Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3892
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "автомобільна дорога"
Зараз показуємо 1 - 20 з 44
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги Н-12 Суми – Полтава км 15+400 до км 16+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лазорак, Анастасія ВалеріївнаОб’єкт дослідження – технологія виконання та обробки результатів інже-нерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі ділянки автомобільної дороги. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі автомобільної дороги у відповідності до існуючих нормативних вимог. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами, нормативною і довідковою літературою. В результаті розробки дипломного проєкту виконано: опис технічної характеристики об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт, визначення фізико-географічної та топографо-геодезичної вивченості району, аналіз законодавчих та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вишукувань, аналіз методів, технологій і черговості виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань, топографічне знімання, аналіз технології камеральної обробки польових інженерно-геодезичних вишукувань в програмі Trimble Business Center та «AutoCAD Autodesk Civil 3D», розробку технології побудови цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги Т-14-24 Сколе – Славське км 1+190 – км 1+390(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Таєнко, Олексій ЮрійовичОб’єкт дослідження – процес виконання та обробки даних інженерно-геодезичних вимірювань для лінійних споруд, на прикладі конкретної ділянки автомобільної дороги. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вимірювань для лінійних споруд, на прикладі конкретної ділянки автомобільної дороги, відповідно до чинних нормативних вимог. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації, що базується на літературних джерелах, нормативних документах та довідковій літературі. Галузь застосування полягає у проведенні інженерно-геодезичних вимірювань. У результаті розробки кваліфікаційної роботи було виконано опис характеристик об’єкта інженерно-геодезичних вимірювань та ділянки робіт, визначено положення пунктів опорної геодезичної мережі. Також проведено аналіз законодавства та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вимірювань, аналіз методів та технологій виконання комплексу таких вимірювань. Крім того, було проведено аналіз програмного забезпечення Digitals та Topocad для обробки польових інженерно-геодезичних вимірювань, а також технології побудови цифрової моделі місцевості на основі результатів інженерно-геодезичних вимірювань. Завершальним етапом була побудова цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вимірювань у програмному комплексі Topocad.Документ Аналіз похибок GIS Google Планета Земля Pro 7.3 з метою використання у геодезичних роботах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рибалка, Ігор ВікторовичНа даний момент на ринку IT-послуг активно розвивається геопортал Google Earth. Це інформаційна система з широким функціоналом, яка використовується в системі Інтернет, для мобільних пристроїв і для стаціонарних комп'ютерів. В системі є можливість прокласти лінію траси, отримати поздовжній профіль цієї лінії з відмітками і ухилом. Однак залишається питання точності просторової інформації. Відповідь на це питання дозволить виділити спектр інженерних, геодезичних та проектних завдань, які можна вирішити за допомогою цього сервісу. Точність просторової інформації Google Earth можна оцінити способом порівняння з еталонним об’єктом, для якого виконані геодезичні вишукування. У якості такого об’єкта у цій роботі узяті дані коригування проектної документації на будівництво автомобільної дороги в обхід м. Новий Буг (ІІ черга) у Миколаївській області. В ході дипломного проектування були вирішенні наступні задачі: – було проаналізовано останні дослідження і публікації; – було проаналізовано порівняльний об’єкт; – було побудовано у геопорталі Google Earth трасу дороги та поздовжнього профіль; – було розроблено методику отримання уточнених відміток поздовжнього профілю з геопорталу Google Earth; – було проаналізовано похибки геопорталу Google Earth з метою використання у геодезичних роботах.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв км 211+400 – км 212+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ракитянський, Родіон ВікторовичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв км 211+400 – км 212+400. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв від км 211+400 до км 212+400. Мета роботи полягає у розробці проекту капітального ремонту цієї ділянки, включаючи оцінку проектних рішень, аналіз умов руху та розробку заходів організації дорожнього руху. