Кафедра транспортних технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3869
Переглянути
Перегляд Кафедра транспортних технологій за Ключові слова "витрати за кілометр"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вибір раціональної транспортно-технологічної схеми доставки дрібно партійних вантажів у міжміському сполученні рухомим складом ТОВ «Данкар Логістік»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гапон, Ілля ЮрійовичВ роботі було визначено, що виробникам товарів для споживання дуже важливо знизити витрати на доставку вантажів. В якості цільової функції вирішення задачі по вибору раціональної транспортно-технологічної схеми доставки вантажів обрано загальні витрати на доставку вантажів у міжміському сполученні. Було розглянуто вплив зовнішніх факторів на параметри об’єкту, виявлено, що в найбільшій мірі на загальні приведені витрати в трьох ТТС впливають такі фактори, як: розмір замовлення, кількість заявок. що поступають, площа обласного центру. При мінімальних значеннях вхідних параметрів, особливо об’єму постачань продукції раціонально використовувати третю ТТС, а при середніх та максимальних – другу ТТС. В цьому випадку досягається мінімум витрат на доставку вантажу від відправника до одержувача. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 82,3 грн/т. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню вантажів в містах України.Документ Підвищення ефективності доставки товарів народного споживання у міському сполученні при обслуговуванні клієнтів ТОВ «СТО ПУДІВ»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Дяченко, Дмитро СергійовичВизначено раціональні маршрути перевезень та рухомий склад, що може бути використано при даних перевезеннях, проведено розрахунок організації роботи водіїв на маршруті та розраховано розмір страхового запасу для безперебійної роботи. Ефект було в результаті проведення маршрутизації та склав 70,94 ткм. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства до проведення маршрутизації та після її впровадження за рік роботи – 863696,29 грн/рік. Рекомендації з впровадження: рекомендується впровадити на автотранспортних підприємствах, що спеціалізуються на перевезеннях товарів народного споживання у міському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності доставки товарів народного споживання у міському сполученні при обслуговуванні клієнтів ТОВ «СТО ПУДІВ»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Дяченко, Дмитро СергійовичВизначено раціональні маршрути перевезень та рухомий склад, що може бути використано при даних перевезеннях, проведено розрахунок організації роботи водіїв на маршруті та розраховано розмір страхового запасу для безперебійної роботи. Ефект було в результаті проведення маршрутизації та склав 70,94 ткм. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства до проведення маршрутизації та після її впровадження за рік роботи – 863696,29 грн/рік. Рекомендації з впровадження: рекомендується впровадити на автотранспортних підприємствах, що спеціалізуються на перевезеннях товарів народного споживання у міському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації перевезення дрібнопартіонних вантажів в міжміському сполученні при обслуговуванні клієнтів ТОВ «АВТОТРАНС РЕСУРС(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Мінаков, Єгор ЕдуардовичОб’єктом дослідження є процес перевезення дрібнопартіонних вантажів у міжміському сполученні Харків – Одеса рухомим складом ТОВ «АВТОТРАНС РЕСУРС». Предметом дослідження є вплив технології доставки дрібнопартіонних вантажів на підвищення ефективності доставки вантажів та зниження витрат в міжміському сполученні. Метою роботи є підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів в міжміському сполученні за рахунок вибору раціональної технології доставки вантажів. Метод дослідження – аналітичний. На підставі вихідних даних по роботі маршруту розрахована оптимальна вантажність автомобіля, яка складає 17,1 т. Визначили раціональну марку рухомого складу на підставі мінімальних транспортних витрат - складає 39781,59 грн у автомобіля МАЗ 631019-420-03. Було визначено, що для здійснення доставки необхідно 882 ящиків вагою 15,6 кг та габаритними розмірами 395×315×265. На підставі обраного критерію, а саме, технічної продуктивності, визначили, що ефективніше використовувати автонавантажувач. Його технічна продуктивність складає 30,92 т/год. Використовуючи автонавантажувач BALKANCAR DB1621 та автомобіль МАЗ 631019-420-03 буде отримано економічний ефект, який дорівнює 88361,52 грн за рік. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню товарів в міжміському сполученні.Документ Удосконалення організації перевезень будівельних вантажів рухомим складом ТОВ“ Шторм(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Медведєв, Роман ІгоровичОб'єктом дослідження є процес перевезення будівельних вантажів. Предметом дослідження є вплив технології перевезення будівельних вантажів на якість та витрати по наданню послуг. Мета роботи – удосконалення організації вантажних перевезень будівельних вантажів в міському сполученні рухомим складом ТОВ «Шторм» за рахунок вибору раціональної технології перевезення. Метод дослідження – аналітичний. Проведено маршрутизацію перевезень: складені нові розвізні маршрути. Нова схема маршрутизації виявилась більш раціональною, ніж існуючий варіант перевезення (зменшився пробіг на маршрутах). Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували собівартість перевезення та годинну продуктивність. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати КрАЗ – 6510 так, так як дана марка має найнижчу собівартість транспортування та найвищу годинну продуктивність роботи. Визначена потреба в навантажувально-розвантажувальних механізмах та проведено узгодження роботи пункту навантаження автомобілів та автомобілів. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства при використанні різних марок рухомого складу, ефект склав 391291,7 грн за рік. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню піску у містах України.