Кафедра транспортних технологій
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра транспортних технологій за Ключові слова "водій"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Удосконалення організації нерегулярних пасажирських перевезень автобусами ПП «ФІРМА «СОТІС» з м. Павлоград до м. Рів’єра Опатії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Зима, Єлізабета ВолодимирівнаОб'єкт дослідження – процес перевезення пасажирів у міжнародному сполученні м. Павлоград - м. Рів’єра Опатія автобусами ПП «ФІРМА «СОТІС». Мета роботи – удосконалення організації нерегулярних пасажирських перевезень на маршруті м. Павлоград - м. Рів’єра Опатія автобусами ПП «ФІРМА «СОТІС» за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що найближчі 10 років важливим напрямком у розвитку пасажирських перевезень буде Центральна Європа, адже сьогодні обсяг перевезень у цьому регіоні досягає 14 %. На сьогодні не існує прямого сполучення між м. Павлоград до м. Рів’єра Опатії. Існуючі варіанти пасажирських перевезень по м. Павлоград-м. Рів’єра Опатії проходять через Умань та Київ, тому запропоновано маршрути Павлоград –Умань-Чоп-Загреб-Рів’єра Опатії та Павлоград-Київ-Чоп-Загреб-Рів’єра Опатії які задовольняють потреби мешканців Павлограду та проміжних міст та сел, сполучаючи м. Павлоград та м. Рів’ру Опатію прямим шляхом без пересадок. Для роботи на цих маршрутах доцільно використовувати автобус Mercedes-BenzO 350 (Tourismo). Розраховані ТЕП, розроблено місячний графік роботи для двох водіїв, розклад знаходження рухомого складу на лінії. Отримано можливе значення соціально-економічного ефекту від запропонованих заходів у розмірі 6338,97 грн. Сфера застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ПП «ФІРМА «СОТІС» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезення пасажирів на міських маршрутах автобусами ВАТ „РАП - 15607". Частина 1. Підвищення якості обслуговування пасажирів на міському маршруті №7 Басівщина-Млинівська(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Смирнов, Євген ВолодимировичОб'єкт дослідження – процес перевезення пасажирів на маршруті № 7 «Басівщина-Млинівська» у місті Рівному. Мета роботи – підвищення якості обслуговування пасажирів на маршруті №7 за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що серед заходів з підвищення рівня якості перевезень респонденти вважають забезпечення дотримання розкладу руху (21,8 %) та покращення умов проїзду (69,6 %). Для обраного автобусу Богдан-А069.21 розраховано середній статичний та динамічний коефіцієнти використання місткості, які склали 0,81 та 0,88, відповідно, що на 58,8 % перевищує коефіцієнти використання місткості при експлуатації на маршруті наявного автобусу ЗАЗ-А07. Виходячи з величин пасажиропотоків за годинами доби, визначено максимальну кількість автобусів для роботи на маршруті, яка дорівнює 6 одиницям, тоді як мінімальна – 3 одиницям. Встановлено, що для раціональної організації руху на маршруті 3 автобуса мають працювати у двозмінному режимі, а 3 – у перерваному. Визначено необхідну кількість водіїв, яка склала 11 чоловік, та складено графік їх роботи з урахуванням вимог щодо організації їх праці. Можливо отримати позитивне значення економічного ефекту у розмірі 0,49 грн на одного пасажира за рахунок зменшення собівартості. Сумарний час роботи автобусів на маршруті можливо скоротити на 8 авто. годин. Сфера застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ВАТ «РАП – 15607» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезення пасажирів на міських маршрутах автобусами ВАТ „РАП-15607". Частина 2. Удосконалення технологічного процесу перевезення пасажирів на міському маршруті №10 Вербова-Коновальця(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Якуба, Ян СергійовичОб'єкт дослідження – процес перевезення пасажирів на міському маршруті №1 автобусами ТДВ «ДАТП 11205» у місті Дніпро. Мета роботи – удосконалення технологічного процесу перевезення пасажирів на маршруті №1 за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що АТП знаходяться в постійній конкурентній боротьбі за пасажира і тому завданнями керівництва є постійне удосконалення якості транспортної послуги. Визначено рекомендовану пасажиромісткість автобусів у розмірі 11 пасажирів. Обгрунтовано рішення щодо заміни існуючих автобусів Богдан А092/ Еталон 092 пасажиромісткістю 38 пасажирів на автобуси марки Рута 25F. Для порівняння цих двох марок автобусів проведено розрахунки експлуатаційних витрат, які відповідно становлять 1480,99 грн. та 1246,41 грн. за добу. Для роботи на маршруті №1 обрано автобус Рута 25F та проведено графоаналітичні розрахунки режимів роботи автобусів та водіїв, побудовано стрічковий графік та новий розклад руху. Зменшено інтервал руху в години-пік з 10 до 8 хвилин. Визначено час роботи в наряді для п’яти випусків автобусів. Після впровадження в експлуатацію на маршруті №1 місто Дніпро автобусів марки Рута-25D можливо отримати позитивне значення економічного ефекту (різниця між поточних витрат на експлуатацію автобусів протягом доби) у розмірі 234,58 грн/добу, а також зменшення на 0,62 грн собівартості перевезення одного пасажира. Сфера застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТДВ «ДАТП 11205» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2024 р.