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами та нормативною документацією, а також використання методів автоматизованого проектування. Галузь використання –капітальний ремонт на ділянці автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв між км 211+400 та км 212+400. Під час розробки кваліфікаційної роботи було виконано наступні завдання: зібрано та проаналізовано інформацію щодо параметрів ділянки дороги і району її розташування, проведено аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінено умови руху за коефіцієнтами аварійності, спроектовано план траси, поздовжній профіль автомобільної дороги та поперечні профілі земляного полотна, розроблено заходи з організації дорожнього руху, спроектовано конструкцію нежорсткого дорожнього покриття для підсилення існуючої конструкції, а також запроектовано подовження водопропускної труби.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка км 11+400 – км 12+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дутка, Артем ПетровичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці з км 11+400 до км 12+400. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 11+400 до км 12+400. Мета роботи – дослідити умови руху на ділянці реконструкції автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проєктування. Галуззю використання є реконструкція ділянки автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 11+400 до км 12+400. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, опис поздовжнього та поперечних профілів земляного полотна, перевірку за критеріями міцності конструкції нежорсткого дорожнього одягу для підсилення існуючої конструкції та нового будівництва, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, розробку заходів з організації дорожнього руху.Документ Визначення геометричних параметрів ділянки автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка з км 86+950 до км 88+816 шляхом виконання геодезичних вимірювань(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Прохоренко, Олександр РомановичВ результаті виконання дипломного проекту виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення з виконання геодезичних вимірювальних і розмічувальних робіт у дорожньому будівництві; аналіз методів визначення геометричних параметрів заокруглень на автомобільних дорогах; визначення геометричних параметрів заокруглень на ділянці автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка від км 86+950 до км 88+816.Документ Геодезична розбивка елементів траси при будівництві автомобільної дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Артюх, Карина ЮріївнаОб’єкт дослідження – інженерно-геодезичні розбивочні роботи при будівництві автомобільної дороги. Мета роботи – розробити інженерно-геодезичне обгрунтування робіт при розбивці траси автомобільної дороги в складі проекту будівництва. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є розробка проектної документації автомобільної дороги в складі проекту будівництва. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо інженерно-геодезичних робіт, які виконують при трасуванні автомобільних доріг, проаналізовані методи виконання геодезичних робіт при будівництві автомобільної дороги, розроблені розбивочні креслення детальної розбивки віражу та горизонтальних кривих.Документ Геодезичне забезпечення проведення капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (під’їзд до м. Херсон) на ділянці 0 + 000 – км 4 + 100 у Херсонській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Левун, Владислав ЮрійовичБез геодезичного забезпечення неможливе проведення капітального ремонту автомобільної дороги. Воно забезпечує точність та якість робіт під час ремонту, що дозволяє зберегти безпеку дорожнього руху та продовжити термін експлуатації дороги. Геодезичні роботи включають в себе вимірювання рельєфу, побудову геодезичної мережі, контроль якості будівельних робіт та інші роботи, що забезпечують точність та якість робіт. Геодезичне забезпечення є невід'ємною складовою будівництва якісних та безпечних автомобільних доріг, які відіграють важливу роль у розвитку економіки України та забезпечують комфортне та безпечне пасажиро- та вантажеперевезення.Документ Геодезичний супровід капітального ремонту вулиці Дніпровська у місті Павлоград(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Агеєв, Максим ВалерійовичВ ході виконання геодезичних робіт при капітальному ремонті вулиці Дніпровська у місті Павлоград проведено аналіз нормативно-правового забезпечення, ретельно вивчено характеристику дороги та побудовано цифрову модель місцевості.Документ Геодезичні роботи при визначенні геометричних параметрів ділянки автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв км 172+800 – км 176+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Чміль, Денис СергійовичВ результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення з виконання геодезичних вимірювальних і розмічувальних робіт у дорожньому будівництві; аналіз методів визначення геометричних параметрів заокруглень на автомобільних дорогах; визначення геометричних параметрів заокруглень на ділянці автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв з км 172+800 до км 176+000.