Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3878
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "активна безпека"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Транспортний засіб категорії N2. Розробка зчеплення та дослідження активної безпеки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Жовнер, Ілля СергійовичОб’єкт дослідження – транспортний засіб категорії N2. Мета роботи – провести тяговий розрахунок вантажного автомобіля категорії N2 з вантажопідйомністю 2500 кг, розробити зчеплення та дослідити активну безпеку транспортних засобів. В ході виконання кваліфікаційної роботи за результатами тягового розрахунку були визначені параметри проектуємого транспортного засобу категорії N2. За цими даними були побудовані графіки тягово-швидкісних можливостей ТЗ та розроблений габаритний кресленик. За результатами аналізу конструктивних схем був обраний тип зчеплення: однодискове , сухого типу з діафрагмовою пружиною та побудова принципова кінематична схема. Такий тип зчеплення дає простоту та надійність в експлуатації та обслуговуванні. Проведений розрахунок деталей зчеплення дав змогу зробити тривимірну модель зчеплення та складальний креслений. Проведено дослідження найпоширеніших систем активної безпеки транспортних засобів.Документ Транспортний засіб категорії М2. Розробка зчеплення та побудова області стійкості аналогової системи курсової стійкості(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Романченко, Дмитро ОлександровичОб’єкт дослідження – робочі процеси, що відбуваються в елементах зчеплення трансмісії транспортного засобу категорії М2 в умовах експлуатації. Мета – розробка зчеплення транспортного засобу категорії М2 за рахунок удосконалення елементів зчеплення для покращення умов роботи водія, побудова області стійкості аналогової системи курсової стійкості. Метод дослідження – структурний аналіз – для ретельного аналізу тенденцій розвитку напрямків удосконалення елементів зчеплення. У ході виконання кваліфікаційної роботи проаналізовані загальнимі дані існуючих АТЗ, аналогічних по проектованому класу і на їх основі встановлено параметри проектованого автомобіля. Визначено і обґрунтувано основні параметри автомобіля, виконано тяговий розрахунок, в результаті якого одержано необхідні дані для проектування карданної передачі: характеристику двигуна, величину максимальних навантажень і моментів, розрахункові режими навантаження, частоту обертання валів і т.д. Складено кінематичну схему застосовуючи емпіричні залежності, наближені і проектні розрахункові методи, державні і галузеві стандарти, вибрано і розраховано основні параметри карданної передачі. Одержані дані при розрахунку двигуна, трансмісії і карданної передачі, результат яких приблизно співпадають з параметрами автомобіля-аналога, що свідчить про правильно виконані розрахунки.