Випуск 87 / Выпуск 87
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2852
Переглянути
Перегляд Випуск 87 / Выпуск 87 за Ключові слова "10.30977/BUL.2219-5548.2019.87.0.149"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження проблеми використання моделей змішаного навчання в фаховій підготовці інженерів-педагогів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Чепурна, В. О.; Магдич, Д. Д.; Чепурная, В. О.; Магдич, Д. Д.; Chepurna, V.; Magdych, D.У статті досліджується проблема впровадження в фахову підготовку інженерів-педагогів сучасної технології змішаного навчання, спираючись на передовий вітчизняний досвід імплементації моделей змішаного навчання. Відповідно до проаналізованих моделей змішаного навчання було визначено такі, що відповідають вимогам професійної підготовки інженерів-педагогів, встановлено їх значення у формуванні професійних компетенцій та організації творчої і самостійної професійної діяльності. Доведено ефективність впровадження моделей змішаного навчання у процес фахової підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей.