Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3723
Переглянути
Нові надходження
Документ Технологія виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги Київ-Харків-Довжанський на ділянці КМ 164+500 КМ 170+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Синяговський, Ігор ОлеговичУ результаті виконаної роботи визначено температурну залежність коефіцієнту теплопровідності щебенево-мастикового асфальтобетону та асфальтобетонів різних гранулометричних типів, досліджено значення коефіцієнту чорноти та його вплив на визначення температури. Визначені температурні деформації та напруження в конструкціях дорожніх одягів станом на 25 січня. В роботі використано програмний комплекс ANSYS студентська версія для розрахунку температурних напружень та деформацій.Документ Технологія виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги м05 Київ-Одеса КМ 143+000 - КМ 153+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Щербань, Іван ВолодимировичУ результаті виконаної роботи запропоновано технологію влаштування шарів конструкції дорожнього одягу при капітальному ремонті автомобільної дороги Київ-Одеса в Черкаській області. Досліджено фізико-механічні властивості та зсувостійкість асфальтобетонів на бітумах різної в’язкості та бітумах модифікованих полімером. Запропоновано використання в’яжучих модифікованих полімерами для асфальтобетонних шарів, що використовуються при виконанні робіт.Документ Використання щебенево-мастикового асфальтобетону на основі модифікованого бітуму, при виконанні робіт з капітального ремонту на автомобільній дорозі Т-07-12 Перечин – Свалява, км 17+000 – км 37+000 в Закарпатській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Биков Микита АндрійовичВ роботі були розглянуті питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано фактичний стан досліджуваної ділянки автомобільної дороги, встановлено конструкцію дорожнього одягу, запропоновано роботи з посилення, досліджено фізико-механічні показники та колієстійкість ЩМА та запропоновано для шару покриття ЩМА підвищеної колієстійкості, розраховано об'ємів робіт, розроблено технологію виконання робіт з фрезерування старого покриття дорожнього одягу, влаштування шару дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом, вирівнювального шару з крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 та покриття з ЩМАС-20 на бітумі модифікованому полімером Superplast.Документ Застосування колієстійких литих асфальтобетонів для виконання ремонтних робіт дорожніх покриттів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Власенко, Артем ВалерійовичВ роботі було встановлено вплив різних полімерів та низькомолекулярних добавок на властивості литих асфальтобетонних сумішей. Були проведені випробування литого асфальтобетону що до утворення пластичних деформацій, виконано розрахунки вартості литих асфальтобетонних сумішей. Розроблені рекомендації по виготовленню та влаштуванню покриттів із застосуванням литих асфальтобетонних сумішей на основі модифікованих в’яжучих. Впровадження результатів дослідження сприятиме більш ефективному виконанню робіт з ремонту, зокрема в несприятливих погодних умовах.Документ Використання асфальтобетону підвищеної колієстійкості при виконанні робіт з капітального ремонту автомобільної дороги О041406 «Просяна – Великомихайлівка», км 0+000 – км 18+900 в Дніпропетровській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кузуб, Данііл СергійовичВ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано фактичний стан ділянки автомобільної дороги, визначено конструкцію дорожнього одягу та запропоновано проведення робіт з її посилення, досліджено фізико-механічні властивості та колієстійкість асфальтобетонів та запропоновано для шару покриття асфальтобетон стійкий до колієутворення, зроблено розрахунок об'ємів робіт, розроблено технологію виконання робіт з фрезерування старого покриття дорожнього одягу, влаштування шару з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом марки М20, вирівнюючого шару з крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 та шару покриття з дрібнозернистої суміші типу А армованого поліпропіленовими фіброволокнами.Документ Застосування модифікатора Duraflex-AC під час виконання робіт з підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Т-04-06 Григорівка - Межова - Покровськ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Притула, Олександр ОлексійовичВ роботі розглянуті питання аналізу природно-кліматичних умов експлуатації ділянки дороги, проаналізовано її експлуатаційний стан, обґрунтовано та призначено види ремонтних робіт, досліджено влив модифікатора Duraflex-AC на фізико-механічні властивості асфальтобетонів та запропоновано його використання під час проведення капітального ремонту, виконано розрахунок об'ємів ремонтно-будівельних робіт, розроблено технологію та організацію виконання робіт з ямкового, поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги.Документ Використання укріпленої щебенево-піщаної суміші при виконанні робіт з капітального ремонту автомобільної дороги Т-26-02 Чернівці - Заставна - /М-19/ на ділянці км 19+800 – км 26+680(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ломакін, Михайло ВалерійовичВ роботі розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, обґрунтовано капітальний ремонт, досліджено фізико-механічні властивості щебенево-піщаних сумішей укріплених цементом зрізним максимальним розміром зерен щебеню та запропоновано для проведення капітального ремонту щебенево-піщану суміш укріплену цементом з максимальним розміром зерен щебеню 40 мм, виконано технологічні розрахунки, виконано розрахунок об'ємів робіт, розроблено технологію та організацію робіт капітального ремонту дорожнього одягу.Документ Використання асфальтобетонів підвищеної зсувостійкості при виконанні робіт з ремонту автомобільної дороги Т-21-16 «/М-03/- Коломак - Шелестове - Колонтаїв», км 20+000 – км 40+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Роговий, Андрій ВасильовичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено фізико-механічні властивості та зсувостійкість щебенево-мастикових асфальтобетонів різних видів приготовлених на основі бітумів різної в’язкості та запропоновано для проведення капітального ремонту ЩМА з підвищеною зсувостійкістю, виконано розрахунок об'ємів робіт, розроблено технології та організації виконання робіт з поточного дрібного, поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги.Документ Застосування цементобетонну підвищеної довговічності під час проведення ремонтних робіт автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп на ділянці км 129 + 600 – км 151 + 730 в Житомирській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Скурковський, Владислав ВітольдовичВ роботі проаналізовано результати обстеження ділянки автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп на км 129 + 600 – км 151 + 730 та виявлено ряд недоліків на правому проїзді, таких як: сітки тріщин, ями, вибоїни, відсутність зчепленості герметизованої мастики в швах лущення, зруйнованість кромки. Були проведені лабораторні дослідження і випробування кернів взятих на дорозі. Проаналізовано способи підвищення довговічності цементного бетону за допомогою добавок. Запропонована технологія виробництва цементобетонної суміші з додаванням добавок. Виконано техніко-економічне порівняння двох варіантів МДЗ з будівництва цементобетонного покриття. Розроблена калькуляція та технологічна карта будівництва цементобетонного покриття комплектом машин. Наведено вимоги контролю якості робіт по влаштуванню цементобетонного покриття.Документ Застосування армуючих геограток для підвищення колієстійкості асфальтобетонів під час виконання капітального ремонту на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичи – Шепетівка на ділянці км 126+000 – км 146+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Порохня, Сергій ВолодимировичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено, що серед усіх захисних шарів зносу для виконання поточного ремонту ефективно застосовувати литі емульсійно-мінеральні суміші по економічним, екологічним факторам і факторам безпеки руху та підвищити довговічність дорожніх покриттів в сучасних умовах, розроблено технології та організації виконання робіт з ремонту вибоїн, поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги, також розглянуті питання контролю якості виконання робіт.Документ Обґрунтування вибору технології поточного ремонту під час виконання робіт з поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Р-60 Кролевець – Конотоп – Пирятин на ділянці км 169+000 – км 189+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Стрілець, Євгеній ВолодимировичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено, що серед усіх захисних шарів зносу для виконання поточного ремонту ефективно застосовувати литі емульсійно-мінеральні суміші по економічним, екологічним факторам і факторам безпеки руху та підвищити довговічність дорожніх покриттів в сучасних умовах, розроблено технології та організації виконання робіт з ремонту вибоїн, поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги, також розглянуті питання контролю якості виконання робіт.Документ Обґрунтування вибору виду матеріалу для нанесення дорожньої розмітки під час виконання робіт з поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Р-49 Васьковичи – Шепетівка на ділянці км 98+000 – км 118+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Яроха, Ярослав СергійовичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, проаналізовані сучасні матеріали для дорожньої розмітки, технології нанесення розмітки та вибрано пластик гарячого нанесення в результаті економічних розрахунків, розроблено технології та організації виконання робіт з ремонту вибоїн, поточного ремонту дорожнього покриття, також розглянуті питання контролю якості виконаних робіт.