2020, № 1 (24)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6834
Переглянути
Перегляд 2020, № 1 (24) за Ключові слова "10.30977/PPB.2226-8820.2020.24.0.33"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Створення іміджевої рекламної кампанії для будівельної фірми(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Блага, Вікторія Вікторівна; Благой, Віталій Валерійович; Хорошилова, Ірина Олександрівна; Благая, Виктория Викторовна; Благой, Виталий Валерьевич; Хорошилова, Ирина Александровна; Blaga, Viktoriya; Blagoy, Vitaly; Khoroshilova, IrinaМета: дослідити та обґрунтувати можливості проведення іміджевої рекламної кампанії для будівельної фірми. Методика дослідження: метод математичної статистики – для обробки та аналізу вихідних даних, виявлення тенденцій вихідних даних, виявленні тенденцій та закономірностей в зміні показників, що аналізуються, обґрунтування отриманих результатів; аналіз та узагальнення існуючих підходів щодо оцінки ефективності рекламної кампанії. Результати дослідження: визначена концепція проведення рекламної кампанії, перелік інструментів для оцінки її ефективності. Наукова новизна: удосконалені методичні підходи щодо оцінки ефективності рекламної кампанії за рахунок доповнення їх аналітичними функціями в умовах обмеженого бюджету, що дає можливість його перерозподілу на користь найбільш прибуткових рекламних каналів. Практична значущість: визначено та обґрунтовано рекомендації по проведенню рекламної кампанії, що допоможуть залишити конкурентів будівельної фірми на кілька кроків позаду. З цією метою спочатку необхідно докладно вивчити свою цільову аудиторію. Продукція повинна бути з певною «родзинкою». Підприємство, по-перше, використовує безсвинцеву, екологічну технологію, по-друге, випускає вікна з підвищеною звукоізоляцією, тому у цільову аудиторію потрапляють люди з різними порушеннями нервової системи, мешканці великих міст, де населення піддається підвищеному стресу: і вечірній, і ранковий шум проїжджаючих автомобілів. Треба залучити клієнтів, наводячи в рекламному оголошенні плюси своїх пластикових балконних блоків: «Наші вікна збережуть Ваше здоров’я та позбавлять від стресу вулиць» і т.д. Застосування аналітичних функцій в умовах обмеженого бюджету дає можливість його перерозподілу на користь найбільш прибуткових рекламних каналів. При проведенні рекламних кампаній завжди має сенс вибирати показники, які закріплені за кінцевими цілями. В основному це грошові кошти. На результативність рекламної кампанії впливають такі фактори, як якість рекламного каналу, час проведення, утримання та повернення клієнтів за допомогою email-маркетингу, різна маржа на різні товари і послуги та інше.