Випуск 36
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3458
Переглянути
Перегляд Випуск 36 за Ключові слова "10.30977/ЕТК.2225-2304.2020.36.0.129"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Модель аналізу результативності логістичної діяльності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Криворучко, О. М.; Kryvoruchko, O.; Криворучко, О. Н.Забезпечення успішного функціонування підприємств, зниження загаль¬них витрат, одержання якісного логістичного обслуговування досягається викорис¬танням логістичних підходів, здійсненням результативної логістичної діяльності. У цьому випадку необхідно оцінювати логістичну діяльність, її ефективність та резуль¬тативність. Однак у сучасній літературі та практичній діяльності відсутні комплексні моделі оцінювання логістичної діяльності, що потребує їхнього розроблення. У роботі розроблено комплексну модель оцінювання результативності логістичної діяльності як постійного динамічного процесу на підставі використання теоретичних положень загаль¬ного управління якістю (TQM) та премій Європейської досконалості якості. Розроблення та стандартизація логістичних процедур дозволяє оцінювати отримані результати не тільки після здійснення логістичної діяльності, але і в оперативному режимі, тобто на кожному окремому етапі її реалізації. Критерії оцінювання результативності логістич¬ної діяльності подані двома групами, одна з яких оцінює можливості логістичної системи, а інша – результати. Початком реалізації логістичних процесів є певні обмеження, що є зовнішніми та внутрішніми факторами логістичної діяльності. Процеси логістичної діяльності також розглядають як сукупність логістичних бізнес і організаційних процесів логістичного менеджменту. Логістичні бізнес-процеси (взаємопов’язана сукупність операцій і функцій, що перетворюють ресурси підприємства на певний результат, що задається логістичною стратегією) ідентифікуються залежно від специфіки діяльності підприємства. Найбільш розповсюдженими з них є бізнес-процеси постачання, виробництва і збуту. Організаційні процеси логістичного менеджменту спрямовані на регулювання логістичних операцій, функцій, функціональних сфер різних господарюючих суб’єктів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій і технічних засобів. Результати є сукупністю логістичних (витрати, тривалість циклу, якість, задо-волення споживачів тощо) та організаційних результатів (задоволення персоналу, позиція у суспільстві тощо). Комплексність моделі оцінювання результативності логіс¬тичної діяльності полягає в поєднанні оцінювання можливостей та результатів, встановленні невідповідностей між максимально можливим та фактичним рівнем з подальшим розробленням заходів щодо покращення відповідних сфер роботи.