2016, № 4 (15), т. 1
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6544
Переглянути
Перегляд 2016, № 4 (15), т. 1 за Ключові слова "336.273.2"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Ефективність управління кредитним портфелем комерційного банку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Лаврук, Н. А.; Данилюк, Т. В.; Lavruk, Natalia; Danyluk, TetyanaКредитні операції будь-якого банку є основним джерелом його доходів і разом з тим найбільшою статтею активів. Від успішного проведення кредитних операцій залежить прибутковість, як окремої банківської установи, так і банківської системи в цілому. Також, кредитний портфель становить головне джерело ризиків, які впливають на надійність та безпеку банківських установ. Предметом дослідження є пошук ефективних методів управління кредитним портфелем банку та їх вдосконалення. Метою роботи є вивчення і аналіз кредитного портфеля банку, напрямів вдосконалення управління кредитним портфелем банку. У якості методів дослідження у роботі використовувалися загальноприйняті статистичні методи – для розрахунків та прийняття рішень щодо якості та структури кредитного портфеля банківських установ, динаміки показників ефективного управління ним, що дозволяє здійснити не лише аналіз загального стану кредитного портфеля банків, а й охарактеризувати його з погляду кредитного ризику, дохідності та захисту від можливих втрат, загальнонаукові підходи дослідження (вертикальний та горизонтальний аналіз) та аналіз кредитних операцій з використанням коефіцієнтів. Сферою застосування отриманих результатів полягає в систематизації пропозицій та розробці рекомендацій з підвищення ефективності кредитування населення комерційними банками. В цілому отримані наукові результати можуть бути використані комерційними банками, кредитними спілками та іншими небанківськими кредитно-фінансовими інститутами з метою збільшення обсягу надання кредитів населенню і оптимізації структури кредитного портфелю банків, а також підвищення зацікавленості населення у кредитних продуктах банку.