Перегляд за Автор "Znakhur, Liudmyla"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Оптимізація складу та навантаження команди в межах використання фреймворку SCRUM(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Знахур, Сергій Вікторович; Знахур, Людмила Володимирівна; Znakhur, Serhii; Znakhur, LiudmylaУ роботі були вирішені такі проблеми: наведено аналіз рішень щодо оптимізації розподілу завдань проєкту в межах використання SCRUM; наведено математичне визначення цієї проблеми та алгоритм її вирішення, наведено варіанти використання алгоритму формування оптимального складу команд та розподілу завдань між виконавцями.Документ Реалізація пошуку аналогічних товарів на основі FAISS(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Знахур, Сергій Вікторович; Знахур, Людмила Володимирівна; Znakhur, Serhii; Znakhur, LiudmylaПроблема отримання повної множини аналогічних товарів різних постачальників з урахуванням інформації щодо зображення та опису товару є актуальною для e-commerce та практично цікавою. Робота містить алгоритм побудови загальної архітектури рішення засобами GCP та створення AI компонент на базі FAISS та Deep Learning для реалізації Product Quantization пошуку товарів на основі їхніх векторів текстових ознак та зображень. Запропонований підхід пошуку аналогічних товарів використовує мережу DNN для виділення features-зображень, текстових тегів та формування на їхній основі векторів, що застосовуються для FAISS-кластеризації.Документ Імплементація та рейтинг рішень WEB-аналітики на основі хмарних сервісів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Знахур, Людмила Володимирівна; Знахур, Сергій Вікторович; Znakhur, Liudmyla; Znakhur, SerhiiВартість володіння інфраструктури для WEB-аналітики e-commerce сайтів є важливим аспектом ефективності інтернет-бізнесу. У роботі проведено аналіз сучасних рішень, архітектур щодо розв’язання наскрізного завдання створення та імплементації WEB аналітики e-commerce сайтів. Проблемою, яку вирішує дослідження, є визначення оптимальної архітектури хмарних сервісів для реалізації WEB-аналітики e-commerce сайтів на основі використання інтегрального показника, який містить адитивну функцію показників функціональності рішення та вартості володіння обраних хмарних сервісів для побудови рішення.