Выпуск 67
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1052
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Выпуск 67 за Ключові слова "629.113"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АДАПТИВНАЯ АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ СИСТЕМА УПРАВЛЕНИЯ ТОРМОЖЕНИЕМ АВТОМОБИЛЯ С ПЕРЕНАСТРАИВАЕМОЙ МОДЕЛЬЮ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Туренко, А. Н.; Шуклинов, С. Н.; Туренко, А. М.; Шуклінов, С. М.; Turenko, A.; Shuklinov, S.Приводится описание имитационной модели процесса торможения автомобиля с адаптивной автоматизированной системой управления с перенастраиваемой моделью. Представлены результаты моделирования торможения автомобиля адаптивной автоматизированной системой управления с перенастраиваемой моделью. Выполнен анализ эффективности использования различных алгоритмов перенастройки модели.Документ АНАЛІЗ СТІЙКОСТІ ШВИДКІСНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ВАГОНА НА ЦИЛІНДРИЧНИХ ПРОГУМОВАНИХ КОЛЕСАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Белевцова, Н. Л.; Вербицький, В. Г.; Єфименко, А. М.; Вербицкий, В. Г.; Ефименко, А. Н.; Belevtsova, N.; Verbitskii, V.; Yefimenko, A.Проведено аналіз стійкості прямолінійного руху плоскої моделі швидкісного спеціалізованого вагона на циліндричних прогумованих колесах. На основі критерію Рауса-Гурвіца отримано межі області стійкості у площині двох параметрів моделі: параметра приведеної жорсткості первинного ресорного підвішування й повздовжньої швидкості руху.