Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3878
Переглянути
Нові надходження
Документ Транспортний засіб категорії М2. Розробка головної передачі та аналіз способів передачі крутного моменту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Щербина, Віталій ВікторовичОб’єкт дослідження – транспортний засіб категорії M2. Мета дипломної роботи полягає в розробці КТЗ та її головної передачі з аналізом способом передачі крутного моменту. У результаті виконання цієї роботи було проведено аналіз існуючих КТЗ. Проаналізовані дослідження з розробки головної передачі та методів передачі крутного моменту усі розробки можна розділити на три групи: 1) роботи, присвячені динаміці, розрахункам КТЗ, 2) роботи, присвячені розрахункам трансмісії, техніці безпеки, 3) роботи, присвячені теоріям передачі крутного моменту. Наведено аналіз динаміки КТЗ із шинами наднизького тиску та зроблено висновок про необхідну міру демпфування. Розраховано оптимальний показник русі КТЗ показав, що сукупністю дорожніх умов у всьому діапазоні можливих швидкостей становить 225 км/год. Проведений пошук показав, що способи передачі крутного моменту на даний момент є класична передача, а саме схема – двигун , зчеплення, коробка передач, карданна передача, головний міст, найбільш прогресивною на зараз є створення крутного моменту електродвигуном одразу на ведучих колесах.Документ Транспортний засіб категорії М2. Розробка головної передачі та аналіз сучасних гальмівних систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Краєвський, Олександр ОлександровичОб'єкт роботи – головна передача, гальмівна система транспортного засобу категорії М2. Мета роботи – розробка головної передачі та аналіз сучасних гальмівних систем. В ході виконання кваліфікаційної роботи бакалавра був проведений аналіз автомобілів-аналогів, визначені вагові та геометричні параметри проектованого автомобіля. При розробці головної передачі було звернено увагу на її конструкцію та використання сучасних матеріалів. На основі отриманих параметрів проектованого автомобіля був виконаний аналіз тягово-швидкісних характеристик транспортного засобу. Результатом аналізу стала побудова графіків зовнішньої швидкісної характеристики двигуна, силового балансу, динамічної характеристики, прискорень, часу та шляху розгону, а також балансу потужності автомобіля. Аналіз сучасних гальмівних систем показав основні тенденції у їх розвитку, включаючи використання електронних систем керування, які підвищують стабільність та керованість транспортних засобів. Порівняння різних типів гальмівних механізмів підтвердило їх важливість для забезпечення максимальної ефективності та надійності у реальних умовах.Документ Транспортний засіб категорії М3. Розробка коробки передач і дослідження її функціоналу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Тарусін, Денис КостянтиновичОб'єкт роботи – зчеплення транспортного засобу категорії М3. Мета роботи – розробка коробки передач транспортного засобу категорії М3, і дослідження її функціоналу. Метод дослідження – аналітичний з використанням класичних теорій та наукових підходів. У ході виконання кваліфікаційної роботи бакалавра я ознайомився з загальними даними існуючих АТЗ, аналогічних по проектованому класу і на їх основі встановив параметри проектованого автобуса. Визначивши і обґрунтувавши основні параметри автобуса, виконав тяговий розрахунок, в результаті якого отримав необхідні дані для проектування коробки перемикання передач: характеристику двигуна, величину максимальних навантажень і моментів, розрахункові режими навантаження, частоту обертання валів і т.д. Склав кінематичну схему автобуса і охарактеризував її елементи. Застосовуючи емпіричні залежності, наближені та проектні розрахункові методи, державні та галузеві стандарти вибрав і розрахував основні параметри механічної коробки перемикання передач. У відповідності до завдання було проведено дослідження функціоналу коробок перемикання передач для автобусів та шляхи їх удосконалення в залежності від завантаженості роботи водія та покрашення безпеки керування автобуса під час виконання службових завдань. Визначені в ході розрахунків параметри двигуна і трансмісії приблизно збігаються з параметрами автомобілів-аналогів, що свідчить про правильно виконаних розрахунках. У розділі охорона праці та безпека життєдіяльності описав основні принципи забезпечення безпеки на виробництві і при експлуатації автомобіля.