Кафедра будiвництва та експлуатацiї автомобiльних дорiг
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3711
Переглянути
Перегляд Кафедра будiвництва та експлуатацiї автомобiльних дорiг за Ключові слова "автомобільна дорога"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Технологія та організація робіт з будівництва автомобільної дороги IV категорії довжиною 20 км в Львівській області. Частина 1. Будівництво земляного полотна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Терещенко, Владислав ІгоровичВ роботі проведена оцінка кліматичних умов району будівництва, визначенні параметри ґрунту, розроблені схеми раціонального переміщення земляних мас, визначення параметрів спеціалізованих потоків. Запропонована технологія та організація робіт з будівництва водопропускної труби, технологія та організація робіт з будівництва земляного полотна. Сформовані питання контролю якості будівництва водопропускної труби та земляного полотна.Документ Технологія та організація робіт з будівництва автомобільної дороги IV категорії довжиною 20 км в Львівській області. Частина 2. Будівництво дорожнього одягу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Жебженяк, Олександр ВікторовичОб’єкт розробки – автомобільна дорога IV категорії довжиною 20 км в Львівській області. Мета проекту – технологія та організація робіт з будівництва земляного полотна IV категорії довжиною 20 км в Львівській області. Під час виконання дипломного проекту були детально розглянуті: кліматичні умови району будівництва, визначення параметрів спеціалізованих потоків. Запропонована технологія та організація робіт з будівництва дорожнього одягу. Сформовані питання контролю якості виконання будівельних робіт, охорони праці.Документ Удосконалення методів оцінки та напрямків забезпечення коліїстійкості дорожніх одягів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Бортник, Миколай МиколайовичВ роботі проаналізовано вплив колії на безпеку дорожнього руху що потребує розроблення розрахункової схеми та методики визначення глибини колії за критерієм зниження ймовірності виникнення аквапланування, за запропонованою методикою розрахована шкала оцінки стану дорожніх одягів за базовими та гранично-допустимі значеннями глибини колії, для зниження ймовірності утворення колії, заплановані різноманітні заходи які направлені на підвищення коліїстійкості та шляхи усунення колії.