Документ Удосконалення організації перевезень деревних виробів на маршруті Харків – Вільнюс автомобілями ТОВ “САТП - 2001”(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Малик, Максим СергійовичУ якості об’єкта дослідження в даній роботі виступає процес перевезення деревних виробів в міжнародному сполученні рухомим складом ТОВ «САТП – 2001». Предметом дослідження є технологія перевезення, а саме вплив технології перевезення на якість та витрати по наданню послуг. Мета роботи – удосконалення процесу перевезення деревних виробів в міжнародному сполученні рухомим складом ТОВ «САТП – 2001» за рахунок вибору раціональної технології перевезення. Метод дослідження – аналітичний. Проведено маршрутизацію перевезень: Розробили нову трасу маршруту, яка проходить через Україну, Польщу та Литву. Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували витрати за перевезення 1 т вантажу для автомобілів обраної вантажності та годинну продуктивність. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати DAF 95FT95/430XF, так як дана марка має найнижчу собівартість транспортування та найвищу годинну продуктивність роботи. Для підвищення ефективності роботи на маршруті було запропоновано для роботи на маршруті ввести двох водіїв замість одного. Загальний економічний ефект від економії витрат на паливо при оптимальній розстановці місць заправки паливом на маршруті Харків – Вільнюс склав літом 22916,9 грн за рейс, зимою 39282,64 грн за рейс. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню лікеро-горілчаної продукції в містах України.Документ Удосконалення організації перевезень наливних вантажів автомобілями ТОВ «САТП – 2001» в приміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ярошенко, Софія МиколаївнаВизначено раціональні маршрути перевезень та рухомий склад, що може бути використано при даних перевезеннях, проведено розрахунок організації роботи водіїв на маршруті. Ефект було в результаті проведення маршрутизації та склав 93802,8 км/рік. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства до проведення маршрутизації та після її впровадження за рік роботи – 1503865,25 грн/рік. Рекомендації з впровадження: рекомендується впровадити на автотранспортних підприємствах, що спеціалізуються на перевезеннях наливних вантажів у приміському сполученні.Документ Удосконалення організації перевезень пасажирів автобусами АТП «Авто-ОВІ» на маршруті “Харків (ст.м. Проспект Гагаріна) – смт. Покотилівка(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Островерх, Даніїл СергійовичОб’єкт дослідження – процес перевезень пасажирів на приміському маршруті «Харків (ст..м. Проспект Гагаріна) – смт. Покотилівка» рухомим складом АТП «Авто-ОВІ». Предметом дослідження вплив параметрів роботи рухомого складу на маршруті на витрати на перевезення. Мета роботи – вдосконалення процесу перевезень пасажирів на приміському маршруті через зменшення транспортних витрат. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результаті – визначено раціональний рухомий склад, що може бути використано при даних перевезеннях, розроблений графік руху автобусів на маршруті, розроблена тарифна сітка з урахуванням нового рухомого складу. Ступінь впровадження – результати розрахунків використано в організації процесу перевезення пасажирів на приміському маршруті «Харків на маршруті (ст. м. Проспект Гагаріна) – смт. Покотилівка». Економічна ефективність – при впровадженні запропонованих заходів чистий приведений дохід від придбання нового рухомого складу на маршрут складає 145908 грн. Рекомендації з впровадження – розроблені заходи можуть бути впроваджені у виробничій діяльності АТП «Авто-ОВІ».Документ Удосконалення організації перевезень товарів народного споживання у міському сполученні при обслуговуванні клієнтів ТОВ «ЕДІКТ»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Каракай, Максим ОлеговичОб’єктом дослідження є процес перевезення товарів народного споживання у міському сполученні рухомим складом ТОВ «ЕДІКТ». Предметом дослідження є вплив технології доставки товарів народного споживання на підвищення ефективності доставки вантажів та зниження витрат в міському сполученні. Мета роботи є підвищення ефективності доставки товарів народного споживання в міському сполученні за рахунок вибору раціональної технології доставки вантажів. Метод дослідження – аналітичний. Проведено маршрутизацію перевезень: складені нові розвізні маршрути. Нова схема маршрутизації виявилась більш раціональною, ніж існуючий варіант перевезення (зменшився пробіг на маршрутах). Таким чином ми мінімізували транспортну роботу. Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували витрати на 1 км пробігу для автомобілів обраної вантажності. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати Hyundai HD78 так, як його витрати складають 35,1 грн/км. Для роботи підприємства було визначення розміру страхового запасу на складі вантажовідправника. Страховий запас, що забезпечує безперебійну роботу обслуговування вантажоодержувачів дорівнює 5,19 т. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства до проведення маршрутизації та після її впровадження за рік роботи, ефект склав 48785,8 грн/рік. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню лікеро-горілчаної продукції в містах України.Документ Удосконалення процесу перевезення лікеро–горілчаної продукції по замовленню підприємства «SFG LOG»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Гейдаров, Ільгар ДілафатовичОб'єктом дослідження є процес перевезення лікеро-горілчаних виробів у міському сполученні. Предметом дослідження є технологія перевезення, а саме вплив технології перевезення на якість та витрати по наданню послуг. Мета роботи – удосконалення процесу перевезення лікеро-горілчаних виробів у міському сполученні рухомим складом підприємства «SFG LOG» за рахунок вибору раціональної технології перевезення. Метод дослідження – аналітичний. Проведено маршрутизацію перевезень: складені нові розвізні маршрути. Нова схема маршрутизації виявилась більш раціональною, ніж існуючий варіант перевезення (зменшився пробіг на маршрутах). Таким чином ми мінімізували транспортну роботу. Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували витрати на 1 км пробігу для автомобілів обраної вантажності. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати ЗІЛ – 5301 так, як його витрати складають 32,16 грн/км. На підставі отриманих маршрутів був розроблено графік завозу лікеро-горілчаних виробів до усіх вантажоодержувачів. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства до проведення маршрутизації та після її впровадження, ефект склав 182135,5 грн за рік. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню лікеро-горілчаної продукції в містах України.