Перегляд за Автор "Suponyev, V."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення величини зони деформування ґрунту конусно-циліндричним наконечником і тиску на бічній поверхні(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Супонєв, В. М.; Супонев, В. Н.; Suponyev, V.Під час формування горизонтальної свердловини для безтраншейного прокладання інженерних комунікацій шляхом продавлювання ґрунту конусно-циліндричним наконечником частина його потрапляє в середину труби для подальшого видалення назовні, а частина ущільнюється навколо, що зменшує загальний об’єм екскавації ґрунту. Такий спосіб створення свердловини називають комбінованим. Ущільнення ґрунту викликає його деформування, що може викликати зсув та пошкодження прилеглих комунікацій або інших підземних споруд. Тому важливим стає питання щодо визначення розміру їх поширення. В роботі наводяться розрахунки величини зони деформування ґрунту конусно-циліндричним наконечником та тиску на його бічній поверхні залежно від його параметрів і властивостей ґрунту що розробляється.Документ Визначення максимального тяглового зусилля гвинтового робочого органу при проколі ґрунту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Супонєв, В. М.; Вівчар, С. М.; Рагулін, В. М.; Орел, О. В.; Олєйнікова, О. М.; Ковалевський, С. Г.; Suponyev, V.; Ragulin, V.; Vivchar, V.; Orel, O.; Olieinikova, O.; Kovalevskyi, S.Розглянуто методику теоретичного визначення максимального тяглового зусилля гвинтового робочого органу при встановлених параметрах лопаті та діаметра свердловини для безтраншейного прокладання підземних комунікацій.Документ Експериментальне визначення критичної глибини блокованого різання ґрунтів різцями та довжини лемеша ланцюгових екскаваторів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кравець, С. В.; Супонєв, В. М.; Гапонов, О. О.; Рагулін, В. М.; Щукін, О. В.; Дмитренко, О. А.; Kravets, S.; Suponyev, V.; Ragulin, V.; Shchukin, O.; Goponov, A.; Dmytrenko, O.Розглянуто методику експериментальних досліджень та пристрої для реалізації робочих процесів розробки траншеї ланцюгово-скребковими екскаваторами, визначено критичну глибину асиметричного блокованого різання ґрунту різцями і довжину лемеша, проведено порівняння встановлених результатів із теоретичними даними.Документ Проектування компонентів системи адаптивного управління конвеєрним транспортом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Плугіна, Т. В.; Єфименко, О. В.; Супонєв, В. М.; Ніколайчук, Н. О.; Pluhina, T.; Yefymenko, O.; Suponyev, V.; Nikolaichuk, N.Розглянуто завдання підвищення ефективності функціонування системи управління конвеєрними лініями за рахунок використання алгоритмів адаптації в умовах невизначеності. Проаналізовано питання проектування компонентів системи адаптивного управління конвеєрним транспортом (КТ). Запропоновано принципи створення адаптивних систем управління, технічного забезпечення та вимоги, що висуваються до основних компонентів системи.Документ Телеметрическая система определения координат прокалывающей головки в грунте(Харківський національний автомобильно-дорожній університет, 2019) Супонев, В. Н.; Чепусенко, Е. А.; Suponyev, V.; Chepusenko, Ye.; Супонєв, В. М.; Чепусенко, Є. О.При формировании горизонтальных скважин методом статического прокола грунта для бестраншейной прокладки инженерных коммуникаций под препятствиями при длине пролетов более 15–20 м возникает необходимость коррекции траектории движения прокалывающего рабочего органа с традиционным конусным наконечником. В работе раскрываются технические возможности по управлению траекторией прокола с помощью прокалывающего рабочего органа с адаптированной формой наконечника и создан-ной телеметрической системой для определения координат положения головки в грунте.