Перегляд за Автор "Voytkiv, Staniskav"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Aналіз технічної досконалості міських тролейбусів з автономним рухом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Войтків, Станіслав Володимирович; Voytkiv, StaniskavТролейбусний транспорт, як один з видів екологічно чистого транспорту, застосовується для перевезень пасажирів у понад 280 містах багатьох країн світу. У 20-у столітті, поряд з традиційними тролейбусами, все ширшого застосування набувають тролейбуси з автономним рухом. Проте, в нашій державі тролейбуси з АХ, виготовлені українськими підприємствами, лише у чотирьох екземплярах проходять експлуатаційні випробування. Метою роботи являється оцінка технічної досконалості міських тролейбусів різних типів та вибір оптимального типу тролейбуса з АХ для проектування та організації дрібносерійного виробництва на підприємствах України та подальшої їх експлуатації на міських та приміських маршрутах. Розроблено п’ять варіантів ескізних проектів міських тролейбусів різних типів, запропонована методика та проведено аналіз їх конструктивних і експлуатаційних параметрів, на основі якого обґрунтований вибір типу міського тролейбуса з АХ для проектування перспективних конкурентоспроможних моделей або модифікацій, які найбільш придатні для застосування у системах міських та приміських перевезень пасажирів на даному етапі економічного розвитку України.Документ Аналіз технічної досконалості міських електробусів різних типів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Войтків, Станіслав Володимирович; Voytkiv, StaniskavЕлектробуси різних типів набувають все ширшого застосування для перевезень пасажирів на міських маршрутах практично у всіх розвинутих країнах світу. Проте, в нашій державі, їх, бодай, одиничне виробництво, відсутнє. Метою роботи являється вибір типу перспективного міського електробуса для вітчизняних умов розвитку економіки на основі аналізу технічних параметрів електробусів різних типів, ескізні проекти яких розроблені на засадах максимальної ідентичності їх конструкцій та економічних параметрів різних систем "тип міського електробуса – необхідна інфраструктура". Розроблено п’ять варіантів ескізних проектів міських електробусів різних типів, запропонована методика та проведено аналіз їх технічної досконалості, на основі якого обґрунтований вибір оптимальних типів для проектування конкурентоспроможних електробусів, найбільш придатних для міських перевезень пасажирів на даному етапі економічного розвитку України.Документ Методика оптимізації основних технічних параметрів перспективних міських електробусів типу ONC(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Войтків, Станіслав Володимирович; Voytkiv, StaniskavМіські електробуси типу ONC, які широко застосовуються для перевезень пасажирів на міських маршрутах, навіть за збільшення допустимої повної маси на 1500 кг мають суттєво меншу пасажировмістимість ніж автобуси великого класу, на базі яких вони створені. Мета. Визначення оптимальних величин основних конструктивних та експлуатаційних параметрів перспективних електробусів Методологія. На основі аналізу технічних параметрів міських електробусів сучасних конструкцій та регламентованих технічних вимог до пасажирських транспортних засобів великої вмістимості встановлені залежності їх пасажировмістимості від розмірних параметрів кузова, параметрів мас та величини автономного пробігу електробусів. Результати. Розроблені три варіанти методики оптимізації параметрів проектованих міських електробусів за одним із заданих параметрів – номінальною пасажировмістимістю, середнім добовим автономним пробігом або довжиною кузова електробуса. Оригінальність. Запропонований алгоритм визначення оптимізованих параметрів проектованих електробусів на стадії розроблення ескізних пропозицій та ескізних проектів. Практичне значення. Запропонована методика забезпечує проектування перспективних міських електробусів типу ONC, які найбільш придатні для застосування у містах України, з заданою або максимально можливою номінальною пасажировмістимістю з умови забезпечення заданого або максимально можливого автономного пробігу.