2024
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/20152
Переглянути
Перегляд 2024 за Ключові слова "629.017"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Поліпшення енергоефективності транспортних засобів шляхом підвищення коефіцієнта корисної дії колісного рушія(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Омельченко, Василь ІвановичВ сучасних умовах поліпшення енергоефективності транспортних засобів набуває найважливішого значення. Поліпшення енергоефективності автомобілів передбачає покращення експлуатаційних, в основному динамічних властивостей, при зменшенні витрат енергії двигуна. При удосконаленні конструкції, з метою підвищення енергоефективності автомобілів, основна увага приділялася підвищенню енергоефективності моторно-трансмісійних установок, гідродинамічним характеристикам, шинам. Конструкції ходової частини взаємовпливу характеристик окремих шин на енергетичні втрати в колісному рушію приділялось значно менше уваги. Цьому сприяло некоректне представлення ходової частини автомобіля як складової частини системи «автомобіль-дорога». Представлення дороги як замикаючої ланки чотирьохланкового механізму дозволяє визначити ККД (коефіцієнт корисної дії) колісного рушію та отримати раціональний розподіл крутних моментів між передніми та задніми колесами. У зв’язку з розширенням використання електромобілів задача стає актуальною. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що отримані результати лягли в основу створення методик визначення розподілу крутних моментів між осями багатовісних і багатоланкових транспортних засобів. НАНГУ використовує теоретичні результати дисертаційної роботи при викладанні навчальних курсів з дисципліни «Основи розрахунку та проектування автомобілів» та «Теорія експлуатації машин». ХКБМ ім. О. О. Морозова прийняли до використання методики оцінки енергоефективності колісного рушію транспортних засобів і раціонального розподілу крутних моментів між осями. Науково-виробничим об’єднанням «ПРАКТИКА» прийнято до використання результати дисертаційної роботи при виконанні дослідницько-конструкторських та наукових робіт.