аспекти маркетингу відносин спортивних клубів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дмитрієв, Ілля Андрійович; Шевченко, Інна Юріївна; Говоров, Антон Сергійович; Dmytriiev, Illia; Shevchenko, Inna; Hovorov, AntonМета: дослідження теоретично-методичних аспектів маркетингу відносин спортивних клубів. Методика дослідження: метод аналізу та синтезу, системний підхід, метод узагальнення, метод порівняння, критичний аналіз, традиційні прийоми економічного аналізу. Результати: досліджено теоретично-методичні аспекти маркетингу відносин спортивних клубів. Виділено етапи та надано рекомендації щодо розроблення програм лояльності спортивних клубів. Класифіковано клієнтів спортивних клубів за ознаками: вік; стать; схильність до відвідування конкретного спортивного клубу. Оцінено рівень задоволеності клієнтів та рівень лояльності клієнтів спортивних клубів м. Харкова – «Д7», «Темп» і «Кентавр». Розглянуто заходи деяких спортивних клубів м. Харкова щодо формування лояльності клієнтів. Наукова новизна: запропоновано наступну класифікацію клієнтів спортивних клубів за критерієм «схильність до відвідування конкретного спортивного клубу»: «високий сегмент» (постійні клієнти, що відвідують спортивний клуб зазвичай не рідше, ніж три дні на тиждень і, як правило, не роблять великих перерв у відвідуванні спортивного клубу); «середній сегмент» (клієнти, що відвідують спортивний клуб досить часто, але не системно та подекуди роблять невеликі перерви у відвідуванні спортивного клубу); «низький сегмент» (разові клієнти, що відвідують спортивний клуб не регулярно, як правило сезонно, протягом одного-двох тижнів (в окремих випадках – до місяця), а потім припиняють заняття на тривалий час). Запропоновано при розробленні програми лояльності спортивних клубів здійснювати реалізацію індивідуального підходу до задоволення потреб клієнтів за допомогою наступних елементів комплексу маркетингу: ціна; послуги; люди; уподобання споживачів; зручність; якість; турбота про споживача. Практична значущість: на сучасному етапі розвитку ринку послуг у сфері спорту та фізичної культури дієва програма лояльності є суттєвою конкурентною перевагою спортивних клубів.Документ Тесеракт конкурентоспроможності як генератор концепції сталого розвитку автомобільної індустрії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Шевченко, Інна Юріївна; Шевченко, Инна Юрьевна; Shevchenko, InnaМета: розроблення тесеракту конкурентоспроможності як генератору концепції сталого розвитку автомобільної індустрії. Методика дослідження: метод аналізу та синтезу, системний підхід, метод узагальнення, графічний метод. Результати: розроблено тесеракт конкурентоспроможності як генератор концепції сталого розвитку автомобільної індустрії. Грані внутрішнього куба тесеракту як елементи конкурентоспроможності підприємств автомобілебудівної підгалузі представлено у вигляді поєднання елементів конкурентоспроможності автомобілебудівної продукції («ціна», «якість», «асортимент» і «сервісне обслуговування») та елементів конкурентного потенціалу автовиробників («виробничий потенціал», «кадровий потенціал», «управлінський потенціал», «інноваційний потенціал», «фінансовий потенціал», «інвестиційний потенціал», «ринковий потенціал» і «стратегічний потенціал»). Вершини внутрішнього куба тесеракту як точки перетину його граней є точками виходу (початку) прямих, які з’єднують внутрішній і зовнішній куби тесеракту й уособлюють інструменти забезпечення конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств. Точки закінчення зазначених прямих служать вершинами зовнішнього куба тесеракту конкурентоспроможності та формують концепти (базові елементи концепції сталого розвитку автомобільної індустрії) у вигляді сторін зовнішнього куба. Наукова новизна: розроблений тесеракт забезпечує генерацію концепції сталого розвитку автомобільної індустрії у гармонізації з умовами конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств. Практична значущість: практичне застосування тесеракту конкурентоспроможності дозволило згенерувати сучасні концепти сталого розвитку автомобільної індустрії: франчайзингово-дилерська CRM-система; HR-брендинг; h -tech- менеджмент; кластеризація; соціальна відповідальність; інтеграція.Документ Інтегральна оцінка конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Шевченко, Інна Юріївна; Шевченко, Инна Юрьевна; Shevchenko, InnaМета: інтегральне оцінювання конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств України. Методика дослідження: авторська методика оцінювання конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств, яка поєднує основні елементи експертного, інтегрального та матричного підходів, ураховує особливості формування конкурентоспроможності підприємств автомобільної промисловості. Результати: здійснено інтегральне оцінювання конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств України в період 2013-2017 рр. Ідентифіковано рівні конкурентоспроможності продукції підприємств легкового автомобілебудування, вантажного автомобілебудування та автобусобудування в Україні, в тому числі за ціновим параметром і неціновими параметрами («якість», «асортимент (модифікації)» та «сервісне обслуговування»). Визначено значення комплексних показників виробничого, кадрового, управлінського, інноваційно-інвестиційного, фінансового, стратегічного та ринкового потенціалів як структурних елементів інтегральних індексів конкурентного потенціалу автомобілебудівних підприємств України. Розраховано значення інтегральних індексів конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств України в досліджуваний період. Виявлено етапи життєвих циклів підприємств легкового автомобілебудування, вантажного автомобілебудування та автобусобудування в Україні. Побудовано матриці розвитку автомобілебудівних підприємств України. Наукова новизна: отримані результати інтегрального оцінювання конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств України складають підґрунтя для розроблення державної стратегії розвитку автомобілебудування України на засадах гармонізаційного підходу. Практична значущість: авторська методика оцінювання конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств рекомендується до використання суб’єктами автомобільної промисловості.