Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "автомобільна дорога"
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги Н-12 Суми – Полтава км 15+400 до км 16+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лазорак, Анастасія ВалеріївнаОб’єкт дослідження – технологія виконання та обробки результатів інже-нерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі ділянки автомобільної дороги. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі автомобільної дороги у відповідності до існуючих нормативних вимог. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами, нормативною і довідковою літературою. В результаті розробки дипломного проєкту виконано: опис технічної характеристики об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт, визначення фізико-географічної та топографо-геодезичної вивченості району, аналіз законодавчих та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вишукувань, аналіз методів, технологій і черговості виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань, топографічне знімання, аналіз технології камеральної обробки польових інженерно-геодезичних вишукувань в програмі Trimble Business Center та «AutoCAD Autodesk Civil 3D», розробку технології побудови цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Аналіз похибок GIS Google Планета Земля Pro 7.3 з метою використання у геодезичних роботах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рибалка, Ігор ВікторовичНа даний момент на ринку IT-послуг активно розвивається геопортал Google Earth. Це інформаційна система з широким функціоналом, яка використовується в системі Інтернет, для мобільних пристроїв і для стаціонарних комп'ютерів. В системі є можливість прокласти лінію траси, отримати поздовжній профіль цієї лінії з відмітками і ухилом. Однак залишається питання точності просторової інформації. Відповідь на це питання дозволить виділити спектр інженерних, геодезичних та проектних завдань, які можна вирішити за допомогою цього сервісу. Точність просторової інформації Google Earth можна оцінити способом порівняння з еталонним об’єктом, для якого виконані геодезичні вишукування. У якості такого об’єкта у цій роботі узяті дані коригування проектної документації на будівництво автомобільної дороги в обхід м. Новий Буг (ІІ черга) у Миколаївській області. В ході дипломного проектування були вирішенні наступні задачі: – було проаналізовано останні дослідження і публікації; – було проаналізовано порівняльний об’єкт; – було побудовано у геопорталі Google Earth трасу дороги та поздовжнього профіль; – було розроблено методику отримання уточнених відміток поздовжнього профілю з геопорталу Google Earth; – було проаналізовано похибки геопорталу Google Earth з метою використання у геодезичних роботах.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка км 11+400 – км 12+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дутка, Артем ПетровичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці з км 11+400 до км 12+400. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 11+400 до км 12+400. Мета роботи – дослідити умови руху на ділянці реконструкції автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проєктування. Галуззю використання є реконструкція ділянки автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 11+400 до км 12+400. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, опис поздовжнього та поперечних профілів земляного полотна, перевірку за критеріями міцності конструкції нежорсткого дорожнього одягу для підсилення існуючої конструкції та нового будівництва, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, розробку заходів з організації дорожнього руху.Документ Визначення геометричних параметрів ділянки автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка з км 86+950 до км 88+816 шляхом виконання геодезичних вимірювань(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Прохоренко, Олександр РомановичВ результаті виконання дипломного проекту виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення з виконання геодезичних вимірювальних і розмічувальних робіт у дорожньому будівництві; аналіз методів визначення геометричних параметрів заокруглень на автомобільних дорогах; визначення геометричних параметрів заокруглень на ділянці автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка від км 86+950 до км 88+816.Документ Геодезична розбивка елементів траси при будівництві автомобільної дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Артюх, Карина ЮріївнаОб’єкт дослідження – інженерно-геодезичні розбивочні роботи при будівництві автомобільної дороги. Мета роботи – розробити інженерно-геодезичне обгрунтування робіт при розбивці траси автомобільної дороги в складі проекту будівництва. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є розробка проектної документації автомобільної дороги в складі проекту будівництва. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо інженерно-геодезичних робіт, які виконують при трасуванні автомобільних доріг, проаналізовані методи виконання геодезичних робіт при будівництві автомобільної дороги, розроблені розбивочні креслення детальної розбивки віражу та горизонтальних кривих.