Документ Транспортний засіб категорії М2. Розробка зчеплення та аналіз конструкцій рульового керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Мельников, Валентин СергійовичОб'єкт роботи – зчеплення транспортного засобу категорії М2. Мета роботи – розробка зчеплення транспортного засобу категорії М2 та аналіз рульового керування Метод дослідження – аналітичний з використанням класичних теорій та наукових підходів. 1. В ході виконання кваліфікаційної роботи я ознайомився із спільними даними існуючих АТЗ, аналогічних по проектованому класу і на їх основі було встановлено параметри проектованого автомобіля. 2. Визначивши і обгрунтувавши основні параметри автомобіля, було виконано тяговий розрахунок, в результаті якого отримано необхідні дані для проектування зчеплення: характеристику двигуна, величину максимальних навантажень і моментів, розрахункові режими вантаження і так далі. 3.Також було складено кінематичну схему автомобіля і охарактеризовано її елементи. 4. Застосовуючи емпіричні залежності, наближені і проектні розрахункові методи, державні і галузеві стандарти було обрано і розраховано основні параметри зчеплення. 5. Аналіз існуючих рульових управлінь й їхніх характеристик показав, що перспективним для автомобілів є застосування рейкового рульового управління. 6. Огляд конструкцій існуючих рульових керувань і методик їхнього проектування дозволив виявити їхні недоліки, обумовлені недостатньою вивченістю фізичних процесів і більшою кількістю допущень, прийнятих при розрахунках.Документ Транспортний засіб категорії М3S. Удосконалення механізму керування зчепленням та аналіз автоматизованої системи керування елементами трансмісії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Скворцов, Микола МиколайовичОб'єкт роботи – зчеплення транспортного засобу категорії М3S. Мета роботи – розробка зчеплення транспортного засобу категорії М3S, аналіз автоматизованої системи керування елементами трансмісії. Метод дослідження – аналітичний з використанням класичних теорій та наукових підходів. У ході виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було проведене ознайомлення з загальними даними існуючих АТЗ, аналогічних по проектованому класу і на їх основі встановив параметри проектованого автомобіля. Визначивши і обґрунтувавши основні параметри автомобіля, виконано тяговий розрахунок, в результаті якого отримано необхідні дані для проектування зчеплення: характеристику двигуна, величину максимальних навантажень і моментів, розрахункові режими навантаження, частоту обертання валів і т. ін. Складено кінематичну схему автомобіля і охарактеризував її елементи. Застосовуючи емпіричні залежності, наближені та проектні розрахункові методи, державні та галузеві стандарти вибрано і розраховано основні параметри зчеплення. Визначені в ході розрахунків параметри двигуна і трансмісії приблизно збігаються з параметрами автомобілів-аналогів, що свідчить про правильно виконаних розрахунках.Документ Транспортний засіб категорії N2. Розробка зчеплення та дослідження активної безпеки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Жовнер, Ілля СергійовичОб’єкт дослідження – транспортний засіб категорії N2. Мета роботи – провести тяговий розрахунок вантажного автомобіля категорії N2 з вантажопідйомністю 2500 кг, розробити зчеплення та дослідити активну безпеку транспортних засобів. В ході виконання кваліфікаційної роботи за результатами тягового розрахунку були визначені параметри проектуємого транспортного засобу категорії N2. За цими даними були побудовані графіки тягово-швидкісних можливостей ТЗ та розроблений габаритний кресленик. За результатами аналізу конструктивних схем був обраний тип зчеплення: однодискове , сухого типу з діафрагмовою пружиною та побудова принципова кінематична схема. Такий тип зчеплення дає простоту та надійність в експлуатації та обслуговуванні. Проведений розрахунок деталей зчеплення дав змогу зробити тривимірну модель зчеплення та складальний креслений. Проведено дослідження найпоширеніших систем активної безпеки транспортних засобів.