Кафедра автомобілів
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3830
Переглянути
Перегляд Кафедра автомобілів за Ключові слова "автобус"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Транспортний засіб категорії М2. Розробка головної передачі та аналіз способів передачі крутного моменту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Щербина, Віталій ВікторовичОб’єкт дослідження – транспортний засіб категорії M2. Мета дипломної роботи полягає в розробці КТЗ та її головної передачі з аналізом способом передачі крутного моменту. У результаті виконання цієї роботи було проведено аналіз існуючих КТЗ. Проаналізовані дослідження з розробки головної передачі та методів передачі крутного моменту усі розробки можна розділити на три групи: 1) роботи, присвячені динаміці, розрахункам КТЗ, 2) роботи, присвячені розрахункам трансмісії, техніці безпеки, 3) роботи, присвячені теоріям передачі крутного моменту. Наведено аналіз динаміки КТЗ із шинами наднизького тиску та зроблено висновок про необхідну міру демпфування. Розраховано оптимальний показник русі КТЗ показав, що сукупністю дорожніх умов у всьому діапазоні можливих швидкостей становить 225 км/год. Проведений пошук показав, що способи передачі крутного моменту на даний момент є класична передача, а саме схема – двигун , зчеплення, коробка передач, карданна передача, головний міст, найбільш прогресивною на зараз є створення крутного моменту електродвигуном одразу на ведучих колесах.Документ Транспортний засіб категорії М3. Розробка зчеплення та дослідження головної передачі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Аршинніков, Богдан В'ячеславовичОб'єкт дослідження – транспортний засіб категорії М3. Мета роботи – розробка зчеплення транспортного засобу категорії М3. В ході виконання кваліфікаційної роботи було виконано аналіз конструкцій транспортних засобів категорії М3, виділено особливості конструкцій агрегатів трансмісії. Значну увагу було приділено агрегату зчеплення. Було розглянуто переваги і недоліки поширених конструкцій та розроблено зчеплення транспортного засобу категорії М3, яке відповідає всім вимогам, має високі технологічні і експлуатаційні показники. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані при проєктуванні трансмісій транспортних засобів категорії М3 або вдосконаленні вже існуючих.Документ Транспортний засіб категорії М3. Розробка зчеплення. Аналіз способів виробництва водню на автомобілі.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Чехонін, Дмитро АндрійовичОб'єкт роботи – зчеплення автобуса. Мета роботи – розробка зчеплення. Метод дослідження – аналіз існуючих конструкцій, методи пошуку раціональних конструкцій.Документ Удосконалення запасної гальмової системи двовісного транспортного засобу категорії М3(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Порицький, Вячеслав ВячеславовичОб΄єкт дослідження – процес гальмування гальмовими системами різних конструкцій. Мета роботи – Оцінка ефективності та поліпшення показників запасної гальмової системи. В процесі проведення аналізу був огляд існуючих функціональних схем для автобусів. Конструкції в цілому мають високі технологічні і експлуатаційні властивості, простоту і надійність в експлуатації і обслуговуванні, гарні економічні показники. Результати дипломної роботи можуть бути використанні для подальшого аналізу і використанні в кваліфікаційних роботах, а також при проектуванні нових систем гальмування, або модернізації вже існуючих.