Документ Застосування композитної арматури при виконанні робіт з підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Р-61 Батурин – Конотоп – Суми на ділянці км 32+000 – км 52+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Покотиленко, Микола ОлеговичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено, що армування асфальтобетонних шарів дорожнього одягу гратками з композиційної арматури під час виконання ремонтних робіт впливає на підвищення несучої здатності дорожнього покриття, розроблено технології та організації виконання робіт з ліквідації ямковості та тріщин, поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги, також розглянуті питання контролю якості виконання робіт. поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги, також розглянуті питання контролю якості виконання робіт.Документ Технологія та організація експлуатаційного утримання автомобільної дороги Т-21-18 Кегичівка – Сахновщина(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Манько, Микола ВалерійовичВ роботі: визначені перелік робіт з експлуатаційного утримання, конкретні елементи дороги, що потребують виконання робіт, місця проведення робіт; розроблено технологію та організацію виконання робіт з планування узбіч автогрейдером, з влаштування горизонтальної розмітки фарбою, виконання робіт з ліквідації ямковості; запропоновано схеми підсилення снігозахисту; розроблені схеми патрульної снігоочистки, що враховують всі нормативні вимоги до виконання цих робіт; розроблена технологічна схема розподілення протиожеледних матеріалів.Документ Технологія та організація експлуатаційного утримання автомобільної дороги Р-73 Н-08 - Нікополь на ділянці км 0+000 - км 64+200(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Мєзєнцев, Олександр ПавловичВизначені обсяги та організація виконання робіт з очищення покриття автомобільної дороги від снігу, розподілення протиожеледного матеріалу, покращення постійного снігозахисту, улаштування тимчасового снігозахисту дерев’яними щитами.Документ Застосування об'ємного армування грунтів при будівництві земляного полотна для підвищення його міцності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Жук, Олександр ВасильовичВ роботі проведений аналіз дорожньо-кліматичних умов району та вихідних даних. Виконано обґрунтування реконструкції ділянки дороги. Проведений аналіз впливу і взаємодії різноманітних факторів на міцні характеристики дорожньої конструкції. Розглянуті деформації і руйнація земляного полотна; механіка роботи геосинтетичних матеріалів; характеристика георешіток. Проведені дослідження експлуатаційних і технологічних впливів на стан георешіток. Розроблена технологія реконструкції земляного полотна.Документ Вдосконалення методики оцінки поперечної рівності автомобільних доріг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Котляров, Борис ПетровичВ дипломній роботі проведено аналіз і узагальнення світового досвіду щодо методів оцінки поперечної рівності автомобільних доріг. Виконано опис існуючих лазерних вимірювальних систем, які використовується для оцінки рівності дорожніх покриттів в Україні, також проаналізовано досвід експлуатації вітчизняного обладнання типу ЛВС та можливість використання його для оцінки поперечної рівності дорожніх покриттів. Наведено опис додаткового обладнання, що пропонується: принцип роботи, електрична та принципова схема обладнання до ЛВС, програмного забезпечення.Документ Технологія та організація ремонту і експлуатаційного утримання автомобільної дороги Р-78 Харків - Зміїв - Балаклія - Гороховатка на ділянці км 5+300 - км 26+100(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Мохнач, Андрій АнатолійовичВизначені обсяги та організація виконання робіт з холодного фрезерування асфальтобетонного покриття, улаштування вирівнюючого шару з щебенево-піщаної суміші, улаштування вирівнюючого шару з асфальтобетону, улаштування верхнього шару покриття, укріплення узбіч асфальтогранулятом, побудований календарний графік виконання робіт.Документ Дослідження змін експлуатаційних властивостей у часі на прикладі автомобільної дороги Київ-Харків-Довжанський(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Мірошниченко, Віктор ОлександровичВ роботі виконаний аналіз світових та вітчизняних досліджень щодо переваг та недоліків методів та принципів оцінки міцності та рівності дорожнього покриття, виконано всебічну оцінку впливу стану покриття за рівністю на автомобіль, водія, пасажирів, вантаж, динамічне навантаження на конструкцію дороги тощо. Проведено оцінку транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг на прикладі автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський та виконано прогнозування працездатності конструкції дороги у часі.Документ Технологічні аспекти влаштування шару основи з золошлакових сумішей при будівництві автомобільної дороги Новий Бурлук - Юрченкове(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Михайлов, Максим ОлександровичВ роботі проведений аналіз кліматичних характеристик району. Розглянуті питання утворення золошлакових відходів; структурних особливості золошлакових сумішей; зміни параметрів міцності золошла-кових сумішей при циклічному впливі транспортних засобів. Виконаний розрахунок обсягів і змінних темпів робіт. Розроблена технологія будівництва земляного полотна та влаштування дорожнього одягу.