2016, № 2 (13), т. 1
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6499
Переглянути
Перегляд 2016, № 2 (13), т. 1 за Ключові слова "339.942"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Розвиток креативних індустрій у Європейському Союзі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Жулід-Христосенко, Ю. О.; Zhulid-Khrystosenko, IuliiaУ сучасному глобалізованому світі визначної ролі для підтримання рівня міжнародної конкурентоспроможності набуває ступінь розвитку креативних індустрій, де Європейський Союз виступає безперечним світовим лідером за швидкістю та характером розвитку даного сектору економіки. У даній статті досліджено особливості функціонування креативних індустрій Європейського Союзу. Предметом даного дослідження є сектор креативної економіки в ЄС. Метою є визначення місця креативних індустрій у порівняні з іншими європейськими секторами економіки, виділення основних підгалузей європейського креативного сектору та аналіз їх доходів і зайнятості. У роботі розглянуто основну класифікацію креативних індустрій Європейського Союзу, де виділяється 11 підгалузей, і на основі якої проведений аналіз діяльності підгалузей креативної економіки. У статті проаналізована структура дохідності креативних індустрій, а також зайнятість по підгалузям. Автором досліджені взаємозв’язки всередині креативних індустрій, а також доводиться їх тісна взаємозалежність. У статті виокремленні основні види співробітництва на різних рівнях створення і просування креативних продуктів та послуг. У статті акцентується увага на особливостях розвитку Європейського Союзу у контексті розміщення великої кількості креативних компаній, що посідають лідируючі місця у світовій креативній економіці. Зазначається, що важливим аспектом функціонування креативних індустрій у ЄС є рівноправне функціонування як великих компаній, так і невеликих старт-апів.