Перегляд за Автор "Svichinskiy, S."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АНАЛІЗ ВІДСТАНЕЙ МІЖ ЗУПИНКАМИ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ ЯК ФАКТОРА ВПЛИВУ НА РОЗСЕЛЕННЯ НАСЕЛЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2010) Горбачов, Петро Федорович; Свічинський, С. В.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Свичинский, С. В.; Gorbachov, P.; Svichinskiy, S.Наведено результати статистичного аналізу відстаней між зупинками міського пасажирського транспорту. Надано основні результати розрахунку параметрів закону розподілу міжзупиночних відстаней.Документ АНАЛІЗ МАТРИЦІ ВІДСТАНЕЙ МІЖ ТРАНСПОРТНИМИ РАЙОНАМИ МІСТА ЯК ОСНОВИ ФУНКЦІЇ РОЗСЕЛЕННЯ НАСЕЛЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2010) Горбачов, Петро Федорович; Свічинський, С. В.; Свічинська, О. В.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Свичинский, С. В.; Свичинская, О. В.; Gorbachiov, P.; Svichinskiy, S.; Svichinskaya, O.Наведено основні результати статистичного аналізу матриць відстаней між транспортними районами деяких міст України, які розглядаються як основа для формування функції розселення населення. Надано результати розрахунку параметрів закону розподілу відстаней, що містяться у матрицях.Документ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ МОДЕЛЕЙ ДИСКРЕТНОГО ВИБОРУ ПАСАЖИРАМИ ШЛЯХУ ПЕРЕСУВАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2011) Горбачов, Петро Федорович; Макарічев, О. В.; Свічинська, О. В.; Свічинський, С. В.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Макаричев, О. В.; Свичинская, О. В.; Свичинский, С. В.; Gorbachiov, P.; Makarichev, A.; Svichinskaya, O.; Svichinskiy, S.Розглянуто принципи побудови та математичний апарат основних видів моделей дискретного вибору пасажирами шляху пересування громадським транспортом у містах. Наведено приклад розрахунку імовірності вибору шляху за стандартною логіт-моделлю. Виділено основні особливості розглянутих моделей та визначено напрями подальших досліджень.Документ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОСТОРОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК МАРШРУТНОГО ТРАНСПОРТУ МІСТ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Горбачов, Петро Федорович; Кабалянц, П. С.; Свічинський, С. В.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Кабалянц, П. С.; Свичинский, С. В.; Gorbachov, P.; Kabalyants, P.; Svichinskiy, S.Наведено результати дослідження взаємозв’язку між розподілом Релея та показниковим розподілом, які придатні для опису довжин перегонів міського пасажирського транспорту (МПТ). Обґрунтовано виникнення параметра зсуву показникового розподілу, а також вибір його значення, яке не спотворює властивостей випадкової величини довжин перегонів.Документ СТАТИСТИЧНИЙ ОПИС ВЗАЄМНОГО РОЗТАШУВАННЯ ЗУПИНОЧНИХ ПУНКТІВ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2011) Горбачов, Петро Федорович; Кабалянц, Петро Степанович; Свічинський, С. В.; Горбачов, Пётр Фёдорович; Кабалянц, Пётр Степанович; Свичинский, С. В.; Gorbachov, P.; Kabalyants, P.; Svichinskiy, S.Наведено результати застосування показникового закону розподілу зі зсувом до опису довжини перегонів між зупиночними пунктами міського пасажирського транспорту та аналітичні залежності для опису відстаней між парами зупиночних пунктів, отримані на ос-нові цього розподілу