Документ Геодезичне забезпечення проведення капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (під’їзд до м. Херсон) на ділянці 0 + 000 – км 4 + 100 у Херсонській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Левун, Владислав ЮрійовичБез геодезичного забезпечення неможливе проведення капітального ремонту автомобільної дороги. Воно забезпечує точність та якість робіт під час ремонту, що дозволяє зберегти безпеку дорожнього руху та продовжити термін експлуатації дороги. Геодезичні роботи включають в себе вимірювання рельєфу, побудову геодезичної мережі, контроль якості будівельних робіт та інші роботи, що забезпечують точність та якість робіт. Геодезичне забезпечення є невід'ємною складовою будівництва якісних та безпечних автомобільних доріг, які відіграють важливу роль у розвитку економіки України та забезпечують комфортне та безпечне пасажиро- та вантажеперевезення.Документ Геодезичні роботи при визначенні геометричних параметрів ділянки автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв км 172+800 – км 176+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Чміль, Денис СергійовичВ результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення з виконання геодезичних вимірювальних і розмічувальних робіт у дорожньому будівництві; аналіз методів визначення геометричних параметрів заокруглень на автомобільних дорогах; визначення геометричних параметрів заокруглень на ділянці автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв з км 172+800 до км 176+000.Документ Геодезичні роботи при перевлаштуванні автомобільної дороги та залізничної колії в проєкті будівництві Каховської ГЕС – 2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кочеткова, Ірина ОлександрівнаОб’єкт дослідження – інженерно-геодезичні вишукування в межах перевлаштування автомобільної дороги та залізничної колії при будівництві Каховської ГЕС – 2. Мета роботи – розробити інженерно-геодезичне обґрунтування перевлаштування автомобільної дороги та залізничної колії в складі проєкту будівництва. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є розробка проєктної документації перевлаштування автомобільної дороги та залізничної колії в складі проекту будівництва Каховської ГЕС-2. В результаті розробки дипломного проєкту виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики об’єкту інженерно-геодезічних вишукувань, наведені методи виконання геодезичних робіт при перевлаштуванні автомобільної дороги та залізничної колії, розроблені схеми планового та висотного обґрунтування, за допомогою систем автоматизованого проектування створені цифрові інженерно-топографічні плани.Документ Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н–32 Пок-ровськ – Бахмут – Михайлівка на ді-лянці км 56+300 – км 59+500 у До-нецькій області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ворошилов, Євген СергійовичУ дипломному проекті ділянки ав-томобільної дороги розглянуті пи-тання покращення умов та безпеки руху в ході капітального ремонту. За результатами обстеження ділянки встановлено незадовільний стан пок-риття дорожнього одягу який є ре-зультатом зростання інтенсивності руху, зміною складу транспортних потоків та значним збільшенням в них великовагового транспорту. Згі-дно з результатми проведених роз-рахунків встановлені показники пер-спективної інтенсивності руху на ді-лянці автомобільної дороги, яка на-лежить до II категорії. Запроектова-ний план траси ділянки автомобіль-ної дороги з максимальним викорис-танням вісі проїзної частини. При проектуванні поздовжнього профілю визначена керівна відмітка за умов покриття дорожнього одягу. Запрое-ктовано 5 типів поперечних профілів земляного полотна. Виконано розра-хунки конструкцій дорожнього одя-гу для ділянок посилення та розши-рення. Розроблені заходи для пок-ращення організації та безпеки руху. Розглянуті питання по благоустрою на ділянці дороги, яка підлягає капі-тальному ремонту.Документ Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожець–контрольно-пропускний пункт «Красноїльськ» на ділянці км 21+354 – км 28+694 у Чернівецькій області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Григорчук, Микола ВолодимировичВ дипломному проекті розглянуті питання капітального ремонту ділянки дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожець–констрольно-пропускний пункт «Красноїльськ» на ділянці км 21+354 – км 28+694 у Чернівецькій обл. Автомобільна дорога Сторожець–контрольно-пропускний пункт «Красноїльськ» забудована у 1906 році. Протягом цих років здійснювалися значні переобладнання на цій дорозі. Останніми роками спостерігається значне зростання інтенсивності руху а також зміни у складі транспортного потоку що супроводжується збільшенням навантаження і негативним впливом на дорожній одяг. На основі результатів обстеження даної ділянки дороги встановлено значну кількість деформацій як на покритті, а також і руйнування кромки