Кафедра організації та безпеки дорожнього руху
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3868
Переглянути
Перегляд Кафедра організації та безпеки дорожнього руху за Ключові слова "VISSIM"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження ефективності організації дорожнього руху на перехресті Білгородське шосе - вул. Академіка Проскури - вул. Чкалова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Партола, Данило АндрійовичМета роботи - підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті Білгородське шосе - вул. Академіка Проскури - вул. Чкалова. Об'єкт дослідження - рух транспорту на перехресті Білгородське шосе - вул. Академіка Проскури - вул. Чкалова. Предмет дослідження - затримки транспортних засобів на перехресті Білгородське шосе - вул. Академіка Проскури - вул. Чкалова. Метод дослідження - натурно-аналітичний. Основною базою запропонованих заходів щодо організації дорожнього руху на перехресті є результати обстеження фактичної інтенсивності руху транспортних засобів на даному перехресті, результати аналізу сучасного стану організації дорожнього руху в мксті Харкові, а також створена з використанням програмного продукту VISSIM імітаційна модель перехрестя. Результати 10-ти хвилинної імітації руху транспорту на перехресті з введенням світлофорного регулювання, цикл якого складається з трьох фаз, свідчать про збільшення часових затримок ТЗ в середньому на 14,65 с., але при цьому збільшення інших оцінних показників є незначним. Результати оцінки безпеки дорожнього руху на перехресті при введенні запропонованих заходів з підвищення ефективності організації руху транспорту свідчать про можливість скорочення загальної кількості ДТП на 33,1 %. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджені Департаментом інфраструктури Харківської міської ради. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані при удосконаленні роботи існуючих та проектуванні нових регульованих перехресть. Сфера застосування: вулично-дорожня мережа міст.Документ Дослідження схем організації дорожнього руху на перехресті бул-р Машинобудівників - вул. Паркова в м. Краматорськ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шукюров, Бакір Закір оглиМета роботи - підвищення ефективності функціонування перехрестя бул-р Машинобудівників - вул. Паркова в м. Краматорськ. Об'єкт дослідження рух транспорту на перехресті | бул-р Машинобудівників - вул. Паркова в м. Краматорськ. Предмет дослідження - ефективність функціонування перехрестя бул-р Машинобудівників - вул. Паркова в м. Краматорськ Метод дослідження - натурних спостережень, імітаційне моделювання, аналітичний Результати аналізу існуючих критеріїв ефективності організації руху ТЗ на перехрестях свідчать про доцільність використання показників, що відносяться до групи соціально-економічних та екологічних параметрів організації дорожнього руху. В якості основних показників оцінювання заходів щодо підвищення ефективності руху транспорту на перехресті обрано затримки ТЗ, кількість викидів шкідливих речовин та витрати палива. На основі результатів аналізу сучасних / програмних продуктів моделювання руху транспорту на перехрестях обґрунтовано доцільність використання програмного продукту VISSIM, перевагами якого є наочність представлення результатів моделювання, з мінімальними грошовими та часовими витратами. За результатами натурного обстеження в роботі розроблено схему організації дорожнього руху на перехресті бул-р Машинобудівників вул. Паркова в м. Краматорськ. Запропоновані заходи, щодо розробки схем організації дорожнього руху певною мірою передбачають зниження аварійності. На основі результатів обстеження інтенсивності руху та складу транспортного потоку та замірів геометрії перехрестя бул-р Машинобудівників - вул. Паркова в м. Краматорськ з використанням програмного продукту VISSIM розроблено імітаційну модель руху ТЗ на даному перехресті. Отримана модель є основою для проведення оцінювання ефективності ОДР та оцінювання наслідків введення пропонованих заходів щодо підвищення ефективності руху транспорту на перехресті бул-р Машинобудівників - вул. Паркова в м. Краматорськ. Використання розробленої з використанням програмного продукту VISSIM імітаційної моделі перехрестя бул-р Машинобудівників - вул. Паркова в м. Краматорськ дозволило провести оцінку ефективності існуючого та запропонованого варіантів організації руху транспорту на перехресті. За результатами 10-ти хвилинної імітації встановлено, що середні значення критеріїв ефективності збільшуються, але разом з тим прогнозується скорочення загальної кількості ДТП на 68,1 %. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджено департаментами Краматорської міської ради. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані при реконструкції вулично-дорожньої мережі та удосконаленні організації дорожнього руху у містах. Сфера застосування: вулично-дорожня мережа міст.