Документ Геодезичні роботи при перевлаштуванні автомобільної дороги та залізничної колії в проєкті будівництві Каховської ГЕС – 2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кочеткова, Ірина ОлександрівнаОб’єкт дослідження – інженерно-геодезичні вишукування в межах перевлаштування автомобільної дороги та залізничної колії при будівництві Каховської ГЕС – 2. Мета роботи – розробити інженерно-геодезичне обґрунтування перевлаштування автомобільної дороги та залізничної колії в складі проєкту будівництва. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є розробка проєктної документації перевлаштування автомобільної дороги та залізничної колії в складі проекту будівництва Каховської ГЕС-2. В результаті розробки дипломного проєкту виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики об’єкту інженерно-геодезічних вишукувань, наведені методи виконання геодезичних робіт при перевлаштуванні автомобільної дороги та залізничної колії, розроблені схеми планового та висотного обґрунтування, за допомогою систем автоматизованого проектування створені цифрові інженерно-топографічні плани.Документ Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н–32 Пок-ровськ – Бахмут – Михайлівка на ді-лянці км 56+300 – км 59+500 у До-нецькій області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ворошилов, Євген СергійовичУ дипломному проекті ділянки ав-томобільної дороги розглянуті пи-тання покращення умов та безпеки руху в ході капітального ремонту. За результатами обстеження ділянки встановлено незадовільний стан пок-риття дорожнього одягу який є ре-зультатом зростання інтенсивності руху, зміною складу транспортних потоків та значним збільшенням в них великовагового транспорту. Згі-дно з результатми проведених роз-рахунків встановлені показники пер-спективної інтенсивності руху на ді-лянці автомобільної дороги, яка на-лежить до II категорії. Запроектова-ний план траси ділянки автомобіль-ної дороги з максимальним викорис-танням вісі проїзної частини. При проектуванні поздовжнього профілю визначена керівна відмітка за умов покриття дорожнього одягу. Запрое-ктовано 5 типів поперечних профілів земляного полотна. Виконано розра-хунки конструкцій дорожнього одя-гу для ділянок посилення та розши-рення. Розроблені заходи для пок-ращення організації та безпеки руху. Розглянуті питання по благоустрою на ділянці дороги, яка підлягає капі-тальному ремонту.Документ Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожець–контрольно-пропускний пункт «Красноїльськ» на ділянці км 21+354 – км 28+694 у Чернівецькій області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Григорчук, Микола ВолодимировичВ дипломному проекті розглянуті питання капітального ремонту ділянки дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожець–констрольно-пропускний пункт «Красноїльськ» на ділянці км 21+354 – км 28+694 у Чернівецькій обл. Автомобільна дорога Сторожець–контрольно-пропускний пункт «Красноїльськ» забудована у 1906 році. Протягом цих років здійснювалися значні переобладнання на цій дорозі. Останніми роками спостерігається значне зростання інтенсивності руху а також зміни у складі транспортного потоку що супроводжується збільшенням навантаження і негативним впливом на дорожній одяг. На основі результатів обстеження даної ділянки дороги встановлено значну кількість деформацій як на покритті, а також і руйнування кромки дороги та узбіччя. Виходячи із цього було прийнято рішення проведення капітального ремонту даної ділянки. В ході капітального ремонту, при плануванні плану траси залишається вісь існуючої дороги та усі кути повороту. На поздовжньому профілі визначена керівна відмітка робоча відмітка 0,39 м над існуючою конструкцією дорожнього одягу, а найбільший поздовжній похил складає 98‰. Поперечні профілі передбачені чотирьох типів. При проектуванні капітального ремонту значна увага приділяється поверхневому водовідведенню для якого влаштовуються водовідвідні лотки та водоскиди і воднегасники. Окрім того використовуються існуючі 4 водопропускні труби. Також при капітальному ремонті передбачено влаштування дорожнього одягу із цементобетонним покриттям. З метою покращення організації та безпеки руху на ділянці встановлені нові дорожні знаки, бар’єрне та парапетне огородження і нанесена розмітка.Документ Комплекс інженерно-геодезичних робіт при капітальному ремонті автомобільної дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Тулузановський, Єгор ОлександровичОб’єктом роботи інженерно-геодезичні вишукування для проєктування ремонтних робіт автомобільної дороги. Мета роботи – розробка інженерно-геодезічного обґрунтування ремонтних робіт автомобільної дороги в складі проектної документації на капітальний ремонт дороги. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проєктування. Галуззю використання є розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги. В кваліфікаційній роботі був проведений аналіз основних нормативно-правових документів щодо геодезичного забезпечення капітального ремонту, наведені методи виконання геодезичних робіт при вишукуваннях та проєктуванні ремонтних робіт автомобільної дороги, розроблений план дороги, за допомогою систем автоматизованого проєктування.