дороги та узбіччя. Виходячи із цього було прийнято рішення проведення капітального ремонту даної ділянки. В ході капітального ремонту, при плануванні плану траси залишається вісь існуючої дороги та усі кути повороту. На поздовжньому профілі визначена керівна відмітка робоча відмітка 0,39 м над існуючою конструкцією дорожнього одягу, а найбільший поздовжній похил складає 98‰. Поперечні профілі передбачені чотирьох типів. При проектуванні капітального ремонту значна увага приділяється поверхневому водовідведенню для якого влаштовуються водовідвідні лотки та водоскиди і воднегасники. Окрім того використовуються існуючі 4 водопропускні труби. Також при капітальному ремонті передбачено влаштування дорожнього одягу із цементобетонним покриттям. З метою покращення організації та безпеки руху на ділянці встановлені нові дорожні знаки, бар’єрне та парапетне огородження і нанесена розмітка.Документ Обробка польових інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми – Полтава км 161+400 – км 162+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Доброскок, Станіслав МиколайовичОб’єкт дослідження – метод виконання та технологія обробки інженерно-геодезичних вишукувань при будівництві автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми – Полтава км 161+400 – км 162+400. Предмет дослідження – використання програмного забезпечення AutoCAD для обробки польових інженерно-геодезичних вишукувань. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми – Полтава км 161+400 – км 162+400. В результаті розробки дипломного проекту виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення інженерно-геодезичних вишукувань; аналіз інформації про об’єкт дослідження та фізико-географічна характеристика району проведення робіт; огляд методів та технології виконання інженерно-геодезичних вишукувань; камеральна обробка результатів польових інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на прикладі ділянки автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка км 7+396 – км 7+860(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Скубаков, Микола ДмитровичОб’єкт дослідження – метод виконання та технологія обробки інженерно-геодезичних вишукувань при будівництві автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка. Предмет дослідження – використання програмного забезпечення AutoCAD для обробки геодезичних даних. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка км 7+396 – км 7+860. В результаті розробки дипломного проєкту виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення інженерно-геодезичних вишукувань; аналіз інформації про об’єкт дослідження та район проведення робіт; огляд методів та технології виконання інженерно-геодезичних вишукувань; камеральна обробка результатів польових інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Оцінка аварійності та розробка заходів з підвищення безпеки руху на ділянці автомобільної дороги Н-11 Дніпро – Миколаїв км 234+000 – км 241+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мехдієв, ГабібВ результаті виконання дипломного проекту виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, безпеки та швидкостями руху, проектування поздовжнього профілю земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції жорсткого дорожнього одягу, запроектовано подовження водопропускної труби.Документ Оцінка умов руху на ділянці автомобільної дороги Р-42 Лубни – Миргород – Опішня КМ 94+000 – КМ 103+900 в Полтавській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Захаров, Назар ВалерійовичМета роботи – аналіз ступеню аварійності та безпеки руху на ділянці автомобільної дороги, що знаходиться в експлуатації. Метод дослідження – комплекс сучасних методів оцінки умов руху з використанням розрахункових методів, пакетів прикладних програм на ПЕОМ. В дипломному проекті проведений детальний аналіз умов руху по показникам швидкостей руху окремих типів автомобілів та транспортного потоку, відстаней видимості, коефіцієнтам аварійності та безпеки руху на ділянці автомобільної дороги. Всі розрахунки виконані на ПЕОМ. Всі розрахунки виконані за допомогою сучасних методів з використанням програмного комплексу CREDO.Документ Побудова цифрової моделі місцевості для розробки проекту поточного ремонту кругової розв’язки на автомобільній дорозі Р-75 (ПК 1765 -ПК 1770)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Руденко, Віталій РомановичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги загального користування регіонального значення Р-75 Контрольно-пропускний пункт "Тимкове" – Балта – Первомайськ – Доманівка – Олександрівка, на ділянці ПК 1765+00 – ПК 1770+00 у Миколайвській області. Мета роботи – створення цифрової моделі місцевості ділянки автомобільної дороги та кругової розв’язки для розробки проекту поточного ремонту. Метод дослідження – топографічна зйомка ділянки виконана комбінованим методом - тахеометрії з застосуванням електронного тахеометра та GPS-знімання з застосуванням супутникових приймачів. В результаті розробки дипломної роботи виконано: – аналіз видів та методів створення цифрових моделей місцевості; – характеристику об'єкта проведення геодезичних вишукувань; – розглянута топографо-геодезична вивченість району робіт; – розглянута технологія створення цифрових топографічних планів; – описані методи, технологія і черговість виконання робіт; – створено цифрову модель місцевості ділянки автомобільної дороги та кругової розв’язки; – надані текстові та графічні додатки.