2020, № 1 (24)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6834
Переглянути
Перегляд 2020, № 1 (24) за Ключові слова "10.30977/PPB.2226-8820.2020.24.0.169"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз стану готельного господарства регіонів України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Рябєв, Антон Анатолійович; Рябев, Антон Анатольевич; Ryabev, Anton A.Мета. Виходячи з визначення невирішеності проблемного питання, необхідно визначити стан і динаміку розвитку готельного господарства регіонів України, як складової туристичної галузі, що дозволить виділити напрями перспективного розвитку готельного господарства в регіонах України. Результати дослідження. У статті здійснено дослідження стану та динаміки розвитку готельного господарства регіонів України за період 2010–2016 рр., на основі якого виявлено неоднорідність розвитку готельного господарства по регіонах України та визначено, що загальна тенденція спрямована у бік зменшення кількості готелів та аналогічних засобів розміщення. Окрім цього, було виявлено зменшення розміру інвестицій з 2010 року по 2016 рік майже на 58%. Зменшення кількості готелів та аналогічних засобів розміщення та інвестицій на їх створення та розвиток було пов’язано зі зменшенням кількості туристів, що, відповідно, негативно відбилося на загальному стані туристичної індустрії України. Практична значущість. У якості вирішення визначеної проблеми було запропоновано зробити акцент на створенні мережі спеціалізованих малих сімейних готелів і пансіонатів на природі, що дозволить пожвавити рекреаційний напрям туризму. Також було запропоновано створити спеціалізоване державне житлово-комунальне підприємство типу «хостел», діяльність якого повинна бути спрямована на надання бюджетних» місць подорожуючим «бекпекерам» як у межах країни, так і для іноземних туристів, серед яких як раз і популярні такі готелі. Запропоновані заходи дозволять створити збалансований ринок готельного господарства та готельних послуг в межах регіонів України (не лише середньої та вищої цінової категорій, але й «бюджетної»), що, своєю чергою, приведе до стимулювання національного та міжнародного в’їзного туризму.