2020, № 1 (24)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6834
Переглянути
Перегляд 2020, № 1 (24) за Ключові слова "10.30977/PPB.2226-8820.2020.24.0.24"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Основні методики методології(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Бабайлов, Василь Кузьмич; Левченко, Ярослава Сергіївна; Бабайлов, Василий Кузьмич; Левченко, Ярослава Сергеевна; Babailov, Vasil; Levchenko, YaroslavaДослідження будь-якої сфери діяльності має свої, властиві тільки йому мету і основні методики його досягнення. Так, мета економіки – організація вартості – реалізується за допомогою методик економічного аналізу та синтезу, економіко-математичних моделей і інших. Саме основні методики перетворюють цілі в результати. Однак до сих пір не проведена чітка класифікація основних методик за сферами діяльності (економіці, інженерії, адміністрації, маркетингу, підприємництва, філософії, методології та іншим). Невирішеність даної проблеми ускладнює вибір основних методик в реальній дослідницькій практиці. Особливо актуальною стає організація класу основних методик самої методології, так як саме методологія визначає організацію методик всіх інших сфер діяльності. До того ж роль методології буде тільки зростати. Метою даної публікації і стало визначення класу основних методик методології. Для її досягнення були поставлені задачі: встановлення переліку всіх існуючих на сьогодні методик і їх класів; виключення з цього переліку методик, які не застосовуються для розробки самих методик (основних методик методології); визначення класу основних методик методології; узагальнення отриманих результатів. Методики дослідження: огляд літературних джерел, 2С70, ВЕО, історично-логічного, індукція-дедукція, теорія методу Бабайлова. Результати: доведено, що до класу основних методик методології необхідно відносити ідею; гіпотезу; концепцію; приватну теорію; основну теорію; науку. Наукова новизна: вперше визначено клас основних методик методології. Практична значимість: визначення класу основних методик методології та їх інтерпретація підвищить ефективність методології та методології педагогіки вищої освіти, зокрема.