Документ Побудова цифрової моделі ситуації за результатами інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги Н-28 Чернігів – Городня – Сеньківка з км 18+400 до км 18+600(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Олексюк, Максим ГригоровичОб’єкт дослідження – технологія виконання та обробки результатів інже-нерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі ділянки автомобільної дороги. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі автомобільної дороги у відповідності до існуючих нормативних вимог. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами, нормативною і довідковою літературою. Галуззю використання є виконання інженерно-геодезичних вишукувань. В результаті розробки дипломного проєкту виконано опис характеристик об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт, визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі, аналіз законодавчих та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вишукувань, аналіз методів та технологій виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань, аналіз програмного забезпечення для обробки польових інженерно-геодезичних вишукувань (CREDO_DAT), аналіз технології побудови цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань, побудова цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань у програмному комплексі AutoCAD Autodesk Civil 3D.Документ Побудова цифрової моделі ситуації за результатами інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – База відпочинку «Чорноморка» км 22+400 – км 23+700(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Богданов, Микита ІгоровичВ результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення виконання інженерно-геодезичних вишукувань, топографо-геодезичну вивченість ділянки виконання інженерно-геодезичних вишукувань, огляд технології автоматизованої камеральної обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань та побудови цифрової моделі місцевості, побудову цифрової моделі місцевості ділянки автомобільної дороги Т-15-07 з км 22+400 до км 23+700.Документ Проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка км 382+005 – км 385+505 в Одеській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Файдюк, Владислав ОлеговичВ результаті виконання дипломного проекту виконано: огляд аварійності та забезпечення безпеки руху на автомобільних дорогах, обґрунтовано необхідність розробки проєктних рішень, розроблено проєктні рішення щодо проведення капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка з км 382+005 до км 385+505, розроблено заходи з облаштування та організації дорожнього руху.Документ Проектування кільцевої транспортної розв’язки в одному рівні на автомобільній дорозі в обхід м. Новий Буг Миколаївської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Азізе, Бадре-ЕддінеНеобхідність і доцільність будівництва автодорожнього обходу, а також розв’язки на ньому обумовлена необхідністю виведення транзитного транспорту з міста Нового Бугу. Через місто проходить національна авто дорога Н-11 Дніпро-Миколаїв (через Кривий Ріг) загальною довжиною по місту 8,1 км. Середньорічна добова інтенсивність руху розрахована на розрахунковий рік і становить на 20-річну перспективу – 3163 авт/добу, приведенних до легкового автомобіля. В ході дипломного проектування були вирішені усі поставленні задачі: розглянута характеристика об’єкта будівництва та його склад; розглянуті дані інженерних вишукувань; запроектований план кільцевої транспортної розв’язки в одному рівні; запроектовані поздовжній і поперечні профілі кільцевої транспортної розв’язки в одному рівні; запроектований дорожній одяг на розв’язці; розглянуті питання охорони праці.Документ Проектування ремонтних робот на автомобільній дорозі державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв, км 298+000 – км 303+000 в Миколаївській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Шапочник, Василь ОлександровичОб’єкт дослідження – проєктні роботи при ремонті автомобільної дороги. Мета роботи – розробити заходи з підвищення показників, які впливають на безпеку, швидкість та комфортність руху, рівень інформаційного забезпечення та інші, в складі проекту ремонту. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є розробка проєктної документації автомобільної дороги в складі проєкту ремонту. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо проєктування ремонтних робіт, які виконують на автомобільних дорогах, проаналізовані нормативні документи щодо проєктування робіт та технологія створення проєктної документації ремонту автомобільної дороги, розроблені відповідні креслення.