Документ Транспортний засіб категорії М1. Розробка коробки передач та аналіз перспективних напрямків розвиткуку головного світла фар(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Будник, Артем РомановичОб'єкт дослідження – транспортний засіб категорії М1. Мета роботи – розробка коробки передач та аналіз сучасних напрямів освітлення дорожнього покриття транспортного засобу категорії М1. Під час виконання кваліфікаційної роботи було здійснено аналіз конструкцій траспортного засобу категорії М1. Провідною частиною було проектування двухвальної коробки зміни передач, перед розрахунками було обрано тип та будову агрегату, на базі обраних автомобілей аналогів. Після обирання конструкції студентом було проведено ряд розрахунків такі як: функціональний, зубчастих зачеплень, деталей на міцність та довговічність. Завершальним етапом було моделювання усіх елементів коробки перемикання передач у програмному забезпечені AutoDesk Inventor 2019. Проведно аналіз сучасних видів головного освітлення зокрема велику увагу приділено матричним фарам, в якому було розглянуто будову, принцип роботи провідних елементів блоку фари, самої системи освітлення в цілому, переваги та недоліки. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані при проєктуванні коробки передач транспортних засобів категорії М1 або модернізації вже існуючих.Документ Транспортний засіб категорії М3. Розробка карданної передачі та дослідження новітніх технологій в пневматичних підвісках(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Токарєв, Владислав МаксимовичОб'єкт роботи - транспортний засіб категорії М3. Мета роботи - розробка карданної передачі та дослідження новітних технологій в пневматичних підвісках. Для отримання данних для проектованого автомобіля перед початком тягового розрахунку автомобіля були проаналізовані автомобілі аналоги, в результаті чого складено загальний вид автомобіля з різною бігаю,на складальному кресленику зображені основні розміри транспортного засобу категорії М3. За рахунок освоєних методик по визначенню тягових характеристик двигуна складено графік динамічної характеристики, силового балансу, ЗШХД, отужностного балансу, графік прискорень, графік зворотніх прискорень , а також часу та шляху розгону розрахункової машини. Зроблено розрахунки визначення навантажувальних режимів трансмісії та ходової частини на міцність та довговічність Було розроблено технологічний процес по виготовленню деталі карданної передачі голчатого підшипнику за допомогою сучасного обладнання, а також розроблено економічну частину основною задачею якої було визначення вартості розробки карданної передачі. Приведені існуючі загальні положення безпеки життєдіяльності людини на виробництві, та розрахунок віброізоляції двигуна, а також визначення критичного бічного куту наклону транспортного засобу. Проведений аналіз новітніх технологій в пневматичних підвісках показав, що сучасна пневматична підвіска є важливою складовою системи комфорту та безпеки в сучасних вантажних автомобілях і автобусах. Вона дозволяє забезпечувати стабільну роботу транспорту, покращуючи керованість та знижуючи знос компонентів. Сучасні дослідження та розробки в цій області спрямовані на вдосконалення конструкцій та матеріалів, а також на інтеграцію новітніх технологій для підвищення ефективності та надійності пневмопідвіски.Документ Транспортний засіб категорії N2. Розробка карданної передачі, аналіз та обґрунтування тиску повітря в шинах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Вірченко, Валерій МихайловичОб’єкт дослідження – карданна передача автомобіля N2. Мета проекту – розробка карданної передачі транспортного засобу категорії N2, аналіз та обґрунтування тиску повітря в шинах. Метод дослідження – розробка автомобіля та аналіз використання композиційних та мастильних матеріалів. Для отримання даних для проектованого автомобіля перед початком тягового розрахунку автомобіля були проаналізовані автомобілі аналоги, в результаті чого складено загальний вид автомобіля, на складальному кресленику зображені основні розміри вантажного автомобіля 3го класу. За рахунок освоєних методик по визначенню тягових характеристик двигуна складено графік динамічної характеристики, силового балансу, ЗШХД, балансу потужності, графік прискорень, графік зворотних прискорень , а також часу та шляху розгону розрахункової машини. Зроблено розрахунки визначення навантажувальних режимів трансмісії та ходової частини на міцність та довговічність. На основі отриманих знань з курсу лекцій була розрахована карданна передача для проектованого автомобіля, загальна довжина якої змінюється за рахунок зміни проміжних валів відповідно до бази транспортного засобу. Було розроблено технологічний процес по виготовленню деталі карданної передачі голчатого підшипнику за допомогою сучасного обладнання, а також розроблено економічну частину основною задачею якої було визначення вартості розробки карданної передачі. Приведені існуючі загальні положення безпеки життєдіяльності людини на виробництві, та розрахунок віброізоляції двигуна, а також визначення критичного бічного куту нахилу транспортного засобу.