Кафедра організації та безпеки дорожнього руху
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3868
Переглянути
Перегляд Кафедра організації та безпеки дорожнього руху за Ключові слова "автомобіль"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць академіка Корольова та академіка Глушко м. Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Гриценко, Наталя ГригорівнаОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць академіка Корольова та академіка Глушко м. Одеси. В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. Було проведено удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць академіка Корольова та академіка Глушко. На розглянутому перехресті запропоновано виконати повну реконструкцію. Виконавши реконструкцію перехрестя необхідно буде змінити повністю дислокацію технічних засобів організації дорожнього руху. Дані зміни призведуть до зменшення аварійності на перехресті, з урахуванням перспективи забудови району запропонована схема організації дорожнього руху являється доцільною. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Бєлінського та Італійський бульвар міста Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Мусєєва, Ельвіра РафаелівнаОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично- дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Бєлінського та Італійський бульвар міста Одеси В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. На розглянутому перехресті запропоновано перерахувати тривалість основних та проміжних тактів для ліквідації затору, що викликає в першій фазі, перерахувати тривалість циклу, перевірити основні такти на рух пішоходів. Також запропоновано відновити дорожню розмітку. Отже, після вдосконалення організації дорожнього руху транспортна затримка складає 9 с, за допомогою збільшення тривалості основних тактів вдалося уникнути заторів та безпечного пропуску пішоходів через перехрестя. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Дарницька та Бугаївська міста Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Макухівський, Георгій АнтоновичОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Дальницька та Бугаївська міста Одеси. В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. На розглянутому перехресті запропоновано змінити пофазовий роз’їзд, виконати перерозподіл транспортних потоків, та перерахувати цикл світлофорного регулювання. Необхідно додатково встановити транспортні світлофори з додатковою секцією лівого та правого повороту. Також запропоновано встановити дорожні знаки, нанести дорожню розмітку і виконати капітальний ремонт покриття. Отже, після вдосконалення організації дорожнього руху транспортна затримка складає 24 с, а витрати транспортного часу на перехресті за рік складатимуть 73421 годин. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Левітана та Ільфа та Петрова м. Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Погорєлов, Антон ОлеговичОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Левітана та Ільфа та Петрова м. Одеси. В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. Було проведено удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Левітана та Ільфа Петрова. На розглянутому перехресті запропоновано ввести односторонній рух по вулиці Левітана, це призведе до зменшення конфліктних точок, зменшення аварійності перехрестя та збільшення пропускної здатності. Було перераховано тривалість циклу регулювання, основні та проміжні такти, перевірка основних тактів на рух пішоходів. Також запропоновано відновити дорожню розмітку та зманити дислокацію технічних засобів організації дорожнього руху. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Польський узвіз та Буніна міста Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шитік, Олексій СергійовичОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Польський узвіз та Буніна міста Одеси. В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. На розглянутому перехресті запропоновано зменшити тривалість основних періодів та ввести пішохідну фазу. Завдяки впровадженню даних заходів зменшується аварійність на перехресті і зменшується транспортна затримка. Отже, після вдосконалення організації дорожнього руху транспортна затримка складатиме 14 с, витрати транспортного часу на перехресті за рік 40655 годин. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Черняховського та маршала Говорова м. Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Бережний, Руслан ВячеславовичМета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиці Черняховського та маршала Говорова м. Одеси. В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистика, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. На перехресті запропоновано змінити пофазний роз'їзд, виконати перерозподіл транспортних потоків та перерахувати цикл світлофорного регулювання.Документ Використання водіями легкових автомобілів ременя безпеки у м. Валки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Стрижак, Єгор МаксимовичОб’єкт дослідження – процес безпечної експлуатації автомобілів. Мета роботи – оцінити як водії автомобілів використовують ремені безпеки у місті Валки Харківській області. Метод дослідження – емпіричне дослідження та методи математичної статистики. В дипломної роботі виконано аналіз сучасних засобів безпеки автомобіля. Розроблено методику обстеження. Отримані результати використання водіями легкових автомобілів ременів безпеки у місті Валки Харківської області.Документ Дослідження використання ременя безпеки водіями легкових автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Болотських, Дмитро АнатолійовичОб’єкт дослідження – процес безпечної експлуатації автомобільних транспортних засобів. Мета роботи – визначити яка частина водіїв автомобільних транспортних засобів в місті Лисичанськ користується ременями безпеки, дотримуючись вимоги Правил дорожнього руху. Метод дослідження – емпіричне дослідження користування водієм ременем безпеки та методи математичної статистики. В дипломної роботі виконано аналіз конструктивної безпеки автомобіля. Розроблена методика обстеження. Отримані результати використання водіями легкових автомобілів ременів безпеки.Документ Дослідження впливу штрафів на рівень використання ременя безпеки водіями(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Герасименко, Максим ВолодимировичОб’єкт дослідження – процес безпечної експлуатації автомобілів. Мета роботи – визначити як штрафи впливають на рівень користування ременями безпеки водіїв автомобілів в місті Харків. Метод дослідження – емпіричне дослідження користування водієм ременем безпеки та методи математичної статистики. В дипломній роботі виконано аналіз конструктивної безпеки автомобіля. Розроблено методику обстеження. Отримані результати використання водіями легкових автомобілів ременів безпеки після збільшення штрафів в Україні до 510 грн.Документ Оцінка використання ременя безпеки водіями автомобілів у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Автомонов, Денис МаксимовичОб’єкт дослідження – процес безпечної експлуатації автомобілів. Мета роботи – оцінити як водії автомобілів використовують ремені безпеки у місті Харків в період воєнного стану. Метод дослідження – емпіричне дослідження та методи математичної статистики. В дипломної роботі виконано аналіз засобів безпеки автомобіля. Розроблено методику обстеження. Отримані результати використання водіями легкових автомобілів ременів безпеки у місті Харків в період воєнного стану