Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3723
Переглянути
Нові надходження
Документ Застосування щебенево-мастикового асфальтобетону модифікованого полімером RIC-POLYCELL під час виконання робіт з підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка – /М-02/(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Слива, Дмитро ВадимовичУ роботі були розглянуті питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано фактичний експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, запропоновано види ремонтних робіт, досліджено фізико-механічні властивості і колієстійкість щебенево-мастикового асфальтобетону, а також запропоновано для виконання капітального ремонту на ділянці виконання робіт щебенево-мастиковий асфальтобетон, що має підвищену довговічність, виконано розрахунок обсягів робіт, розроблено технології та організації виконання робіт з ямкового ремонту, поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги.Документ Влаштування шарів основи дорожніх одягів з цементоґрунтів армованих фіброволокнами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Паламарчук, Владислав ВікторовичВ роботі виконаний аналітичний огляд використання цементоґрунтів у дорожньому будівництві. Проведений аналітично порівняльний аналіз існуючих полімерних модифікаторів які використовуються при додавання до цементоґрунту. Встановлений вплив поліпропіленової фібри на міцність цементоґрунту при стиску, при вигині, на морозостійкість та водо насичення. Запропонована технологія будівництва основ з цементоґрунтів з додаванням поліпропіленової фібри.Документ Технологія виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянках км 60+620 - км 62+900 та км 67+800 – км 70+575, Сумська область(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Багмет, Ілля АндрійовичВ роботі виконано дослідження впливу енергозберігаючих добавок на приготування та ущільнення щебенево-мастикових асфальтобетонів та впровадження добутих результатів у технологічний процес капітального ремонту ділянок автомобільної дороги Н-12 Суми-Полтава.Документ Вдосконалення технології застосування автоматизованих систем управління дорожнім рухом для ділянок автомобільних доріг в межах населених пунктів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Марусяк, Олег ІгоровичВ роботі проведені натурні дослідження та прорахунок інтенсивностей транспортного руху та потоків насичення; побудовані картограми інтенсивностей транспорту на досліджувальних перехрестях, розраховані основні такти та тривалості циклів; побудовані графіки роботи світлофорної сигналізації та координованого регулювання дорожнього руху.Документ Розробка вимог щодо влаштування стаціонарних автоматизованих пунктів габаритно-вагового контролю(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Мастерна, Ольга ОлександрівнаВ роботі проведено аналіз літературних джерел і нормативної бази з питань автоматичного габаритно-вагового контролю у русі в Україні та світі. Проведено доповнення та систематизацю вимог до влаштування стаціонарних автоматичних пунктів габаритновагового контролю в умовах України. Зазначено пропозиції підвищення ефективності роботи стаціонарних автоматичних пунктів габаритновагового контролю та визначена перспектива їх використання в дорожній галузіДокумент Розробка заходів щодо підвищення транспортно-експлуатаційних показників вулично-дорожньої мережі міста Запоріжжя(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12) Смольянинова, Валерія РусланівнаУ проекті виконано аналіз експлуатаційного стану існуючої мережі вулиць міста Запоріжжя; виявлено основні види деформацій в шарах покриття дорожніх одягів; розроблено тимчасову схему організації дорожнього руху; прийнято машино-дорожній загін для виконання робіт зі складанням локального кошторису вартості виконання робіт; виконано моніторинг якості нанесення горизонтальної поздовжньої дорожньої розмітки білого кольоруДокумент Технологія виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги Київ-Харків-Довжанський на ділянці КМ 164+500 КМ 170+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Синяговський, Ігор ОлеговичУ результаті виконаної роботи визначено температурну залежність коефіцієнту теплопровідності щебенево-мастикового асфальтобетону та асфальтобетонів різних гранулометричних типів, досліджено значення коефіцієнту чорноти та його вплив на визначення температури. Визначені температурні деформації та напруження в конструкціях дорожніх одягів станом на 25 січня. В роботі використано програмний комплекс ANSYS студентська версія для розрахунку температурних напружень та деформацій.Документ Технологія виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги м05 Київ-Одеса КМ 143+000 - КМ 153+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Щербань, Іван ВолодимировичУ результаті виконаної роботи запропоновано технологію влаштування шарів конструкції дорожнього одягу при капітальному ремонті автомобільної дороги Київ-Одеса в Черкаській області. Досліджено фізико-механічні властивості та зсувостійкість асфальтобетонів на бітумах різної в’язкості та бітумах модифікованих полімером. Запропоновано використання в’яжучих модифікованих полімерами для асфальтобетонних шарів, що використовуються при виконанні робіт.Документ Використання щебенево-мастикового асфальтобетону на основі модифікованого бітуму, при виконанні робіт з капітального ремонту на автомобільній дорозі Т-07-12 Перечин – Свалява, км 17+000 – км 37+000 в Закарпатській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Биков Микита АндрійовичВ роботі були розглянуті питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано фактичний стан досліджуваної ділянки автомобільної дороги, встановлено конструкцію дорожнього одягу, запропоновано роботи з посилення, досліджено фізико-механічні показники та колієстійкість ЩМА та запропоновано для шару покриття ЩМА підвищеної колієстійкості, розраховано об'ємів робіт, розроблено технологію виконання робіт з фрезерування старого покриття дорожнього одягу, влаштування шару дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом, вирівнювального шару з крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 та покриття з ЩМАС-20 на бітумі модифікованому полімером Superplast.Документ Застосування колієстійких литих асфальтобетонів для виконання ремонтних робіт дорожніх покриттів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Власенко, Артем ВалерійовичВ роботі було встановлено вплив різних полімерів та низькомолекулярних добавок на властивості литих асфальтобетонних сумішей. Були проведені випробування литого асфальтобетону що до утворення пластичних деформацій, виконано розрахунки вартості литих асфальтобетонних сумішей. Розроблені рекомендації по виготовленню та влаштуванню покриттів із застосуванням литих асфальтобетонних сумішей на основі модифікованих в’яжучих. Впровадження результатів дослідження сприятиме більш ефективному виконанню робіт з ремонту, зокрема в несприятливих погодних умовах.Документ Використання асфальтобетону підвищеної колієстійкості при виконанні робіт з капітального ремонту автомобільної дороги О041406 «Просяна – Великомихайлівка», км 0+000 – км 18+900 в Дніпропетровській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кузуб, Данііл СергійовичВ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано фактичний стан ділянки автомобільної дороги, визначено конструкцію дорожнього одягу та запропоновано проведення робіт з її посилення, досліджено фізико-механічні властивості та колієстійкість асфальтобетонів та запропоновано для шару покриття асфальтобетон стійкий до колієутворення, зроблено розрахунок об'ємів робіт, розроблено технологію виконання робіт з фрезерування старого покриття дорожнього одягу, влаштування шару з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом марки М20, вирівнюючого шару з крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 та шару покриття з дрібнозернистої суміші типу А армованого поліпропіленовими фіброволокнами.Документ Застосування модифікатора Duraflex-AC під час виконання робіт з підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Т-04-06 Григорівка - Межова - Покровськ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Притула, Олександр ОлексійовичВ роботі розглянуті питання аналізу природно-кліматичних умов експлуатації ділянки дороги, проаналізовано її експлуатаційний стан, обґрунтовано та призначено види ремонтних робіт, досліджено влив модифікатора Duraflex-AC на фізико-механічні властивості асфальтобетонів та запропоновано його використання під час проведення капітального ремонту, виконано розрахунок об'ємів ремонтно-будівельних робіт, розроблено технологію та організацію виконання робіт з ямкового, поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги.Документ Використання укріпленої щебенево-піщаної суміші при виконанні робіт з капітального ремонту автомобільної дороги Т-26-02 Чернівці - Заставна - /М-19/ на ділянці км 19+800 – км 26+680(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ломакін, Михайло ВалерійовичВ роботі розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, обґрунтовано капітальний ремонт, досліджено фізико-механічні властивості щебенево-піщаних сумішей укріплених цементом зрізним максимальним розміром зерен щебеню та запропоновано для проведення капітального ремонту щебенево-піщану суміш укріплену цементом з максимальним розміром зерен щебеню 40 мм, виконано технологічні розрахунки, виконано розрахунок об'ємів робіт, розроблено технологію та організацію робіт капітального ремонту дорожнього одягу.Документ Використання асфальтобетонів підвищеної зсувостійкості при виконанні робіт з ремонту автомобільної дороги Т-21-16 «/М-03/- Коломак - Шелестове - Колонтаїв», км 20+000 – км 40+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Роговий, Андрій ВасильовичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено фізико-механічні властивості та зсувостійкість щебенево-мастикових асфальтобетонів різних видів приготовлених на основі бітумів різної в’язкості та запропоновано для проведення капітального ремонту ЩМА з підвищеною зсувостійкістю, виконано розрахунок об'ємів робіт, розроблено технології та організації виконання робіт з поточного дрібного, поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги.Документ Застосування цементобетонну підвищеної довговічності під час проведення ремонтних робіт автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп на ділянці км 129 + 600 – км 151 + 730 в Житомирській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Скурковський, Владислав ВітольдовичВ роботі проаналізовано результати обстеження ділянки автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп на км 129 + 600 – км 151 + 730 та виявлено ряд недоліків на правому проїзді, таких як: сітки тріщин, ями, вибоїни, відсутність зчепленості герметизованої мастики в швах лущення, зруйнованість кромки. Були проведені лабораторні дослідження і випробування кернів взятих на дорозі. Проаналізовано способи підвищення довговічності цементного бетону за допомогою добавок. Запропонована технологія виробництва цементобетонної суміші з додаванням добавок. Виконано техніко-економічне порівняння двох варіантів МДЗ з будівництва цементобетонного покриття. Розроблена калькуляція та технологічна карта будівництва цементобетонного покриття комплектом машин. Наведено вимоги контролю якості робіт по влаштуванню цементобетонного покриття.Документ Застосування армуючих геограток для підвищення колієстійкості асфальтобетонів під час виконання капітального ремонту на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичи – Шепетівка на ділянці км 126+000 – км 146+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Порохня, Сергій ВолодимировичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено, що серед усіх захисних шарів зносу для виконання поточного ремонту ефективно застосовувати литі емульсійно-мінеральні суміші по економічним, екологічним факторам і факторам безпеки руху та підвищити довговічність дорожніх покриттів в сучасних умовах, розроблено технології та організації виконання робіт з ремонту вибоїн, поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги, також розглянуті питання контролю якості виконання робіт.Документ Обґрунтування вибору технології поточного ремонту під час виконання робіт з поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Р-60 Кролевець – Конотоп – Пирятин на ділянці км 169+000 – км 189+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Стрілець, Євгеній ВолодимировичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено, що серед усіх захисних шарів зносу для виконання поточного ремонту ефективно застосовувати литі емульсійно-мінеральні суміші по економічним, екологічним факторам і факторам безпеки руху та підвищити довговічність дорожніх покриттів в сучасних умовах, розроблено технології та організації виконання робіт з ремонту вибоїн, поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги, також розглянуті питання контролю якості виконання робіт.Документ Обґрунтування вибору виду матеріалу для нанесення дорожньої розмітки під час виконання робіт з поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Р-49 Васьковичи – Шепетівка на ділянці км 98+000 – км 118+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Яроха, Ярослав СергійовичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, проаналізовані сучасні матеріали для дорожньої розмітки, технології нанесення розмітки та вибрано пластик гарячого нанесення в результаті економічних розрахунків, розроблено технології та організації виконання робіт з ремонту вибоїн, поточного ремонту дорожнього покриття, також розглянуті питання контролю якості виконаних робіт.Документ Застосування композитної арматури при виконанні робіт з підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Р-61 Батурин – Конотоп – Суми на ділянці км 32+000 – км 52+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Покотиленко, Микола ОлеговичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено, що армування асфальтобетонних шарів дорожнього одягу гратками з композиційної арматури під час виконання ремонтних робіт впливає на підвищення несучої здатності дорожнього покриття, розроблено технології та організації виконання робіт з ліквідації ямковості та тріщин, поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги, також розглянуті питання контролю якості виконання робіт. поточного та капітального ремонтів автомобільної дороги, також розглянуті питання контролю якості виконання робіт.Документ Технологія та організація експлуатаційного утримання автомобільної дороги Т-21-18 Кегичівка – Сахновщина(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Манько, Микола ВалерійовичВ роботі: визначені перелік робіт з експлуатаційного утримання, конкретні елементи дороги, що потребують виконання робіт, місця проведення робіт; розроблено технологію та організацію виконання робіт з планування узбіч автогрейдером, з влаштування горизонтальної розмітки фарбою, виконання робіт з ліквідації ямковості; запропоновано схеми підсилення снігозахисту; розроблені схеми патрульної снігоочистки, що враховують всі нормативні вимоги до виконання цих робіт; розроблена технологічна схема розподілення протиожеледних матеріалів.