Випуск 24
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1102
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Випуск 24 за Ключові слова "658:656.13.032"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ЦІННІСТЬ ПОСЛУГ ПАСАЖИРСЬКОГО АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ ЯК ОБ’ЄКТ УПРАВЛІННЯ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Легкий, С. А.; Legkiy, S.У даній статті обговорюється питання формування цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту як об’єкта управління. Метою статті є обґрунтування складу й структури об’єкта при управлінні цінністю послуг пасажирського автомобільного транспорту. У статті проведено аналіз підходів до визначення поняття «цінність», виявлено їх недоліки й переваги і, на основі теоретичного обґрунтування й ло-гічного узагальнення, уточнене визначення цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту. На основі існуючих підходів до визначення параметрів і величини цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту, з використанням методології функці-онального моделювання IDEF0, розроблено модель формування цінності даних послуг, що відображає склад і структуру об’єкта управління. Дана модель дозволяє автотранспор-тним підприємствам підвищити рівень цінності послуг, що надаються, якість обслугову-вання пасажирів і, як наслідок, конкурентоспроможність, ефективність діяльності й ма-ксимальні фінансові результати. Ми пропонуємо формувати склад і структуру об’єкта управління на основі оцінювання цінності послуги залежно від задоволеності споживачів складовими її параметрами. Запропонований опис цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту як об’єкта управління можна використовувати для опису об’єктів управління іншими послугами з урахуванням специфіки їх формування.