Документ Транспортний засіб категорії М1. Розробка коробки передач та аналіз систем керування нею(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Самарський, Костянтин СергійовичОб'єкт роботи – зчеплення транспортного засобу категорії М1. Мета роботи – розробка коробки передач транспортного засобу категорії М1, та аналіз систем керування нею. Метод дослідження – аналітичний з використанням класичних наукових підходів. У ході виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було ознайомлення з загальними даними існуючих АТЗ, аналогічних по проектованому класу і на їх основі встановлено параметри проектованого автомобіля. Визначивши і обґрунтувавши основні параметри автомобіля, виконано тяговий розрахунок, в результаті якого отримано необхідні дані для проектування коробки перемикання передач: характеристику двигуна, величину максимальних навантажень і моментів, розрахункові режими навантаження, частоту обертання валів і т.д. Була складена кінематична схема трансмісії автомобіля та коротко по суті представлена характеристика її елементів. Застосовуючи емпіричні залежності, наближені та проектні розрахункові методи, державні та галузеві стандарти вибрано і розраховано основні параметри механічної коробки перемикання передач. Було проведено аналіз варіантів керування коробкою передач для автомобілів та шляхи їх удосконалення в залежності від завантаженості роботи водія та покрашення безпеки керування автомобіля під час виконання службових завдань. Визначені в ході розрахунків параметри двигуна і трансмісії приблизно збігаються з параметрами автомобілів-аналогів, що свідчить про правильно виконаних розрахунках. У розділі охорона праці та безпека життєдіяльності описано основні принципи забезпечення безпеки на виробництві і при експлуатації автомобіля.Документ Транспортний засіб категорії М1. Розробка коробки передач та аналіз типів підвісок(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Головань, Олександр ОлеговичОб'єкт дослідження – транспортний засіб категорії М1. Мета роботи – розробка коробки передач та аналіз типів підвісок транспортного засобу категорії М1. Під час виконання кваліфікаційної роботи було проаналізовано аналоги автомобілів та обрано параметри проектованого транспортного засобу категорії М1. Головною частиною стало проектування коробки передач, де за допомогою функціональних розрахунків, розрахунків зубчатих зачеплень на міцність та довговічність, з використанням сучасного програмного забезпечення було змодельовано моделі та кресленики деталей. Проведений аналіз типів підвісок, який дав чітке уявлення про їх різноманіття, властивості, недоліки та переваги а також сучасний напрямок на створення більш прогресивних систем підвісок у майбутньому. Результати можуть бути використані при проєктуванні коробки передач транспортних засобів категорії М1 або модернізації вже існуючих.Документ Транспортний засіб категорії М1. Розробка ведучого моста та аналіз конструкцій активних підвісок(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Хлопов, Іван СергійовичОб'єкт роботи – транспортний засіб категорії М1. Мета роботи – головна передача та аналіз конструкцій активних підвісок. У процесі виконання роботи було здійснено аналіз конструкцій транспортних засобів категорії М1 передньоприводної компоновки з кількістю пасажирів не менше 6. Особлива увага приділялася конструкції головних передач та конструкції підвісок. Проаналізувавши переваги та недоліки існуючих конструкцій, було розроблено складальне креслення головної передачі транспортного засобу категорії М1, яка відповідає всім вимогам, має високі технологічні і експлуатаційні показники. Також було проведено аналіз конструкцій активних підвісок автомобілів із визначенням їх основних переваг та недоліків. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані при проєктуванні трансмісій легкових автомобілів або модернізації вже існуючих.