Документ Комплекс інженерно-геодезичних робіт при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка на ділянці км 262+112 – км 266+612 у Сумській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Федотікова, Вікторія АндріївнаВ ході виконання геодезичних робіт при капітальному ремонті автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка на ділянці км 262+112 – км 266+612 проведено аналіз нормативно-правового забезпечення геодезичної галузі, ретельно вивчено характеристику дороги та побудовано топоплан в масштабі 1:1000.Документ Обробка польових інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми – Полтава км 161+400 – км 162+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Доброскок, Станіслав МиколайовичОб’єкт дослідження – метод виконання та технологія обробки інженерно-геодезичних вишукувань при будівництві автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми – Полтава км 161+400 – км 162+400. Предмет дослідження – використання програмного забезпечення AutoCAD для обробки польових інженерно-геодезичних вишукувань. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги державного значення Н-12 Суми – Полтава км 161+400 – км 162+400. В результаті розробки дипломного проекту виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення інженерно-геодезичних вишукувань; аналіз інформації про об’єкт дослідження та фізико-географічна характеристика району проведення робіт; огляд методів та технології виконання інженерно-геодезичних вишукувань; камеральна обробка результатів польових інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на прикладі ділянки автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка км 7+396 – км 7+860(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Скубаков, Микола ДмитровичОб’єкт дослідження – метод виконання та технологія обробки інженерно-геодезичних вишукувань при будівництві автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка. Предмет дослідження – використання програмного забезпечення AutoCAD для обробки геодезичних даних. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка км 7+396 – км 7+860. В результаті розробки дипломного проєкту виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення інженерно-геодезичних вишукувань; аналіз інформації про об’єкт дослідження та район проведення робіт; огляд методів та технології виконання інженерно-геодезичних вишукувань; камеральна обробка результатів польових інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Оцінка аварійності та розробка заходів з підвищення безпеки руху на ділянці автомобільної дороги Н-11 Дніпро – Миколаїв км 234+000 – км 241+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мехдієв, ГабібВ результаті виконання дипломного проекту виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, безпеки та швидкостями руху, проектування поздовжнього профілю земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції жорсткого дорожнього одягу, запроектовано подовження водопропускної труби.Документ Оцінка умов руху на ділянці автомобільної дороги Р-42 Лубни – Миргород – Опішня КМ 94+000 – КМ 103+900 в Полтавській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Захаров, Назар ВалерійовичМета роботи – аналіз ступеню аварійності та безпеки руху на ділянці автомобільної дороги, що знаходиться в експлуатації. Метод дослідження – комплекс сучасних методів оцінки умов руху з використанням розрахункових методів, пакетів прикладних програм на ПЕОМ. В дипломному проекті проведений детальний аналіз умов руху по показникам швидкостей руху окремих типів автомобілів та транспортного потоку, відстаней видимості, коефіцієнтам аварійності та безпеки руху на ділянці автомобільної дороги. Всі розрахунки виконані на ПЕОМ. Всі розрахунки виконані за допомогою сучасних методів з використанням програмного комплексу CREDO.Документ Побудова цифрової моделі місцевості для розробки проекту поточного ремонту кругової розв’язки на автомобільній дорозі Р-75 (ПК 1765 -ПК 1770)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Руденко, Віталій РомановичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги загального користування регіонального значення Р-75 Контрольно-пропускний пункт "Тимкове" – Балта – Первомайськ – Доманівка – Олександрівка, на ділянці ПК 1765+00 – ПК 1770+00 у Миколайвській області. Мета роботи – створення цифрової моделі місцевості ділянки автомобільної дороги та кругової розв’язки для розробки проекту поточного ремонту. Метод дослідження – топографічна зйомка ділянки виконана комбінованим методом - тахеометрії з застосуванням електронного тахеометра та GPS-знімання з застосуванням супутникових приймачів. В результаті розробки дипломної роботи виконано: – аналіз видів та методів створення цифрових моделей місцевості; – характеристику об'єкта проведення геодезичних вишукувань; – розглянута топографо-геодезична вивченість району робіт; – розглянута технологія створення цифрових топографічних планів; – описані методи, технологія і черговість виконання робіт; – створено цифрову модель місцевості ділянки автомобільної дороги та кругової розв’язки; – надані текстові та графічні додатки.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »