2017, № 3 (18), т. 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6686
Переглянути
Перегляд 2017, № 3 (18), т. 2 за Ключові слова "378 +364"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Характерні особливості інклюзивної освіти у вітчизняних університетах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Панченко, А. В.; Герега, Я. Т.; Panchenko, Anna; Hereha, YanaМолодь з інвалідністю потребують соціального захисту і створення таких умов життя, щоб успішно інтегруватися у суспільстві. Навчання та подальше їх працевлаштування є ключовою можливістю їх адаптації та самореалізації. Предметом дослідження є існуюча модель навчання молоді з інвалідністю у вищих навчальних закладах України. В результаті досліджень виявлено, що в Україні є ґрунтовна законодавча база, яка забезпечує молодь з інвалідністю можливістю навчатися та працювати на рівних умовах у суспільстві, проте ці гарантії не виконуються, через низку економічних та соціальних причин. В нашій державі нині активно розвивається інклюзія у дошкільних та шкільних закладах. Проте на початковому етапі становлення інклюзивна освіта у вищій школі, що спричинено складністю адаптації різнопланових спеціальностей до індивідуальних потреб молоді з інвалідністю. Метою роботи є визначення перших етапів, які повинні здійснити вищі навчальні заклади України для забезпечення реалізації права на навчання молоді з інвалідністю. Для проведення дослідження використовувались методи спостереження–аналіз та вивчення наукових публікацій та чинного законодавства України, для визначення поняття інклюзії, вимірювання-аналіз чисельності дітей-інвалідів, що навчаються у закладах освіти різних рівнів, систематизація та узагальнення–розроблення узагальненої класифікації, яка допоможе конкретніше розуміти проблему певної категорії інвалідності та визначити напрями вирішення цієї проблеми. Наведені пропозиції сприятимуть становленню інклюзивної освіти в університетах.