Документ Транспортний засіб категорії М1. Розробка зчеплення та обгрунтування схеми системи курсової стійкості(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гефтер, Олег СергійовичОб’єкт дослідження – система курсової стійкості автомобіля класу М1. Мета проекту – розробка зчеплення транспортного засобу категорії М1, обґрунтування схеми системи курсової стійкості. У процесі виконання кваліфікаційної роботи розроблено однодискове зчеплення транспортного засобу категорії М1 з механічним приводом, обгрунтовано в цілому та окремо системи ABS , ESP , Break assist , Hill assist, що подальшому на стадії проектування дозволить зробити такі системи більш надійними та стійкими до пошкоджень у процесі експлуатації.Документ Транспортний засіб категорії N3. Розробка головної передачі та аналіз конструкцій модуляторів тиску до АВС(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Крамар, Юрій ОлександровичОб’єкт дослідження – транспортний засіб категорії N3. Мета проекту – розробка головної передачі транспортного засобу категорії N3, та аналіз конструкцій модуляторів тиску до АБС. Метод дослідження – аналіз існуючих аналогів. Розроблено головну передачу транспортного засобу категорії N3, яка дає змогу спроектувати задній міст вантажного автомобіля, що в свою чергу відображено в складальному кресленику. Також розроблено робочі кресленики елементів головної передачі. Окремо розроблено технологічний процес виготовлення деталі який представлено у відповідному розділі пояснювальної записки. Аналіз модуляторів АБС представлено в повній мірі, що дає змогу оцінити на якому етапі розвитку знаходяться українські розробки у порівнянні з зарубіжними аналогами. Також приведений приклад типової схеми використання модуляторів тиску в конструкції системи АБС вантажного автомобіля. У зарубіжних виробників систем АБС більше і велика варіаційність дозволяє зібрати різні види схем за потреби під певну конструкції вантажного автомобіля чи іншого виду транспорту. Результати можуть бути використані в навчальному процесі і при проектуванні нових транспортних засобів.Документ Транспортний засіб категорії М2. Розробка карданної передачі та аналіз конструкцій підсилювачів рулевого керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Нещерет, Богдан ОлексійовичОб'єкт роботи – транспортний засіб категорії М2. Мета роботи – карданна передача та аналіз конструкцій підсилювачів рульового керування.У процесі виконання роботи було здійснено аналіз конструкцій транспортних засобів категорії М2 з приводом на задні колеса. Особлива увага приділялася конструкції карданних передач та аналізу конструкцій підсилювачів рульового керування. Проаналізувавши переваги та недоліки існуючих конструкцій, було розроблено складальний кресленик карданної передачі транспортного засобу категорії М2, яка відповідає всім вимогам, має високі технологічні і експлуатаційні показники. Також було проведено аналіз конструкцій підсилювачів рульового керування із визначенням їх основних переваг та недоліків. Результати кваліфікаційної роботи бакалавра можуть бути використані при проєктуванні трансмісій та рульового керування транспортних засобів або модернізації вже існуючих.Документ Транспортний засіб категорії М3. Розробка зчеплення та дослідження головної передачі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Аршинніков, Богдан В'ячеславовичОб'єкт дослідження – транспортний засіб категорії М3. Мета роботи – розробка зчеплення транспортного засобу категорії М3. В ході виконання кваліфікаційної роботи було виконано аналіз конструкцій транспортних засобів категорії М3, виділено особливості конструкцій агрегатів трансмісії. Значну увагу було приділено агрегату зчеплення. Було розглянуто переваги і недоліки поширених конструкцій та розроблено зчеплення транспортного засобу категорії М3, яке відповідає всім вимогам, має високі технологічні і експлуатаційні показники. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані при проєктуванні трансмісій транспортних засобів категорії М3 або вдосконаленні вже існуючих.