Випуск 39
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5417
Переглянути
Перегляд Випуск 39 за Ключові слова "10.30977/ЕТК.2225-2304.2022.39.32"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Психологічний механізм підвищення ефективності роботи персоналу підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Ачкасова, Л. М.; Аchkasova, L.Ефективність професійної діяльності працівників є важливішим фактором у конкурентоспроможності підприємства. Метою статті є розробка психологічного механізму підвищення ефективності роботи персоналу підприємства. Для реалізації цілей статті було використано такі методи: проаналізовано та синтезовано інформацію щодо хронологічної і змістовної динаміки зміни форм управління та проаналізовано суб’єкт пізнання і діалектику процесу пізнання. За допомогою логічного підходу визначено, що процес пізнання є вихідним у психологічному механізмі підвищення ефективності роботи персоналу. У ході дослідження також широко використовувався системний підхід, графічний метод і метод синтезу для формування психологічного механізму підвищення ефективності роботи персоналу підприємства. У статті отримав подальший розвиток психологічний механізм підвищення ефективності роботи працівників підприємства, який, на відміну від існуючих, різні фази процесу пізнання і відповідні для них механізми психологічної регуляції. Запропоновані удосконалення дозволять відповідно до конкретної ситуації розподіляти пріоритети в активізації різних психічних сфер у різних фазах діяльності на різних етапах професійного формування працівника. Отримані результати, що полягають в розробці удосконаленого психологічного механізму підвищення ефективності роботи працівників підприємства, дозволяють здійснювати подальші дослідження щодо системи заходів для підвищення рівня сформованості і зв’язку механізмів психологічної регуляції на кожній фазі для забезпечення успішності наступної фази перетворення пізнавальної діяльності працівника.