Кафедра організації та безпеки дорожнього руху
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3868
Переглянути
Перегляд Кафедра організації та безпеки дорожнього руху за Ключові слова "аварійність"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження впливу пандемії коронавірусу COVID-19 на інтенсивність і безпеку руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Коренєв, Віталій ЮрійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на транспортних мережах країн. Мета роботи – дослідження впливу пандемії COVID-19 на зміну параметрів дорожнього руху і його безпеку. Предмет дослідження – параметри руху та його безпека на транспортних мережах країн в період пандемії Поширення пандемії грипу COVID-2019 є найбільш жахливою подією сучасності, внаслідок якої не тільки загинуло більше 5 млн. чоловік, але й відбулися суттєві зміни в усіх напрямах діяльності людства, в тому числі в транспортній галузі. Одночасність події у країнах світу дозволила відстежити зміну параметрів руху і показників безпеки в масштабах світу. У роботі виконаний аналіз розповсюдження пандемії коронавірусу COVID-19 та її вплив на функціонування транспортної системи, зібрані статистичні дані і виконаний аналіз змін затримок і інтенсивності руху, а також змін показників безпеки руху в країнах світу, проведений порівняльний аналіз показників безпеки руху в країнах в 2020 році з попередніми періодами. У 2020 році інтенсивність, завантаженість і аварійність на дорогах знизилися, але це не стане тенденцією після закінчення пандемії, якщо не будуть вжиті відповідні заходи. Тому на підставі отриманих результатів проведеного аналізу фахівцям різних галузей необхідно у найближчому часі намітити шляхи вдосконалення організації руху транспортних засобів.Документ Дослідження показників аварійності в Україні та її регіонах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Буслаєв, Олександр ОлексійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на транспортній мережі України. Мета роботи – підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні. Предмет дослідження – дорожньо-транспортні пригоди на транспортній мережі України. Кількість загиблих в ДТП в світі за минулі роки збільшилася до 1,35 мільйонів громадян за рік, а кількість травмованих становить майже 50 мільйонів. Організація Об’єднаних Націй проголошує період 2021 - 2030 років другим Десятиліттям дій із забезпечення безпеки дорожнього руху, на який ставиться мета понизити принаймні на 50 відсотків смертність і травматизм в результаті дорожньо-транспортних подій в період 2021 - 2030 років. Досягнути цієї мети можливо тільки за умов розробки в кожній країні програм дій щодо підвищення безпеки руху, які повинні базуватися на системному аналізі стану та причин дорожньо-транспортних пригод. У роботі виконаний аналіз методів оцінки показників оцінки безпеки руху, зібрані статистичні дані про дорожньо-транспортні пригоди в Україні, виконаний аналіз змін показників безпеки руху в Україні та її регіонах, проведений порівняльний аналіз показників безпеки руху в областях України в 2020 році. Якість і ефективність управлінських рішень в області забезпечення безпеки дорожнього руху знаходяться в прямій залежності від глибини і повноти аналізу даних про дорожньо-транспортні події.Документ Обґрунтування заходів з підвищення ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ м. Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Котенко, Аліна ВолодимирівнаОб’єкт дослідження: дорожній рух на ділянках вулично-дорожньої мережі міста. Мета – обґрунтування заходів підвищення ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ міста Дніпро. Метод дослідження і апаратура: натурні спостереження, імітаційне, математичне моделювання. Збір інформації про параметри транспортної мережі виконувався натурними методами. При проведенні робіт була використана комп’ютерна техніка та програмне забезпечення. Отримані результати: дана оцінка параметрів функціонування транспортної мережі досліджуваного району, розроблено модель функціонування мережі. Проведено аналіз параметрів функціонування транспортної мережі, досліджено рівень аварійності на вулицях об’єкту дослідження, запропоновано комплекс заходів по вдосконаленню транспортної мережі району на мережевому та локальному рівні, які підвищують рівень безпеки руху та забезпечують збільшення пропускної спроможності елементів мережі. Отримані результати сприятимуть підвищенню ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ міста Дніпро. Ступінь застосування: на рівні розробок. Ефективність: при впровадженні пропонованих заходів очікується зменшення втрат транспортного часу, зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод. Область застосування: системи управління рухом міста Дніпро.Документ Оцінка ефективності функціонування елементів вулично-дорожньої мережі м. Дергачі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Христосов, Владислав ЮрійовичОб’єкт дослідження: дорожній рух на ділянках вулично-дорожньої мережі міста Дергачі. Мета роботи: аналіз поточного стану вулично-дорожньої мережі, розробка заходів щодо підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі. Метод дослідження і апаратура: аналітичний. Збір інформації про параметри транспортної мережі виконувався натурними методами. При проведенні робіт була використана комп’ютерна техніка та програмне забезпечення фірми Microsoft (MS Word XP, MS Excel XP), програма оцінки ефективності функціонування транспортної мережі “ro_net”. Отримані результати: дана оцінка параметрів функціонування вулично-дорожньої мережі досліджуваного району, виявлені “вузькі місця”, розроблено комп'ютерну модель функціонування мережі, запропоновано комплекс заходів по вдосконаленню вулично-дорожньої мережі району на мережевому рівні. Ступінь застосування: на рівні розробок.Рекомендації щодо застосування: вжиття пропонованих заходів необхідне для підвищення ефективності функціонування елементів вулично-дорожньої мережі досліджуваного району. Ефективність: при впровадженні пропонованих заходів очікується зменшення втрат транспортного часу, зменшення кількості дорожньо-транспортних подій. Область застосування: вулично-дорожня мережа м. Дергачі.Документ Підвищення ефективності організації дорожнього руху на вулично-дорожній мережі м. Золочів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Попович, Дмитро ОлександровичОб’єкт дослідження: дорожній рух на ділянках вулично-дорожньої мережі міста. Мета – підвищення ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ міста Золочів за рахунок оптимізації параметрів руху. Метод дослідження і апаратура: натурні спостереження, метод Вебстера, математичне моделювання. Збір інформації про параметри транспортної мережі виконувався натурними методами. При проведенні робіт була використана комп’ютерна техніка та програмне забезпечення. Отримані результати: дана оцінка параметрів функціонування транспортної мережі досліджуваного району, розроблено модель функціонування мережі, виявлені “вузькі місця”. Проведено аналіз параметрів функціонування транспортної мережі, досліджено рівень аварійності на вулицях об’єкту дослідження, запропоновано комплекс заходів по вдосконаленню транспортної мережі району на мережевому та локальному рівні, які підвищують рівень безпеки руху та забезпечують збільшення пропускної спроможності елементів мережі. Отримані результати сприятимуть підвищенню ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ міста Золочів. Ступінь застосування: на рівні розробок. Ефективність: при впровадженні пропонованих заходів очікується зменшення втрат транспортного часу, зменшення кількості дорожньо- транспортних пригод. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації дорожнього руху в східній частині Слобідського району міста Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бегалієв, АліханОб’єкт дослідження – вулично-дорожня мережа східної частини Слобідського району міста Харкова, яка обмежена вулицями: проспект Героїв Сталінграду, вулиця Харківських Дивізій, проспект Героїв Харкова, проспект Льва Ландау. Мета – вдосконалення транспортної мережі східної частини Слобідського району міста Харкова для зменшення кількості ДТП та зменшення транспортних затримок. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати: проведено аналіз принципів організації дорожнього руху на мережі міста; досліджені характеристики транспортних потоків на перегонах мережі; визначено параметри світлофорного регулювання на перехрестях, що являються місцями концентрації ДТП.