Документ Транспортний засіб категорії М1. Розробка зчеплення та аналіз способів керування гальмами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Воронін, Ілля ОлексійовичОб'єкт дослідження - транспортний засіб категорії М1. Мета роботи -розробка зчеплення транспортного засобу категорії М1. В ході виконання кваліфікаційної роботи було виконано аналіз тягово-швидкісних властивостей проектованого транспортного засобу категорії М1, підібрані його основні параметри, отримані характеристики розгону при повному навантажені. Було пророблено схему трансмісії кінематичну принципову та кресленник загального виду трансортного засобу категорії М1. Для проектованого автомобіля було розроблено однодискове фрикційне зчеплення з діафграмовою пружиною. На основі результатів розрахунку зчеплення було розроблено складальний кресленик зчеплення та специфікація до нього. На основі аналізу способів керування гальмами автомобіля розрроблено теоритичний кресленик, який відображає наявність в робочій гальмовій системі автомобіля додаткових систем, що підвищують ефективність гальмування транспортного засобу. Виконана технологічна частина дозволяє оцінити технологічність марштруту виготовлення деталі, яка належить до зчеплення. Виконаний економічний розрахунок дозволив встановити собівартість виготовлення креслеників та документації, яка відноситься до зчеплення.Документ Спортивний автомобіль формули Е8. Розробка головної передачі та дослідження його аеродинаміки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Каченков, Артем ВолодимировичОб’єкт дослідження – спортивний автомобіль Формула Е8. Мета роботи - розробка головної передачі та дослідження аеродинаміки спортивного автомобіля формули Е8. При виконанні кваліфікаційної роботи бакалавра було здійснено аналіз параметрів автомобілів аналогів категорії формули Е8 для створення удосконаленого автомобіля. Значна увага приділялась розробці та проектуванню головної передачі для цього автомобіля та дослідження впливу аеродинаміки на нього. Головна передача має бути простою та міцною бо використовуватиметься у надвисоких навантаженнях. Проаналізувавши переваги та недоліки було спроектовано головну передачу, яка відповідає заданим ній вимогам. Результати цієї кваліфікаційної роботи можуть бути використані для подальшого проектування та розробки задля удосконалення цієї конструкції або вже існуючих.Документ Транспортний засіб категорії М1. Розробка головної передачі, аналіз та вибір літніх шин типорозміру шістнадцять дюймів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Петренко, Дмитро АндрійовичОб'єкт роботи – транспортний засіб категорії М1. Мета роботи – розробка головної передачі, аналіз та вибір літніх шин типорозміру шістнадцять дюймів. У процесі виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було проведено аналіз конструкцій транспортних засобів категорії М1, у яких кількість пасажирів не перевищує 5. В ході проведення аналізу було визначено, що в залежності від розташування ведучих коліс на транспортних засобах категорії М1 використовуються одноступеневі гіпоїдні головні передачі (у випадку задніх ведучих коліс) або одноступеневі циліндричні (у випадку приводу на передні колеса). Проаналізувавши переваги та недоліки існуючих конструкцій, було прийнято рішення проєктувати одноступеневу гіпоїдну головну передачу, оскільки вона відповідає всім вимогам, має високі технологічні і експлуатаційні показники. Також було проведено аналіз та вибір літніх шин типорозміру шістнадцять дюймів для проєктованого транспортного засобу.Результати кваліфікаційної роботи бакалавра можуть бути використані при проєктуванні трансмісій легкових автомобілів або модернізації вже існуючих.Документ Транспортний засіб категорії М2. Розробка карданної передачі. Аналіз аеродинаміки форми кузова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Демченко, Михайло РомановичОб'єкт дослідження – транспортний засіб категорії М2. Мета роботи – розробка карданної передачі транспортного засобу категорії М2, дослідження обтічності форми кузова. В ході виконання кваліфікаційної роботи було здійснено аналіз конструкцій транспортних засобів категорії М2. Особлива увага приділялася конструкції карданної передачі. Окремим питанням було виділено аналіз аеродинаміки форми кузова на основі cтвореної тривимірної моделі автомобіля за допомогою програмних продуктів Autodesk. Аналіз існуючих конструкцій дав змогу розробити карданну передачу транспортного засобу категорії М2, яка відповідає всім вимогам, має високі технологічні і експлуатаційні показники. Результати роботи можуть бути використані при проектуванні трансмісій транспортних засобів категорії М2 або модернізації вже існуючих конструкцій.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »