Кафедра транспортних технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3869
Переглянути
Перегляд Кафедра транспортних технологій за Ключові слова "автомобіль"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Удосконалення доставки вантажів компанією «Мак Транс». Частина 1. Розробка ефективної технології доставки тарно-штучних вантажів в місті Полтава(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Нападовський, Олександр СергійовичДля вдосконалення технологічного процесу перевезення тарно-штучних вантажів компанією «Мак Транс» в місті Полтава були визначені чотири відправника та сім одержувачів. Визначено найкоротші відстані між пунктами відправлення та одержання. Побудовано маршрути руху автомобілів з бортовим кузовом під тентом. Деякі з них було розформовано внаслідок невеликого, нижчого за доцільний, коефіцієнту використання пробігу. В загальному підсумку залишилось шість маятникових та три колових маршрути. Для вільних маршрутів було запропоновано оптимізувати парк рухомого складу компанії. Визначена раціональні вантажність автомобілів з бортовим кузовом під тентом, яка склала 2,04 тонни. За максимальною продуктивністю та мінімальною собівартістю було обрано марку автомобіля – IVECO EUROCARGO ML 75E18 вантажністю 3 тонни. Розраховані основні показники роботи автомобілів з бортовим кузовом під тентом на обраних маршрутах. Компанія «Мак Транс» отримає позитивний економічний ефект на рік – 145451,98 гривень. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці тарно-штучних вантажів в містах України. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення доставки вантажів компанією «Мак Транс». Частина 2. Розробка ефективної технології доставки сипких вантажів в місті Полтава(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ципак, Артур ЄвгеновичДля вдосконалення технологічного процесу перевезення сипких вантажів компанією «Мак Транс» в місті Полтава виконано маршрутизацію перевезень автомобілями-самоскидами та одержано дев'ять маршрутів: сім колових та два маятникових. В результаті розрахунків по вибору альтернативної марки було відібрано серед існуючих в паркі компанії «Мак Транс» автомобілі-самоскиди вантажністю від 4 до 6 тонн. За критерієм найбільшої продуктивності та найменшої собівартості перевезення сипких вантажів було відібрано автомобіль-самоскид марки Isuzu FRR90 вантажопідйомністю 5,8 тонни.. Розраховані основні показники роботи автомобілів з бортовим кузовом під тентом на обраних маршрутах. Компанія «Мак Транс» отримає позитивний економічний ефект на рік – 1120092,96 гривень. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці сипких вантажів в містах України. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення доставки продуктів харчування ВАТ «Торгсервіс» у місті Полтава(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Горяінова, Катерина ОлексіївнаВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що у порівнянні з 2021 роком у 2024 році обсяги міських перевезень зменшуються приблизно на 5,68 % через складне економічне становище у країні та військовий стан. Внаслідок проведеної маршрутизації одержано 4 розвізних маршрути, які є більш раціональними за існуючі через зменшення загального добового пробігу, а саме – з 89,7 км до 77,2 км, тобто на 12,5 км або на 13,9 %. Для складених маршрутів перевезень отримано графік завезення продукції до кожного зі споживачів, що дозволяють уникнути непродуктивного простою при очікуванні розвантаження, який, у середньому, складає 0,25 години на зміну. Ґрунтуючись на обсязі споживання вантажів та терміну виконання замовлення, визначено величину страхового запасу, який складатиме 2 тонни на місяць або 24 тонни на рік, та сприятиме запобіганню нестачі дрібнопартіонних вантажів. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати річний економічного ефекту у розмірі 49725 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення доставки тарно-штучних вантажів автомобілями АСД «ЛОГІСТИК» у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Зубовський, Андрій ОлександровичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що найбільшу частку вантажів на ринку займають тарно-штучні вантажі (ТШВ) (більш 60 % від валового товарообігу). Прогнозні обсяги перевезень на 2024 ріку показали зменшення на 12 % порівняно з 2021 роком. Результати сегментування ринку перевезень тарно-штучних вантажів показують, що 81 % – перевезення у міському сполученні; 82% – торгівельні нехарчові та промислові вантажі; 64 % – обсягом від 1 до 3 тон. Найбільш вагомим замовником є ТОВ «METRO». Побудовано три ефективні маршрути доставки з точки зору кілометражу та вантажопідйомності транспортного засобу. Обрано Renault Premium 380 з найменшими транспортними витратами, у розмірі 140,05 грн за тонну. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати річний економічного ефекту у розмірі 44728,61 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення доставки торгових вантажів ТОВ «Клас» у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гаража, Олександр ВіталійовичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що при перевезенні торгових вантажів особливу увагу слід приділяти таким питанням як маршрутизація руху транспортних засобів у місті; розробці графіків руху, координації роботи постачальників, споживачів та автомобільного транспорту, визначення розміру страхового запасу. В результаті маршрутизації створено два більш раціональні маршрути доставки товарів у порівнянні з існуючими, що дозволило скоротити загальний щоденний пробіг з 102,4 км до 89,9 км, тобто на 12,4 км або 15,6 %. В результаті маршрутизації також було розроблено графік доставки товарів, який забезпечує своєчасну доставку товарів та виключає час очікування на розвантаження транспортних засобів у клієнтів. Розрахований обсяг резервного запасу становить 0,79 тони на місяць та виключає дефіцит товарів народного споживання, що перевозяться у міській логістичній системі. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати річний економічного ефекту у розмірі 177999,88 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ПБП «ЛОЛІК» у міському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Бірюков, Антон АндрійовичОб'єкт дослідження – процес перевезення будівельних вантажів автомобілями ПБП «ЛОЛІК» у селищі міського типу Тростянець Тростянецького району. Мета роботи – удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ПБП «ЛОЛІК» за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу діяльності ПБП «ЛОЛІК» встановлено, що значний знос мають ОВФ - 77,9 %; інтенсивність вибуття ОФ (3,85 %) перевищує інтенсивність відновлення (2,5 %); придатність ОВФ становить 22,6 %. Встановлено, що збільшився час в наряді за добу 8, 9 та 9,05 годин; обсяги наданих транспортних послуг зменшились в не значному діапазоні (автомобіле-дні в роботі – на 1,5%; час в наряді – на 0,115 %; обсяги перевезень і вантажообіг – на 0,118 %; загальний пробіг – на 1,28 %). Прогнозний попит на 2023 рік становить 73368 автомобіле-годин роботи. Для перевезення великих відправок вантажів по прямому варіанту встановлену: годинну інтенсивність прибуття автомобілів - 0,0815 од./год.; інтенсивність надходження автомобілів під навантаження – 5,67 од./год.; час на маршруті роботи автопоїзда - 8,34 год.; обсяг вантажу, який перевозиться за час спільної роботи – 334,07 т, річний обсяг відправлення вантажів - 38470,4 т. Визнaчено фонд зaробiтної плaти, виконaно розрaхyнок мaтерiaльних витрaт тa кaлькyляцiю собiвaртостi aвтомобiльних перевезень і термін окупності додаткових капітальних вкладень склав 0,4 роки. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ПБП «ЛОЛІК» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в II кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «ДАРИНА» у міському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Лебідь, Антон ОлександровичОб'єкт дослідження – процес перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «ДАРИНА» у міському сполученні. Мета роботи – удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «ДАРИНА» у міському сполученні за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що низька ефективності організації перевезень вантажів від постачальників до споживачів пов’язана з недостатньою кількістю та нераціональним використанням рухомого складу, недостатнім розвитком інфраструктури вантажних терміналів, нераціональною організацією процесу вантажних перевезень тощо. Виконано моделювaння величини попитy нa aвтоперевезення продyкцiї i вaнтaжiв, пошyк рaцiонaльної стрyктyри рyхомого склaдy ТОВ «ДАРИНА», проведений розрaхyнок координaт розтaшyвaння складу, розробкa мaршрyтiв достaвки вантажів до споживачів та грaфiкiв достaвки зaмовлених товaрiв до клієнтів. Розрaховaно чисельностi водiїв ТОВ «ДАРИНА», визнaчено фонд зaробiтної плaти, виконaно розрaхyнок мaтерiaльних витрaт тa кaлькyляцiю собiвaртостi aвтомобiльних перевезень. Встановлена рiчнa економiя вiд зменшення перемiнних витрaт у розмірі 106382,15 грн, рiчнa економiя вiд зменшення постiйних витрaт – 75456,78 грн. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати зaгaльнa сyму економiї у розмірі 181838,93 грн на рiк. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТОВ «ДАРИНА» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в II кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезення лакофарбових виробів у роздрібну мережу міста Харкова автомобілями ФОП «Авдєєв І.»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Цибулько, Артем АнатолійовичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел щодо витрат на перевезення дрібних партій показує, що в багатьох випадках ефективніше доставляти партії вантажу за один рейс, в результаті чого, незважаючи на потенційну низьку вантажопідйомність, транспортні засоби повинні прагнути до того, щоб їх вантажопідйомність дорівнювала або перевищувала розмір партії вантажу, що перевозиться. Встановлено, що середньомісячний попит на вантажні перевезення характеризується середньодобовим обсягом завезення у 4,23 тонни, середнім обсяг завезення 1 споживачу – 0,23 тонни та відносно невеликим відхиленням у 6,93 тонни, що відповідає відсотку 9,42 %. Спроектовано 3 ефективні розвізні маршрути доставки вантажів. Складено розклад руху автомобілів між пунктами завезення вантажів. Визначено автомобіль марки MAN TGL 8.250 FL Doka для доставки вантажів за найменшими витратами на рік, які складають 1031195 грн. Технологічні заходи дають можливість отримати можливий позитивний економічний ефект у розмірі 88857 грн/рік. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації перевезення насипних будівельних вантажів у міському сполученні автомобілями ТОВ «Парк транс»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Наумов, Данило ВолодимировичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що у парку ТОВ «Парк транс» найбільшу питому вагу складають автомобілів-самоскидів (83,3 %), що пояснюється спеціалізацією підприємства, тобто перевезення насипних та навальних вантажів. Бортові автомобілі (16,7 %) використовуються, переважно, для перевезення невеликих партій насипних або навальних вантажів у тарі (мішки) фізичним особам та на об'єкти індивідуального будівництва. Складено раціональні маршрути руху транспортних засобів – 3 маятникових та 3 кільцевих, що призвело до підвищення коефіцієнту використання пробігу на 10 %. Через узгодження роботи автомобілів та пункту навантаження середній простій транспортних засобів у очікуванні навантаження може зменшитися на 0,25 години за зміну. З метою забезпечення своєчасності та безпеки перевезень визначено потрібну кількість водіїв, яка дорівнювала 7 чоловік, й складено місячний графік їх роботи на розроблених маршрутах з урахуванням вимог до організації праці. Економічний ефект від застосування заходів 1316409,48 гривень на рік, що свідчить про доцільність впровадження нововведень. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації перевезення насипних вантажів автомобілями ТОВ «Павлоградська автобаза»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Васильченко, Владислав ВіталійовичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що в структурі перевезень ТОВ «Павлоградська автобаза» є найбільш вагомими міські перевезення (58 %), у яких найбільша вага складається з таких насипні вантажів як глина, пісок та щебінь (приблизно 78 % від загального обсягу), відправки цих вантажів відбуваються, переважно, щоденно (73 %), а їх добовий обсяг переважає 20 т (55 %), що дає змогу віднести такі відправки до масових. Одержано раціональні маршруту руху транспортних одиниць – 2 маятникових та 5 кільцевих. Побудовані маршрути виявилися більш ефективними через скорочення пробігу на 24152 км на рік. При побудові спільного графіку роботи автомобілів і пункту навантаження середній простій автомобілів при очікуванні навантаження скоротився на 0,3 години за зміну. Складно місячний графік роботи для 7 водіїв. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати річний економічного ефекту у розмірі 350350,93 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації перевезення сільськогосподарської продукції ТОВ «НАДІЯ» у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Бєлоусов, Денис СтаніславовичОб'єкт дослідження – процес перевезення соняшникової олії автомобілями ТОВ «Надія» на маршрутах у місті Красноград. Мета роботи – удосконалення організації перевезення соняшникової олії автомобілями ТОВ «Надія» на маршрутах у місті Красноград за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що у ТОВ «Надія» найбільшу питому вагу у загальній структурі витрат займають витрати на автомобільне паливо (51 %) через його високу ціну, амортизацію (15 %) і ремонт (12 %) застарілого рухомого складу, заробітну платню водіїв та управлінського персоналу (16 %). Запропоновано використовувати автомобіль ЗіЛ-4331 (вантажність 6 т), що забезпечує добову потребу споживачів у перевезеннях, а годинні витрати на його експлуатацію є меншими на 51 грн за витрати автомобіля КамАЗ-5320 і складають 358,44 грн/год. Експлуатація автомобіля ЗіЛ-4331 також підвищує коефіцієнти використання вантажності у середньому з 0,6 до 0,8, тобто 25 %. Спроектовано два розвізних маршрути та зменшено загальний добовий пробіг на 18,5 %. Підвищено середній коефіцієнт використання пробігу на маршрутах на 27,7 %. Складено графіки завозу продукції, що дозволять уникнути позанормативного часу роботи водіїв на маршруті через простої у очікуванні розвантаження автомобіля. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати зaгaльнa сyму економiї у розмірі 100480,4 грн на рiк. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТОВ «Надія» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в II кварталі 2024 р.Документ Удосконалення перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «БТК»ДНІПРО»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Нестеренко, Владислав ЮрійовичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що при транспортуванні будівельних матеріалів особливу увагу слід приділяти таким питанням як маршрутизація руху транспортних засобів у місті; вибір раціональних транспортних засобів за собівартістю та продуктивністю перевезень; узгодження роботи рухомого складу та НРМ для запобігання виникненню простоїв. В результаті маршрутизації складено 6 раціональних маршрутів руху автомобілів – один маятниковий та п’ять кільцевих. Через складення змінно-добового завдання автомобілям їх середній простій під час очікування навантаження або розвантаження має зменшитися, у середньому, на 0,3 години за зміну. Для відповідної організації роботи водіїв розраховано їх потрібну кількість, що дорівнює 14 чоловік, розроблено графік роботи на місяць, який забезпечить належне використання часу роботи, надійність та безпеку перевезень. При впровадженні запропонованих заходів (маршрутизація перевезень та усунення наднормативних простоїв) можна отримати економічного ефекту у розмірі 224928,19 гривень на рік. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в роботі вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «Аякс Транс» у Дніпропетровській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Мірошина, Карина ЮріївнаОб'єкт дослідження – процес перевезення будівельних навалочних вантажів автомобілями ТОВ «Аякс Транс». Мета роботи – удосконалення технологічного процесу перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «Аякс Транс» у Дніпропетровській області за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що попит на автоперевезення будівельних вантажів в межах Дніпропетровської області незважаючи на кризові явища з кожним роком не суттєво, але збільшується. Встановлено, що при страховому запасі вантажу на склад керамзиту с. Шевченково 50,37 т робота транспортно складського комплексу буде безперебійною, а витрати на зберігання готової продукції на складі – мінімальними. Спроектовано 14 раціональних колових маршрутів з коефіцієнтом використання пробігу понад 0,53. При новій схемі маршрутизації отримано зменшення пробігу. Для раціоналізації структури парку автомобілів підприємства проведено розрахунок собівартості доставки 1 тонни вантажу. Розрахунки показали, що найбільш ефективним для роботи на розроблених маршрутах є автомобіль MAN TGL 12.220. При роботі по складеному графіку роботи водіїв на маршрутах 1, 2 та 8 тривалість часу роботи водіїв відповідає нормативному, тому можна зробити висновок, що для роботи на маршруті достатньо 3 водіїв. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати зaгaльну сyму економiї у розмірі 2908262 грн за рік. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТОВ «Аякс Транс»прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в II кварталі 2024 р.Документ Удосконалення технології постачання швидкопсувної сировини автомобілями ТОВ «Хмільницький завод СЗМ «Молочний візит»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шульгіна, Марія БорисівнаВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що вагомий вплив на організацію доставки молочної сировини на підприємства з переробки внесли зміни в структурі виробництва та переробки молока, а також поступове запровадження новітніх вимог-стандартів. Розглянути дві альтернативні варіанти схем постачання швидкопсувної молочної сировини до молокопереробного підприємства: «Варіант 1» – постачання швидкопсувної сировини від потужних ферм до молокопереробного підприємства; «Варіант 2» – постачання швидкопсувної сировини від приватних не потужних селянських, фермерських господарств до молокопереробного підприємства. найбільш ефективний є «Варіант 1» при порівнянні з «Варіант 2» з рівнем ефекту у розмірі 66775,23 гривень при максимальному значенні обсягу завезення від ферми, кількості відправників молочної сировини та мінімальному значенні відстані перевезень сировини. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.