Кафедра економіки і підприємництва
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3865
Переглянути
Перегляд Кафедра економіки і підприємництва за Ключові слова "SWOT - аналіз"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Планування комплексу маркетингу для зарубіжних ринків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12-21) Шевченко, Владислав ЮрійовичОб'єктом дослідження є процес планування та впровадження комплексу маркетингу для зарубіжного ринку. Мета роботи – планування та впровадження ефективної, універсальної та дієвої моделі комплексу маркетингу для здійснення успішної торгівлі на зарубіжних ринках ПрАТ «Вінницький молочний завод «Рошен». Методи дослідження - порівняльний економічний аналіз, методи статистичної обробки даних; фундаментальний аналіз фінансового середовища бізнесу; експертного спостереження; порівняння та групування; статистичні методи; методи та моделі прогнозування; маркетинговий метод. В дипломній роботі було уточнено економічну сутність поняття «комплекс маркетингу». Узагальнені підходи щодо розробки та впровадження маркетинг-міксу на підприємстві. Систематизовані методичні підходи до планування комплексу маркетингу для зарубіжних ринків. Надано загальну характеристику та проведено фінансово-економічний аналіз основних показників ПрАТ «Вінницький молочний завод «Рошен». Оцінено бізнес-середовище цього підприємства для планування комплексу міжнародного маркетингу. Сформовано механізм управління комплексом міжнародного маркетингу. Розроблено модель маркетинг-міксу ПрАТ «Вінницький молочний завод «Рошен» для її впровадження на зарубіжних ринках. Обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення підсистем моделі маркетинг міксу за допомогою впровадження «інноваційного» маркетингу.Документ Управління персоналом на підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Волосюк, Станіслав ОлександровичОб’єкт дослідження – процес управління персоналом підприємства. Мета роботи – формування ефективного та дієвого органу управління підприємством та розробка стратегічних напрямів удосконалення системи управління персоналом. Методи дослідження - аналізу та синтезу; системного підходу; причинно-наслідкового зв’язку; динамічного, структурного, коефіцієнтного та порівняльного аналізу, систематизації та узагальнення. У кваліфікаційній роботі узагальнено теоретико-методичні основи управління персоналом, обґрунтовано класифікацію органів управління персоналом підприємства та фактори їх формування, розглянуті основні методи та функції управління персоналом. У практичній частині кваліфікаційної роботи представлена загальна характеристика підприємства «Здоров’я»; проведено загальний аналіз фінансового стану та зовнішньоекономічної діяльності; визначено недоліки та перспективи у діяльності компанії на зарубіжному ринку, для їх вирішення був проведений SWOT-аналіз та визначені тенденції подальшої ефективної роботи компанії на світовому ринку. Кінцевим результатом дослідження є формування органу управління персоналом підприємства та визначення його структурного та функціонального наповнення; розробка пропозицій щодо вдосконалення системи управління персоналом підприємства на основі реалізації запропонованої стратегії.