Перегляд за Автор "Sokhin, Pavlo"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Research of the main electromagnetic parameters during the operation of an AC charging station for electric vehicles(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Hnatov, Andrii; Arhun, Shchasiana; Sokhin, Pavlo; Ulianets, Olha; Гнатов, Андрій Вікторович; Аргун, Щасяна Валіковна; Сохін, Павло Андрійович; Ульянець, Ольга АнатоліївнаProblem. The increasing popularity of electric cars worldwide is also seen in Ukraine, leading to a growing need for more charging stations. Studies show that 80% of electric car charging happens at home. This home charging usually occurs either through the standard AC power grid or through dedicated AC charging stations. This raises concerns about the safety of these charging stations and their potential interference with other electrical and electronic devices nearby. Goal. The goal of this work is to determine the main electromagnetic parameters in the connection cable during the operation of an AC electric vehicle charging station. Methodology. To achieve this goal, it is necessary to study the electromagnetic parameters of the charging station connection cable when AC flows through it and to identify the electromagnetic parameters of the interference that occurs during the operation of the AC charging station. Classical electrophysical methods for calculating electric and magnetic fields and methods for determining the parameters of quadrupoles from the theoretical foundations of electrical engineering are used. Results. The main electromagnetic parameters in the connection cable during the operation of the AC electric vehicle charging station have been identified. Formulas for calculating the current strength and magnetic field strength have been obtained. Originality. New formulas for calculating the electromotive force of interference generated during the operation of the electric vehicle charging station, when AC flows through the charging cable, have been developed. Parameters of capacitive and magnetic coupling between two conductors in a common bundle have been identified. Formulas for determining the current induced by these parasitic connections have been obtained. Practical value. Accurately determining and calculating these parameters allows for the design of a charging station that operates reliably over a long period without causing interference with nearby electrical and electronic systems or devices.Документ Дослідження автономного джерела живлення для електромобілів та їхньої зарядної інфраструктури(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гнатов, Андрій Вікторович; Аргун, Щасяна Валіковна; Сохін, Павло Андрійович; Ульянець, Ольга Анатоліївна; Hnatov, Andrii; Arhun, Shchasiana; Sokhin, Pavlo; Ulianets, OlhaУ статті досліджено автономні джерела живлення для електромобілів та їхня зарядна інфраструктура, використання гібридних інверторів і системи керування батареями. Проаналізовано різноманітні конструкції автономних джерел живлення, їхня ефективність та практичне застосування. Метою дослідження є визначення оптимальних параметрів автономних джерел живлення, які б забезпечували високий рівень ефективності та надійності в процесі зарядження електромобілів. Розроблено автономне джерело живлення для електромобілів та їхньої зарядної інфраструктури. Це розроблення базується на використанні гібридних інверторів, які застосовують для розбудови гібридних або автономних сонячних електростанцій.Документ Дослідження автономної сонячної електростанції для автокемпера(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Сохін, Павло; Sokhin, PavloУ даному дослідженні проведено аналіз можливостей встановлення автономної сонячної електростанції на автокемпері типу Roller Team Sirio 599. Визначено потужність генерації електроенергії та розроблено концепцію автономної сонячної станції для даного автокемпера. В роботі також розглянуто графік генерації електроенергії та вивчено споживання електроенергії пристроями, які використовуються в автокемпері. Результати дослідження можуть бути корисні для розробки ефективних систем живлення в подібних транспортних засобах.Документ Ефективність енергогенеруючих плиток з різними типами мультиплікаторів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Аргун, Щасяна Валіковна; Гнатов, Андрій Вікторович; Сохін, Павло Андрійович; Arhun, Shchasiana; Hnatov, Andrii; Sokhin, PavloУ статті аналізується ефективність енергогенеруючих плиток, обладнаних мультиплікаторами з косозубими та прямозубими шестернями, в умовах їх використання у пішохідних зонах для генерації електроенергії з механічної енергії кроків. В ході дослідження було розроблено та проведено експериментальні випробування двох типів енергогенеруючих плиток з метою визначення оптимальної конфігурації мультиплікатора для максимізації вироблення електроенергії. Результати експериментів показали, що плитки з прямозубими мультиплікаторами забезпечують вищу ефективність генерації енергії порівняно з плитками з косозубими мультиплікаторами. Окрім того, було виявлено, що величина генерованої енергії залежить не лише від типу мультиплікатора, а й від динаміки кроку та способу взаємодії людини з плиткою. Дослідження вносить вклад у розвиток енергоефективних технологій та відкриває перспективи для подальших розробок у сфері використання альтернативних джерел енергії в урбанізованому середовищі.Документ Переобладнання автомобіля з ДВЗ в електромобіль(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Гнатов, Андрій Вікторович; Аргун, Щасяна Валіковна; Гнатова, Ганна Андріївна; Сохін, Павло Андрійович; Hnatov, Andrii; Arhun, Shchasiana; Hnatova, Hanna; Sokhin, PavloПроведено аналіз та запропоновано послідовність дій щодо визначення потужності електродвигуна для електромобіля. Проведено розрахунок потужності тягового електродвигуна для переобладнання автомобіля з ДВЗ в електромобіль. Побудовано графічну залежність потужності тягового електродвигуна від швидкості електромобіля. Виконано розрахунок економічних показників переобладнання автомобіля.Документ Підвищення якості тягових електродвигунів для електротранспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мигаль, Василь Дмитрович; Аргун, Щасяна Валіковна; Гнатов, Андрій Вікторович; Гнатова, Ганна Андріївна; Сохін, Павло Андрійович; Migal, Vasiliy; Arhun, Shchasiana; Hnatov, Andrii; Hnatova, Hanna; Sokhin, PavloПроведено розробку способів підвищення надійності і ресурсу тягових асинхронних електродвигунів (ЕД) з використанням експериментальних методів. Основним критерієм оцінки якості ЕД обрані рівні вібрації, за якими визначається їх технічний рівень. Запропоновано конструкцію асинхронних електродвигунів і технологію їх виготовлення, що дозволяє підвищити точність виготовлення і збірки ЕД, знизити трудомісткість складання і зменшити кількість деталей які перебираються при ревізії та заміні підшипників при ремонті. Досягнуте зниження рівнів вібрації дозволяє прогнозувати підвищення ресурсу, розробленого ЕД в 2-3 рази в залежності від умов експлуатації.