2013, № 1 (4)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6089
Переглянути
Перегляд 2013, № 1 (4) за Ключові слова "330.1"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Класифікація видів економічної інформації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Поясник, П. Г.Класифікація економічної інформації є дуже важливим елементом господарювання у наш час, оскільки зараз підприємства на Україні не мають єдиної класифікаційної структури обліку інформації. Економіка сьогодення диктує необхідність обліку нематеріальних активів так само, як і матеріальних, а це ставить за вимогу створення структури, котра дозволила б унфікувати інформацію за типами, вартістю та надавала би інформаційним джерелам індекс, котрий визначає загальний рівень вартості інформації. Така структура надає змогу оцінювати економічну цінність будь-якої інформації на підприємстві, а це, в свою чергу, дозволяє більш точно оцінювати загальний економічний стан підприємства та його цінність з точки зору загальної вартості. Створення уніфікованої класифікаційної структури, котра дозволить створення інформаційних баз на підприємствах є ключовим завданням цієї статті; нажаль, серед існуючих на сьогоднішній час класифікацій немає загальної структури, котра дозволила би застосовувати будь-яку універсальну методику для оцінки інформації на підприємстві, тобто кожна класифікація розглядає інформацію з позиції специфіки підприємства, або завдань, котрі стоять перед ним. Приведені класифікаційні ознаки, їх важливість та загальні положення з приводу оцінки будь-якого інформаційного джерела. До головних класифікаційних ознак відносяться ті, що найбільш повно відображають будь-яку інформацію на підприємстві з точки зору впливу цієї інформації на ход виробництва та на загальну вартість підприємства. Також слід зауважати, що класифікація, що пропонується у цій статті є універсальною, та може бути застосована на будь-якому підприємстві автомобільно-дорожньої галузі.