Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "безпека руху"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка км 11+400 – км 12+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дутка, Артем ПетровичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці з км 11+400 до км 12+400. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 11+400 до км 12+400. Мета роботи – дослідити умови руху на ділянці реконструкції автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проєктування. Галуззю використання є реконструкція ділянки автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 11+400 до км 12+400. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, опис поздовжнього та поперечних профілів земляного полотна, перевірку за критеріями міцності конструкції нежорсткого дорожнього одягу для підсилення існуючої конструкції та нового будівництва, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, розробку заходів з організації дорожнього руху.Документ Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н–32 Пок-ровськ – Бахмут – Михайлівка на ді-лянці км 56+300 – км 59+500 у До-нецькій області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ворошилов, Євген СергійовичУ дипломному проекті ділянки ав-томобільної дороги розглянуті пи-тання покращення умов та безпеки руху в ході капітального ремонту. За результатами обстеження ділянки встановлено незадовільний стан пок-риття дорожнього одягу який є ре-зультатом зростання інтенсивності руху, зміною складу транспортних потоків та значним збільшенням в них великовагового транспорту. Згі-дно з результатми проведених роз-рахунків встановлені показники пер-спективної інтенсивності руху на ді-лянці автомобільної дороги, яка на-лежить до II категорії. Запроектова-ний план траси ділянки автомобіль-ної дороги з максимальним викорис-танням вісі проїзної частини. При проектуванні поздовжнього профілю визначена керівна відмітка за умов покриття дорожнього одягу. Запрое-ктовано 5 типів поперечних профілів земляного полотна. Виконано розра-хунки конструкцій дорожнього одя-гу для ділянок посилення та розши-рення. Розроблені заходи для пок-ращення організації та безпеки руху. Розглянуті питання по благоустрою на ділянці дороги, яка підлягає капі-тальному ремонту.Документ Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожець–контрольно-пропускний пункт «Красноїльськ» на ділянці км 21+354 – км 28+694 у Чернівецькій області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Григорчук, Микола ВолодимировичВ дипломному проекті розглянуті питання капітального ремонту ділянки дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожець–констрольно-пропускний пункт «Красноїльськ» на ділянці км 21+354 – км 28+694 у Чернівецькій обл. Автомобільна дорога Сторожець–контрольно-пропускний пункт «Красноїльськ» забудована у 1906 році. Протягом цих років здійснювалися значні переобладнання на цій дорозі. Останніми роками спостерігається значне зростання інтенсивності руху а також зміни у складі транспортного потоку що супроводжується збільшенням навантаження і негативним впливом на дорожній одяг. На основі результатів обстеження даної ділянки дороги встановлено значну кількість деформацій як на покритті, а також і руйнування кромки дороги та узбіччя. Виходячи із цього було прийнято рішення проведення капітального ремонту даної ділянки. В ході капітального ремонту, при плануванні плану траси залишається вісь існуючої дороги та усі кути повороту. На поздовжньому профілі визначена керівна відмітка робоча відмітка 0,39 м над існуючою конструкцією дорожнього одягу, а найбільший поздовжній похил складає 98‰. Поперечні профілі передбачені чотирьох типів. При проектуванні капітального ремонту значна увага приділяється поверхневому водовідведенню для якого влаштовуються водовідвідні лотки та водоскиди і воднегасники. Окрім того використовуються існуючі 4 водопропускні труби. Також при капітальному ремонті передбачено влаштування дорожнього одягу із цементобетонним покриттям. З метою покращення організації та безпеки руху на ділянці встановлені нові дорожні знаки, бар’єрне та парапетне огородження і нанесена розмітка.Документ Оцінка аварійності та розробка заходів з підвищення безпеки руху на ділянці автомобільної дороги Н-11 Дніпро – Миколаїв км 234+000 – км 241+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мехдієв, ГабібВ результаті виконання дипломного проекту виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, безпеки та швидкостями руху, проектування поздовжнього профілю земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції жорсткого дорожнього одягу, запроектовано подовження водопропускної труби.Документ Оцінка умов руху на ділянці автомобільної дороги Р-42 Лубни – Миргород – Опішня КМ 94+000 – КМ 103+900 в Полтавській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Захаров, Назар ВалерійовичМета роботи – аналіз ступеню аварійності та безпеки руху на ділянці автомобільної дороги, що знаходиться в експлуатації. Метод дослідження – комплекс сучасних методів оцінки умов руху з використанням розрахункових методів, пакетів прикладних програм на ПЕОМ. В дипломному проекті проведений детальний аналіз умов руху по показникам швидкостей руху окремих типів автомобілів та транспортного потоку, відстаней видимості, коефіцієнтам аварійності та безпеки руху на ділянці автомобільної дороги. Всі розрахунки виконані на ПЕОМ. Всі розрахунки виконані за допомогою сучасних методів з використанням програмного комплексу CREDO.Документ Проект капітального ремонту автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв км 184+450 – км 185+550(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гасімов, МаріфВ результаті виконання дипломного проекту виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, проектування поздовжнього профілю і земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції нежорсткого дорожнього одягу для підсилення існуючої конструкції та для нового будівництва.Документ Проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка км 382+005 – км 385+505 в Одеській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Файдюк, Владислав ОлеговичВ результаті виконання дипломного проекту виконано: огляд аварійності та забезпечення безпеки руху на автомобільних дорогах, обґрунтовано необхідність розробки проєктних рішень, розроблено проєктні рішення щодо проведення капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка з км 382+005 до км 385+505, розроблено заходи з облаштування та організації дорожнього руху.